abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78068639
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dat die in Groningen?
Nee, deze was in Apeldoorn. De 27e is er 1 in Zwolle, maar dan heb ik al wat anders, dus het houdt helaas op. Maar zijn vast ook wel andere workshops, dus ff verder zoeken
pi_78154299
Mijn lijst met 50 dingen waar ik blij van word is ook af
pi_78155247
En mijn lijst ook, al zijn het dan maar 25 dingen. Misschien komt er nog een deel twee

Ik heb ook
- Een afspraak gemaakt bij de bloedbank voor een keuring (#89 Bloed geven)
- 3 spontane kaartjes verstuurd (#87 10 spontane kaartjes schrijven en sturen naar mensen)
- 2 spontane cadeautjes gegeven (#83 5x spontaan iemand een kadootje geven)
- 5 postcrossing kaarten verstuurd (#48 Nu echt gaan meedoen met postcrossing)

en nog veel meer Een goed begin is het halve werk
  FOK!fotograaf donderdag 18 februari 2010 @ 22:00:36 #244
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78159624
Ik vind het trouwens echt goed dat zoveel mensen bloed geven er ook bij hebben staan ! Het kost vrij weinig tijd en levert (voor patienten) zoveel op. Jammer alleen dat ik een jaar geleden al donor ben geworden, nu kon ie niet op mijn lijst .

Ik ben druk bezig met dingen te starten van mijn lijst, maar merk wel dat ik vrij veel dingen heb die of veel geld of veel tijd kosten. En laten dat nou net de 2 dingen zijn waar ik op dit moment een tekort aan heb .
pi_78159933
Wie heeft er nog een blog van iemand die het mss al meer dan een jaar doet en dus al redelijk ver is?
De blogs in de OP zijn allemaal nogal inactief (begrijpelijk, ik hou de mijne ook niet bij) maar dat is wel jammer :p
pi_78160335
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft er nog een blog van iemand die het mss al meer dan een jaar doet en dus al redelijk ver is?
De blogs in de OP zijn allemaal nogal inactief (begrijpelijk, ik hou de mijne ook niet bij) maar dat is wel jammer :p
Ik heb ook zitten zoeken, maar niet gevonden. Ik ben namelijk benieuwd of al iemand het heeft volbracht. Kan het zijn dat het zo'n nieuw verschijnsel is dat niemand er al zo lang mee bezig is?
pi_78160528
wat een schattig project
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_78160894
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ik heb ook zitten zoeken, maar niet gevonden. Ik ben namelijk benieuwd of al iemand het heeft volbracht. Kan het zijn dat het zo'n nieuw verschijnsel is dat niemand er al zo lang mee bezig is?
Het is sowieso geen drie jaar oud, maar wel ouder dan 1 jaar toch?
pi_78162729
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Het is sowieso geen drie jaar oud, maar wel ouder dan 1 jaar toch?
Ik kom heel weinig tegen dat ouder is dan een jaar... maar het is wel typisch zo'n ding waar heul veel mensen aan beginnen maar waar weinig mensen mee verder gaan.

Hier is iemand die sinds juli 2009 bezig is en nog steeds blogt.
Hier iemand die al sinds begin vorig jaar bezig is.
  FOK!fotograaf donderdag 18 februari 2010 @ 23:22:30 #250
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78164897
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
http://suikerwijzer.nl/
En helemaal vergeten te zeggen: dankje voor de link! Heb er een hele avond op zitten kijken, ook naar de verwijzingen naar andere sites.
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:36:34 #251
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78165986
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef frame-saw het volgende:
http://dayzeroproject.com/archive/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 februari 2010 @ 08:50:10 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78172427
Ik ben niet inactief,
Probleem is alleen wel dat sommige doelen te klein zijn om echt noemenswaardig te zijn wanneer je ze gehaald hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 00:25:11 #253
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78506903
Ik heb mijn eerste doelen gehaald http://chemiu.blogspot.com/

En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven .
pi_78519233
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:

En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven .
leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.
  FOK!fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 14:21:41 #255
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78519391
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.
Ik zie het ja. Lijkt me ook veel leuker voor mensen die een blog echt volgen, regelmatig updates en verhaaltjes .
pi_78520069
Ik heb mijn lijstje ook veen bijgewerkt
Ik ben nu echt bezig met die 'grote' doelen zoals 100 boeken lezen, alles van HP lezen, alles uit mijn iTunes luisteren.
Alleen het sparen lukt niet echt Maar dat komt door de IB-groep :p
pi_78521897
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:

Leuk om te lezen hoe het anderen vergaat!!

Ik moet zeggen dat ik ook best wel goed ga! Sowieso met het schrijven op mijn blog (wat een doel was) maar ook met de andere doelen. Afgelopen weken de zolder opgeruimd, het logeerbed weggedaan, nieuwe bureaus gekocht, planken opgehangen en een werkplek gemaakt voor vriendin en mij Vanaf maandag ga ik een week lang elke dag een nieuw recept koken en ik ga zo voor het eerst een brood bakken

Het is tof om dingen te doen die je altijd al wilde
pi_78638496
Mag ik er ook bij?
Ik doe sinds twee dagen ook mee met DZP en blog daarover op http://dagnulproject.blogspot.com

