Die 40Watt isquote:
Beetje laat misschien, maar in dat geval zou ik ook eens een Blade proberen, die hebben ook erg goede strat en tele modellen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef acidd91 het volgende:
Okee, en wat voor stratocaster dan? Aanraders qua merken? (Geen Fender, das te duur.. )
Voor bas heb je alleen combo's met een buis in de voorversterker en die zijn meteen ook redelijk prijzig. De goedkoopste zit rond de 400 euro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou wel een lief, klein buizencombo'tje willen hebben, maar zoals die Epiphone dingen worden ze niet gemaakt voor bas. Wel jammer, want als ik een fullblown ding koop is het sowieso veel te hard en daarnaast best wel duur.
Nee precies. De full tubes zijn alleen maar heads van 1400+ euro.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor bas heb je alleen combo's met een buis in de voorversterker en die zijn meteen ook redelijk prijzig. De goedkoopste zit rond de 400 euro.
Voor gitaar zou ik niet zo snel zo'n epiphone versterkertje kopen, zo goed zijn die niet echt.
Orange heeft ook een Tiny Terror voor de bas, die schijnt ook erg goed te klinken. Maar die is ook niet echt goedkoop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor bas heb je alleen combo's met een buis in de voorversterker en die zijn meteen ook redelijk prijzig. De goedkoopste zit rond de 400 euro.
Voor gitaar zou ik niet zo snel zo'n epiphone versterkertje kopen, zo goed zijn die niet echt.
Ik zie een gat in de markt. Alleen ben ik niet zo goed in solderen en zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee precies. De full tubes zijn alleen maar heads van 1400+ euro.
Nou ja, het zal wel als minder nodig worden gezien.
En heeft ook alleen maar een buis in de voorversterker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Orange heeft ook een Tiny Terror voor de bas, die schijnt ook erg goed te klinken. Maar die is ook niet echt goedkoop.
2 stuks. Maar de eindtrap is inderdaad transistor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En heeft ook alleen maar een buis in de voorversterker.
Klopt, ik verkeerde heel even in de veronderstelling dat die dan ook wel volledig buizen zou zijn. Bij basversterkers werkt het kennelijk net weer wat anders. Moeilijker om dat goed te laten functioneren ofzo, in ieder geval is het kennelijk ook niet direct heel erg belangrijk om buizen te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
Met zo'n Tiny Terror schiet ik niet veel op. Ik heb al een head met een buis in de pre.
Nou ja, wat Bro zegt; misschien wel een gat in de markt.
(wil niet zeggen dat ik niet over een TT wil spelen natuurlijk).
Jawel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Maar het moet toch wel mogelijk zijn om een oefencombo met 1 buisje in de voortrap voor onder de 300,- te maken?
Gelukkig bemoeit de arbo zich niet hiermee, want die dingen klinken zalig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die Ampeg dingen zouden door de Arbo eigenlijk afgekeurd moeten worden.
Blackouts, nice. Goede gitaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
Metalheadz, ideeen meningen over deze gitaar:
http://link.marktplaats.nl/287942482
Is het wat?
Ja, ik zag het ook al staan. Weer eens wat anders dan multiplex of mdf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
Thomann is volgens mij een beetje in de war. Zij hebben het nu over 'rieten bas bovendelen', wanneer zij buizentops bedoelen.
Een rotanversterker sluit natuurlijk wel perfect aan bij mijn Indische afkomst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al staan. Weer eens wat anders dan multiplex of mdf.
Ik wil eigenlijk wel een bamboeversterker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een rotanversterker sluit natuurlijk wel perfect aan bij mijn Indische afkomst..
Perfect voor als je black metal speeltquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een bamboeversterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |