abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249739
Als je nou eens nagaat wat er eigenlijk op SBS6 en NET5 komt?

Toch helemaal niks, nada noppens, waarom gaat sbs niet van de buis af?
Net zoals SPORT7, dan komt er weer ruimte voor andere zenders die wel iets nuttigs hebben te melden.

Als Boer Piet in Purmerend, zijn auto-spiegel versteld, zal het nog op HART VAN NEDERLAND komen. Ze zouden zelfs hun "top" programma "De Bus" ervoor onderbreken.

Daarbij ben ik tot de conclusie gekomen dat SBS en de BUS maar op moeten rotten.

pi_249740
nou, misschien zijn er mensen die het wel luek vinden dat soort programma's. Wij kijkne altijd naar hart van Nederland en dat soort dingen
owner of a proud smile
pi_249741
quote:
op 02-28-2000 om 12:50 AM schreef jan1980 het volgende:
Als je nou eens nagaat wat er eigenlijk op SBS6 en NET5 komt?Toch helemaal niks, nada noppens, waarom gaat sbs niet van de buis af?
Net zoals SPORT7, dan komt er weer ruimte voor andere zenders die wel iets nuttigs hebben te melden.Als Boer Piet in Purmerend, zijn auto-spiegel versteld, zal het nog op HART VAN NEDERLAND komen. Ze zouden zelfs hun "top" programma "De Bus" ervoor onderbreken.Daarbij ben ik tot de conclusie gekomen dat SBS en de BUS maar op moeten rotten.

En je denkt dat niet bellen naar dat ranzige 0900-nummertje SBS6 kapot maakt?

Geloof niet helemaal dat je het door hebt, maatje. Plus dat er elke avond gewoon in feite op geen 1 zender iets te zien is, tenzij je van voetbal of darten houdt. En dan worden de leuke programma's nog gecanceld voor een eventueel oersaaie partij voetbal of darten.

Alle zenders zijn kut, met sporadisch leuke programma's.... kan ze zo voor je op noemen:

1. Buffy.
2. Friends.
3. South Park.

En that's it. Vraag me dus af en toe af waar ik kijk en luistergeld voor betaal, ook om nog eens naar een half uur reclame elke 5 minuten te moeten kijken.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_249742
quote:
op 02-28-2000 om 10:31 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:

En that's it. Vraag me dus af en toe af waar ik kijk en luistergeld voor betaal, ook om nog eens naar een half uur reclame elke 5 minuten te moeten kijken.

da's toch afgeschaft?

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_249743
02-28-2000 om 10:40 AM schreef Ludo het volgende: da's toch afgeschaft?

Ja, het is afgeschaft, maar naar het schijnt pakken ze het via de belasting weer van ons terug........ Hoe en wat weet ik niet precies (blond)

Zolang er was is, is er leven.
pi_249744
quote:
op 02-28-2000 om 10:31 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alle zenders zijn kut, met sporadisch leuke programma's.... kan ze zo voor je op noemen:

1. Buffy.
2. Friends.
3. South Park.

En that's it

Friends?

Ik ben online
pi_249745
Als je echt eens flink wil lachen dan moet je op woensdagavond laat bij de VPRO maar eens naar 'goodness gracious me' kijken.
pi_249746
maar we kunnen op zijn minst proberen SBS kapot te maken,

en buffy een cool programma?
friends ok? maar dat is ook van veronica!

en de VPRO rules, alleen het probleem is dat de VPRO niet meer durft. Het zijn watjes geworden, de VPRO is niet meer provocerend.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')