Kwam hier om links van andere blogs te zoeken, want ik vind het leuk om te volgen hoe het anderen vergaat met hun doelen. Heb heel wat te lezen zie ik al wel
pi_78638864
Ik heb er over gedacht om mee te doen, ik heb ook al een aantal doelen op papier staan. Maar ik denk echt niet dat ik 101 doelen kan bedenken.
Maar ik vind het wel een leuk idee over het algemeen. Dan heb je ook een soort stok achter de deur zeg maar, om dan toch al die dingen nog uit te voeren.
Ik vraag me alleen af of ik de discipline heb om zoiets vol te houden.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:10:27 #260
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640273
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Hoothoot het volgende:
Mag ik er ook bij?
Ik doe sinds twee dagen ook mee met DZP en blog daarover op http://dagnulproject.blogspot.com

Kwam hier om links van andere blogs te zoeken, want ik vind het leuk om te volgen hoe het anderen vergaat met hun doelen. Heb heel wat te lezen zie ik al wel
Leuke doelen! Maar een week zonder fiets/trein/bus . Ga je dat een keer in een vakantie doen ofzo, of is jouw werk/studie/whatever op loopafstand? En hoe krijg je het voor elkaar dat je blog beeldschermbreed is? Ik zit ook bij blogger/blogspot en ik vind het mijne te smal
pi_78640478
Mijn werk is op 3km afstand, dus prima te lopen. Daar kom ik ook niet elke dag. En onderweg kom ik langs de supermarkt, dus dat combineert ook goed. Beetje uitdaging is nooit verkeerd toch?

Wat betreft beeldschermbreed: ik heb de standaard layout "minima strech' gekozen, misschien valt dat te proberen? Ik wil tzt de hele layout nog wel aanpassen, iets flitsender mag wel...
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:15:23 #262
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640480
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:39 schreef Captainblub het volgende:
Ik heb er over gedacht om mee te doen, ik heb ook al een aantal doelen op papier staan. Maar ik denk echt niet dat ik 101 doelen kan bedenken.
Maar ik vind het wel een leuk idee over het algemeen. Dan heb je ook een soort stok achter de deur zeg maar, om dan toch al die dingen nog uit te voeren.
Ik vraag me alleen af of ik de discipline heb om zoiets vol te houden.
Dat dacht ik ook in het begin, maar hoe langer ik de lijst liet liggen, hoe meer doelen me te binnen schoten. Ik heb een paar weken gedaan over het maken van mijn volledige lijst . En dan de dag nadat ik begonnen was alsnog een nieuwe toegevoegd want die moest er toch ook wel op .

Discipline is niet verplicht, er is niemand die zegt dat je het móet afmaken. Maar als jouw lijst bestaat uit doelen die je zelf echt wil halen, denk ik dat het je wel lukt. En anders heb je in de tussentijd vast wel een paar van je doelen gehaald, wat ook al iets is.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:18:28 #263
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640617
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Hoothoot het volgende:
Mijn werk is op 3km afstand, dus prima te lopen. Daar kom ik ook niet elke dag. En onderweg kom ik langs de supermarkt, dus dat combineert ook goed. Beetje uitdaging is nooit verkeerd toch?

Wat betreft beeldschermbreed: ik heb de standaard layout "minima strech' gekozen, misschien valt dat te proberen? Ik wil tzt de hele layout nog wel aanpassen, iets flitsender mag wel...
Ah kijk, dat is wel goed te doen zo ja. Ik had mezelf als referentiekader en ik zou dan elke dag 50 km moeten lopen .

Hmmm ik ben wel blij met mijn huidige layout eigenlijk, alleen de breedte niet zo. Misschien eens klooien met html, daar zal het vast mee te veranderen zijn (leren hoe dat werkt is sowieso een van mijn doelen).
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:50:28 #264
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78649367
Ik heb bij blogspot de "Son of Moto" layout en heb daar ook de breedte van dingen aangepast (in de HTML editor van de blog-indeling), zie http://jojodayzero.blogspot.com voor het effect.
Volgensmij had ik onderstaand dikgedrukt getal veranderd voor de totale breedte van de blog.
________
#outer-wrapper {
margin: 0 auto;
border: 0;
width: 800px;
_______

En hier heb ik de breedte van de 2 kolommen aangepast door de dikgedrukte getallen te veranderen.
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

#sidebar {
width: 334px;
float: $endSide;
color: $sidebarTextColor;
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

Volgensmij waren dat de enige aanpassingen die ik gedaan heb.

En hier gaat het ook nog steeds goed met de doelen En het is leuk

[ Bericht 41% gewijzigd door Jojogirl op 02-03-2010 19:58:48 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:36:36 #265
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78672640
Dit is wel interessant. Ik ga samen met mijn vriendin eens 101 doelen opstellen voor mezelf.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78680248
Interessant, ik denk dat als ik hier aan mee wil dien ik wel voor 27 maart moet starten. Dan is het 1001 dagen voor 21-12-2012 en maakt toch alles niet meer uit
Have fun...
pi_78709919
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
  FOK!fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:05 #268
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78815548
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef PiperMaru het volgende:
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
Oh wat leuk met die krant! Als je het niet heel erg vindt, wil ik die ook gaan proberen, want het ziet er erg lekker uit!
pi_78815615
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ben benieuwd waarmee je fotografeert, je gerechten zien er heerlijk uit!
pi_78816012
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:42 schreef Handschoen het volgende:
Interessant, ik denk dat als ik hier aan mee wil dien ik wel voor 27 maart moet starten. Dan is het 1001 dagen voor 21-12-2012 en maakt toch alles niet meer uit
Da's wel een leuk idee, "dingen die ik nog wil doen voor de Apocalyps".
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')