Nee, deze was in Apeldoorn. De 27e is er 1 in Zwolle, maar dan heb ik al wat anders, dus het houdt helaas op. Maar zijn vast ook wel andere workshops, dus ff verder zoekenquote:
Ik heb ook zitten zoeken, maar niet gevonden. Ik ben namelijk benieuwd of al iemand het heeft volbracht. Kan het zijn dat het zo'n nieuw verschijnsel is dat niemand er al zo lang mee bezig is?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft er nog een blog van iemand die het mss al meer dan een jaar doet en dus al redelijk ver is?
De blogs in de OP zijn allemaal nogal inactief (begrijpelijk, ik hou de mijne ook niet bij) maar dat is wel jammer :p
Het is sowieso geen drie jaar oud, maar wel ouder dan 1 jaar toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten zoeken, maar niet gevonden. Ik ben namelijk benieuwd of al iemand het heeft volbracht. Kan het zijn dat het zo'n nieuw verschijnsel is dat niemand er al zo lang mee bezig is?
Ik kom heel weinig tegen dat ouder is dan een jaar... maar het is wel typisch zo'n ding waar heul veel mensen aan beginnen maar waar weinig mensen mee verder gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het is sowieso geen drie jaar oud, maar wel ouder dan 1 jaar toch?
En helemaal vergeten te zeggen: dankje voor de link! Heb er een hele avond op zitten kijken, ook naar de verwijzingen naar andere sites.quote:
http://dayzeroproject.com/archive/quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft er nog een blog van iemand die het mss al meer dan een jaar doet en dus al redelijk ver is?
De blogs in de OP zijn allemaal nogal inactief (begrijpelijk, ik hou de mijne ook niet bij) maar dat is wel jammer :p
leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:
Ik heb mijn eerste doelen gehaaldhttp://chemiu.blogspot.com/
En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven.
Ik zie het ja. Lijkt me ook veel leuker voor mensen die een blog echt volgen, regelmatig updates en verhaaltjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.
Leuk om te lezen hoe het anderen vergaat!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:
Ik heb mijn eerste doelen gehaaldhttp://chemiu.blogspot.com/
En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven.
Leuke doelen! Maar een week zonder fiets/trein/busquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Hoothoot het volgende:
Mag ik er ook bij?![]()
Ik doe sinds twee dagen ook mee met DZP en blog daarover op http://dagnulproject.blogspot.com
Kwam hier om links van andere blogs te zoeken, want ik vind het leuk om te volgen hoe het anderen vergaat met hun doelen. Heb heel wat te lezen zie ik al wel
Dat dacht ik ook in het begin, maar hoe langer ik de lijst liet liggen, hoe meer doelen me te binnen schoten. Ik heb een paar weken gedaan over het maken van mijn volledige lijstquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:39 schreef Captainblub het volgende:
Ik heb er over gedacht om mee te doen, ik heb ook al een aantal doelen op papier staan. Maar ik denk echt niet dat ik 101 doelen kan bedenken.
Maar ik vind het wel een leuk idee over het algemeen. Dan heb je ook een soort stok achter de deur zeg maar, om dan toch al die dingen nog uit te voeren.
Ik vraag me alleen af of ik de discipline heb om zoiets vol te houden.
Ah kijk, dat is wel goed te doen zo ja. Ik had mezelf als referentiekader en ik zou dan elke dag 50 km moeten lopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Hoothoot het volgende:
Mijn werk is op 3km afstand, dus prima te lopen. Daar kom ik ook niet elke dag. En onderweg kom ik langs de supermarkt, dus dat combineert ook goed. Beetje uitdaging is nooit verkeerd toch?
Wat betreft beeldschermbreed: ik heb de standaard layout "minima strech' gekozen, misschien valt dat te proberen? Ik wil tzt de hele layout nog wel aanpassen, iets flitsender mag wel...
Oh wat leuk met die krant! Als je het niet heel erg vindt, wil ik die ook gaan proberen, want het ziet er erg lekker uit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef PiperMaru het volgende:
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
Ben benieuwd waarmee je fotografeert, je gerechten zien er heerlijk uit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef PiperMaru het volgende:
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
Da's wel een leuk idee, "dingen die ik nog wil doen voor de Apocalyps".quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:42 schreef Handschoen het volgende:
Interessant, ik denk dat als ik hier aan mee wil dien ik wel voor 27 maart moet starten. Dan is het 1001 dagen voor 21-12-2012 en maakt toch alles niet meer uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |