Rot eens op hier man ga lekker drummenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Cmonv het volgende:
Nieuwe gitarist hier met nieuwe gitaar !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rot eens op hier man ga lekker drummen
Zeker cool kleurtje. Maar in het echt is ie nog iets groener, ik krijg dat niet goed op de foto. M'n vriendin zegt dat ik er zo me in een ijssalon kan gaan staanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek kleurtje hoor! En je kunt een stuk slechter beginnen dan op een pacifica!
Ik zit nog steeds te GASSEN op deze:
[ afbeelding ]
Die laatste alinea is geweldig!quote:
Van Swarmahoer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb maar weer een speeltje erbij gekocht
[ afbeelding ]
Weer wat anders dan gitaren
Geen Deanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef acidd91 het volgende:
Als jullie een gitaar aan zouden schaffen rond de 400 euro, en je speelt van allerlei soorten rock (blues tot jaren 60 tot RHCP tot Arctic Monkeys) wat zouden jullie dan nemen?
Dát vind ik zo verschrikkelijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef allsystemshalt het volgende:
Strat met humbucker als brugelement
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dát vind ik zo verschrikkelijk mooi![]()
Waren de smoeltjes wel lekker ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Hadden jullie deze trouwens al gezien?
Hoort niet bij een strat, verziekt zowel klank als uiterlijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom?
Niet te hard roepen jochie!quote:
Nouhou!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet te hard roepen jochie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |