Ja. De avond eindigde al zo:
Na het uitgaan op de grand kijk je nog even of er mensen in de buurt zijn die je kent om mee te praten.
Ts ontmoet dus een meisje die me een knuffel

gaf en een kus op mijn wang
Prima. Ze had een feestje nog thuis en vroeg of ik mee wilde met een vriend waar ik mee uitging.
Prima, kwartier gefietst ( zij ging met de auto terug waar iemand bobte) . Ben ik daar, doet er een oud vrouwtje in dr nachtjapon open

Die wist van geen feest af :|
Oke, ik dat meisje dus bellen want ze gaf dr nummer. Voicemail. Wel haar stem dus het was geen hoax.
MOOI
denk je van alles af te zijn , fiets je naar huis al pratend over het voorgevallen kutte , komt er iemand naast je fietsen. "weet u hoe ik het beste in frankrijk kom"
Ik stond dr echt aan te gapen en ik wist niet wat ik moest zeggen. Toen pakte ze een fles dropshot uit dr tas en begon ze er aan te drinken.
Nouja, ik dus praten met haar blijkt ze 50 te zijn en een man en 4 kinderen te hebben.
"ja, sorry, maar ga je dan zomaar weg zonder een briefje achter te laten?" . "ja, paar maanden terug was ik naar eindhoven gefietst en dat vonden ze achteraf niet erg toen ik daar belde "
Echt wtfak. Ik noemde haar toen een tokkie en toen werd ze licht boos.
Ik praat dus even verder over niets en toen vroeg ik of ik een slokje dropshot mocht!
Ik dus die fles pakken en alleen vasthouden naast me .
Toen zei ik tegen die vriend van me : "jesus, kan dat wijf niet opkankeren ik heb hier geen tijd voor"
nou toen werd ze dus wel echt boos en fietste ze weg.
een paar meter verder heb ik die fles dropshot weggegooid
jesus wat een tokkies kom je tegen op een avond .
Voorspelde reply: TS is een tokkie omdat ie drank jat van oude vrouwen van 50.
Nog een voorspelde reply: Ts is keihard genaaid door dat leuke meisje.