Best wel, heb er al weer een paar bereikt (moet ze alleen nog even veranderen in mijn lijstje en de 5 euro per stuk overmaken zoals de bedoeling is):
#21: Go back to Perugia (van de week gedaan)
#30: Replace all socks that have holes in them with new ones (vorige week gedaan)
#69: Sign up for mileage programs with airline companies (ingeschreven voor Skywards)
Verder nog druk bezig met:
#1: Finish my thesis and graduate (nog steeds aan het schrijven.. zucht)
#10: Visit 10 museums (alweer 3 bezocht de afgelopen 2 weken, gaat snel)
#34: Get at least 5 new passport stamps (2 weken terug de eerste erbij gestempeld)
#36: Never buy non-biological milk, yogurt or eggs anymore (niet zo moeilijk vol te houden)
#40: Give money to beggars whenever I see one and I have some spare change (tot nu toe gelukt behalve die ene bedelaar die zo snel liep dat hij al weg was voordat ik geld uit mijn broekzak had opgediept, haha)
#51: Test my eyes 3 times a week using Amsler's Grid (heb 'm in mijn favorieten gezet dus elke keer als ik hem zie staan gebruik ik hem even)
#53: Learn to make the perfect black tea latte and chai tea latte (black tea latte heb ik aardig onder de knie, yum, nu nog ergens chai tea vinden)
#54: Buy the actual CD copy of 5 albums that I love but don't yet own in hard copy (twee weken terug John Mayer's Continuum gekocht)
#55: Participate in and complete the 100 Strangers Photo Challenge (www.100strangers.com) (heb ondertussen al 4 portretten van vreemden gemaakt)
#59: Expand my book collection with 20 new books (deze heb ik overschat, ik heb nu alweer 4 nieuwe boeken)
#60: Bring home a nice souvenir from each country I visit (alweer 2 erbij, een bronzen rat uit Korea en een mooi houten doosje met bronzen deksel uit Dubai)
#69: Always use my own shopping bags when grocery shopping - don't get any plastic bags (gaat tot nu toe ook nog goed)
#80: Teaching my boyfriend to speak Dutch (hij heeft in elk geval het alfabet al aardig door en spreekt een paar random woordjes)
#100: Join kiva.org and help 5 entrepreneurs in developing countries by giving them a loan (tot nu toe twee leningen verstrekt, 1 aan een fruithandelaar in Cambodia en 1 aan een man met een levensmiddelenwinkeltje in Uganda)
Nog 980 dagen te gaan, 4% compleet. Jullie?