Die laten dergelijke akkefietjes niet jarenlang doorsudderen zoals DSB heeft gedaan...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef JohnDope het volgende:
Het wil er maar niet in gaan bij deze en gene, maar wat de DSB heeft gedaan, doen alle banken.
Maar wel 100% naamsbekendheid!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef mutzenbacher het volgende:
vergeet Dirkie nou niet heel makkelijk dat ie door zijn aanhoudende wanpraktijken de merknaam DSB zo goed als om zeep heeft geholpen en dat het niet uitmaakt hoeveel geld je erin pompt? Alsof na een doorstart mensen hun geld weer veilig bij de DSB zouden stallen.....
Nee joh, iedereen houdt nog steeds van Dirk.... denkt Dirk zelfquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef mutzenbacher het volgende:
vergeet Dirkie nou niet heel makkelijk dat ie door zijn aanhoudende wanpraktijken de merknaam DSB zo goed als om zeep heeft geholpen en dat het niet uitmaakt hoeveel geld je erin pompt? Alsof na een doorstart mensen hun geld weer veilig bij de DSB zouden stallen.....
Nee nee, dat ligt iets genuanceerder!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft dus gewoon zijn eigen geld weggehaald
Rechts van hem ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef venomsnake het volgende:
Zie dat rijtje zitten daar. Alles wat links van Dirk zit is sowieso niet te vertrouwen.
Dat vond ik ook op zijn zachtst gezegt heel raar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef mutzenbacher het volgende:
hahaha echt te komisch hoe snel hij voorbij gaat aan zijn wanbeleid:
"ja we hebben fouten gemaakt, maar we hebben ook sorry gezegd!"
Politici en topbestuurders komen jaar en dag al weg met dit excuus, sterker nog, hoe groter de puinhoop was die zij hadden aangericht, hoe beter de baan was die daar op volgde, dan is het logisch dat Dirk ook dit excuus gebruikt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef mutzenbacher het volgende:
"ja we hebben fouten gemaakt, maar we hebben ook sorry gezegd!"
Nee hoor dit is was na mijn betoog ook bevestigd door de AFM.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Is al onderuit gehaald.
Je manke vergelijking blijven herhalen maakt het geen waarheid.
Het is zo fout dat ik het wel humor vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |