Voor mij ook, is best lastig soms.quote:
Dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ohhh wat zien die er lekker uit.
Voor mij wordt dat dus echt een hel, heb dat er ook bij staan (2x 1 maand), maar ik eet sowieso 1x per week mcdonaldsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Omnomnom![]()
Ik moet ook maar eens een dag veganistisch gaan eten, of sushi maken, iets anders qua eten/koken doen
Alleen mijn doel 'een maand lang vegetarisch eten' is een beetje onnozel geworden.. ik eet sowieso echt zelden vlees, en een maand is dan zo voorbij zonder vlees. Maarja, hij staat in het lijstje
Groenteburgers hebben ze er ook als het goed is. Of neem een grote portie patatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Voor mij wordt dat dus echt een hel, heb dat er ook bij staan (2x 1 maand), maar ik eet sowieso 1x per week mcdonalds![]()
Thanxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Mooie site heb jij! Succes met je lijst!
Harry Potter marathon? Of alle delen lezen?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef frame-saw het volgende:
Een week lang geen suikerSuiker zit echt in veel producten, dus ik wens je veel succes
Verder leuke doelen!
Ik ben door mijn Day Zero (weer) helemaal verslaafd aan Harry Potter
Zelfs in kipfilet van de supermarkt, dat gaat inderdaad erg moeiljk wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef frame-saw het volgende:
Een week lang geen suikerSuiker zit echt in veel producten, dus ik wens je veel succes
Verder leuke doelen!
Ik ben door mijn Day Zero (weer) helemaal verslaafd aan Harry Potter
Wow, dat word inderdaad lastig.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Zelfs in kipfilet van de supermarkt, dat gaat inderdaad erg moeiljk worden. Weet alleen nog niet of ik bijvoorbeeld fruit wel of niet ga eten. Want in principe zit daar ook suiker in
.
Leuke doelen! Die van de bellenblaas en de gekleurde taarten vond ik het leukstquote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Chemiu het volgende:
Binnenkort online zetten is vanavond online zetten geworden (alles leuker dan huiswerk maken). Dus hier is mijn lijst + bijbhorend blog: http://chemiu.blogspot.com/
Lezen, marathon wil ik houden als het laatste deel uitkomt! Van middernacht tot ergens 's avonds en dan naar de biosquote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Harry Potter marathon? Of alle delen lezen?
Staan leuke dingen tussen! Ook moeilijke, tijdrovende en mooie reisdoelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Chemiu het volgende:
Binnenkort online zetten is vanavond online zetten geworden (alles leuker dan huiswerk maken). Dus hier is mijn lijst + bijbhorend blog: http://chemiu.blogspot.com/
Oeh vertelquote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef mmascha het volgende:
[..]
Staan leuke dingen tussen! Ook moeilijke, tijdrovende en mooie reisdoelen.
Voor #74 weet ik wel een mooie routeZeker met de sneeuw!
Preciese invulling weet ik nog niet, ga tegen die tijd eerst een lijstje maken met suikervrije producten (heb tot nu toe cola light en chipsquote:Op maandag 15 februari 2010 08:36 schreef gifkwal het volgende:
Ik wilde ook eerst een doel "een maand geen suiker" maken, maar heb er "een maand geen onnatuurlijke suikers" van gemaakt. Zo kan ik wel fruit eten en andere natuurlijke producten waar (gezondere) suikers in zitten maar dus geen koekjes etc. Misschien een idee?
Dankje! Allemaal bedankt voor de reacties, leuk om te horen dat jullie mijn lijstje leuk vinden! Heb geprobeerd om een mix te maken van 'gekke' doelen en dingen die ik echt heel erg graag wil doen (maar eigenlijk te eng vind).quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Leuke doelen! Die van de bellenblaas en de gekleurde taarten vond ik het leukst
Oef knap, ik heb echt absoluut het geduld er niet voor haha, ga na 5 bladzijdes alweer iets anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:45 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lezen, marathon wil ik houden als het laatste deel uitkomt! Van middernacht tot ergens 's avonds en dan naar de biosBen na 2 weken lezen al over de helft vh derde boek, gelukkig worden ze steeds dikker.
Ik kan ook alleen in bed of in mijn badkamer lezenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oef knap, ik heb echt absoluut het geduld er niet voor haha, ga na 5 bladzijdes alweer iets anders doenEn marathon wil ik ook nog doen, zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |