abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:36:34 #251
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78165986
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft er nog een blog van iemand die het mss al meer dan een jaar doet en dus al redelijk ver is?
De blogs in de OP zijn allemaal nogal inactief (begrijpelijk, ik hou de mijne ook niet bij) maar dat is wel jammer :p
http://dayzeroproject.com/archive/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 februari 2010 @ 08:50:10 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78172427
Ik ben niet inactief,
Probleem is alleen wel dat sommige doelen te klein zijn om echt noemenswaardig te zijn wanneer je ze gehaald hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 00:25:11 #253
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78506903
Ik heb mijn eerste doelen gehaald http://chemiu.blogspot.com/

En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven .
pi_78519233
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:

En ik blog gewoon lekker alles, ik vind het veel te leuk om steeds een verhaaltje te schrijven .
leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.
  FOK!fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 14:21:41 #255
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78519391
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

leuk en dat heb ik ook ja, dat ik gewoon elke keer blog en niet pas als ik een doel volledig heb gehaald.
Ik zie het ja. Lijkt me ook veel leuker voor mensen die een blog echt volgen, regelmatig updates en verhaaltjes .
pi_78520069
Ik heb mijn lijstje ook veen bijgewerkt
Ik ben nu echt bezig met die 'grote' doelen zoals 100 boeken lezen, alles van HP lezen, alles uit mijn iTunes luisteren.
Alleen het sparen lukt niet echt Maar dat komt door de IB-groep :p
pi_78521897
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Chemiu het volgende:

Leuk om te lezen hoe het anderen vergaat!!

Ik moet zeggen dat ik ook best wel goed ga! Sowieso met het schrijven op mijn blog (wat een doel was) maar ook met de andere doelen. Afgelopen weken de zolder opgeruimd, het logeerbed weggedaan, nieuwe bureaus gekocht, planken opgehangen en een werkplek gemaakt voor vriendin en mij Vanaf maandag ga ik een week lang elke dag een nieuw recept koken en ik ga zo voor het eerst een brood bakken

Het is tof om dingen te doen die je altijd al wilde
pi_78638496
Mag ik er ook bij?
Ik doe sinds twee dagen ook mee met DZP en blog daarover op http://dagnulproject.blogspot.com

Kwam hier om links van andere blogs te zoeken, want ik vind het leuk om te volgen hoe het anderen vergaat met hun doelen. Heb heel wat te lezen zie ik al wel
pi_78638864
Ik heb er over gedacht om mee te doen, ik heb ook al een aantal doelen op papier staan. Maar ik denk echt niet dat ik 101 doelen kan bedenken.
Maar ik vind het wel een leuk idee over het algemeen. Dan heb je ook een soort stok achter de deur zeg maar, om dan toch al die dingen nog uit te voeren.
Ik vraag me alleen af of ik de discipline heb om zoiets vol te houden.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:10:27 #260
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640273
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Hoothoot het volgende:
Mag ik er ook bij?
Ik doe sinds twee dagen ook mee met DZP en blog daarover op http://dagnulproject.blogspot.com

Kwam hier om links van andere blogs te zoeken, want ik vind het leuk om te volgen hoe het anderen vergaat met hun doelen. Heb heel wat te lezen zie ik al wel
Leuke doelen! Maar een week zonder fiets/trein/bus . Ga je dat een keer in een vakantie doen ofzo, of is jouw werk/studie/whatever op loopafstand? En hoe krijg je het voor elkaar dat je blog beeldschermbreed is? Ik zit ook bij blogger/blogspot en ik vind het mijne te smal
pi_78640478
Mijn werk is op 3km afstand, dus prima te lopen. Daar kom ik ook niet elke dag. En onderweg kom ik langs de supermarkt, dus dat combineert ook goed. Beetje uitdaging is nooit verkeerd toch?

Wat betreft beeldschermbreed: ik heb de standaard layout "minima strech' gekozen, misschien valt dat te proberen? Ik wil tzt de hele layout nog wel aanpassen, iets flitsender mag wel...
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:15:23 #262
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640480
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:39 schreef Captainblub het volgende:
Ik heb er over gedacht om mee te doen, ik heb ook al een aantal doelen op papier staan. Maar ik denk echt niet dat ik 101 doelen kan bedenken.
Maar ik vind het wel een leuk idee over het algemeen. Dan heb je ook een soort stok achter de deur zeg maar, om dan toch al die dingen nog uit te voeren.
Ik vraag me alleen af of ik de discipline heb om zoiets vol te houden.
Dat dacht ik ook in het begin, maar hoe langer ik de lijst liet liggen, hoe meer doelen me te binnen schoten. Ik heb een paar weken gedaan over het maken van mijn volledige lijst . En dan de dag nadat ik begonnen was alsnog een nieuwe toegevoegd want die moest er toch ook wel op .

Discipline is niet verplicht, er is niemand die zegt dat je het móet afmaken. Maar als jouw lijst bestaat uit doelen die je zelf echt wil halen, denk ik dat het je wel lukt. En anders heb je in de tussentijd vast wel een paar van je doelen gehaald, wat ook al iets is.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 maart 2010 @ 16:18:28 #263
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78640617
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Hoothoot het volgende:
Mijn werk is op 3km afstand, dus prima te lopen. Daar kom ik ook niet elke dag. En onderweg kom ik langs de supermarkt, dus dat combineert ook goed. Beetje uitdaging is nooit verkeerd toch?

Wat betreft beeldschermbreed: ik heb de standaard layout "minima strech' gekozen, misschien valt dat te proberen? Ik wil tzt de hele layout nog wel aanpassen, iets flitsender mag wel...
Ah kijk, dat is wel goed te doen zo ja. Ik had mezelf als referentiekader en ik zou dan elke dag 50 km moeten lopen .

Hmmm ik ben wel blij met mijn huidige layout eigenlijk, alleen de breedte niet zo. Misschien eens klooien met html, daar zal het vast mee te veranderen zijn (leren hoe dat werkt is sowieso een van mijn doelen).
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:50:28 #264
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78649367
Ik heb bij blogspot de "Son of Moto" layout en heb daar ook de breedte van dingen aangepast (in de HTML editor van de blog-indeling), zie http://jojodayzero.blogspot.com voor het effect.
Volgensmij had ik onderstaand dikgedrukt getal veranderd voor de totale breedte van de blog.
________
#outer-wrapper {
margin: 0 auto;
border: 0;
width: 800px;
_______

En hier heb ik de breedte van de 2 kolommen aangepast door de dikgedrukte getallen te veranderen.
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

#sidebar {
width: 334px;
float: $endSide;
color: $sidebarTextColor;
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

Volgensmij waren dat de enige aanpassingen die ik gedaan heb.

En hier gaat het ook nog steeds goed met de doelen En het is leuk

[ Bericht 41% gewijzigd door Jojogirl op 02-03-2010 19:58:48 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:36:36 #265
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78672640
Dit is wel interessant. Ik ga samen met mijn vriendin eens 101 doelen opstellen voor mezelf.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78680248
Interessant, ik denk dat als ik hier aan mee wil dien ik wel voor 27 maart moet starten. Dan is het 1001 dagen voor 21-12-2012 en maakt toch alles niet meer uit
Have fun...
pi_78709919
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
  FOK!fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:05 #268
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_78815548
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef PiperMaru het volgende:
Deze week bezig met doel #78: een week lang elke dag een nieuw recept uitproberen. Vind het echt leuk om op die manier te experimenteren met koken! (recepten en foto's op mijn blog)
Oh wat leuk met die krant! Als je het niet heel erg vindt, wil ik die ook gaan proberen, want het ziet er erg lekker uit!
pi_78815615
quote:
Ben benieuwd waarmee je fotografeert, je gerechten zien er heerlijk uit!
pi_78816012
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:42 schreef Handschoen het volgende:
Interessant, ik denk dat als ik hier aan mee wil dien ik wel voor 27 maart moet starten. Dan is het 1001 dagen voor 21-12-2012 en maakt toch alles niet meer uit
Da's wel een leuk idee, "dingen die ik nog wil doen voor de Apocalyps".
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78818763
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Oh wat leuk met die krant! Als je het niet heel erg vindt, wil ik die ook gaan proberen, want het ziet er erg lekker uit!
Haha waarom zou ik dat erg vinden? Het was wel echt superlekker, dus zeker proberen!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ben benieuwd waarmee je fotografeert, je gerechten zien er heerlijk uit!
Thanks! Ik fotografeer met een digitale spiegelreflex (om precies te zijn een Canon EOS 30D met een EF-S 17-55 F2.8 IS lens)
pi_78820926
Leuk idee, die falafel! Ga ik ook eens proberen want ik ben namelijk gek op kikkererwten (maak er vaak humus van)
pi_78845626
quote:
Wat zien je gerechten er heerlijk uit zeg en je blog is erg leuk om te lezen Vooral dat verhaal over je moeder en har iPhone was erg grappig
pi_78848407
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat zien je gerechten er heerlijk uit zeg en je blog is erg leuk om te lezen Vooral dat verhaal over je moeder en har iPhone was erg grappig

Thanks, das leuk om te horen!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:08:19 #275
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78853920
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Verhaal over die iPhone is idd grappig
pi_79150829
Ik kan me vergissen maar volgens mij is dit nieuw: op de day zero site heb je nu ook "someday" en "done" als lijsten. Zie het nut er niet helemaal van in. Bij "someday" kan je doelen zetten die je ooit nog wilt behalen maar die nu niet in je 1001 lijst horen.
  maandag 15 maart 2010 @ 10:12:54 #277
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79160078
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij is dit nieuw: op de day zero site heb je nu ook "someday" en "done" als lijsten. Zie het nut er niet helemaal van in. Bij "someday" kan je doelen zetten die je ooit nog wilt behalen maar die nu niet in je 1001 lijst horen.
Dat is raar inderdaad, zou zoiets dan eerder in je life list zetten dan in je day zero..
pi_79164818
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb bij blogspot de "Son of Moto" layout en heb daar ook de breedte van dingen aangepast (in de HTML editor van de blog-indeling), zie http://jojodayzero.blogspot.com voor het effect.
Wow, ik zit even je blogje te lezen en ik heb een paar precies dezelfde doelen als jij maar ik zie je blog nu voor het eerst!

Ik ben gisteren toch maar eens begonnen maar ik kwam erachter dat ik veel "grote" doelen heb, dingen waar ik niet meteen mee kan beginnen en die niet even tussendoor kunnen. Misschien moet ik toch nog maar eens nadenken over wat kleinere dingetjes want het is toch wel leuk om wat vaker wat te kunnen voltooien.
Are you pondering what I'm pondering?
  FOK!fotograaf maandag 15 maart 2010 @ 13:03:41 #279
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_79165541
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wow, ik zit even je blogje te lezen en ik heb een paar precies dezelfde doelen als jij maar ik zie je blog nu voor het eerst!

Ik ben gisteren toch maar eens begonnen maar ik kwam erachter dat ik veel "grote" doelen heb, dingen waar ik niet meteen mee kan beginnen en die niet even tussendoor kunnen. Misschien moet ik toch nog maar eens nadenken over wat kleinere dingetjes want het is toch wel leuk om wat vaker wat te kunnen voltooien.
Wat voor soort doelen heb je tot nu toe, of zet je dat liever niet online? Ben heel erg benieuwd wat jouw lijst is/gaat worden .
pi_79166343
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij had ik onderstaand dikgedrukt getal veranderd voor de totale breedte van de blog.
Ik probeer een reactie te plaatsen op jouw blog, maar het lukt niet, omdat ik geen van de accounts heb, die gevraagd worden

Ik vond het heel toevallig dat ik op dezelfde dag voor een keuring was geweest bij de bloedbank, ook in het kader van Day Zero
pi_79173113
Nou, ik heb genoeg tijd om aan mijn Day-Zero project te werken, want heb vandaag geheel onverwachts moeten stoppen met stage. Dus totdat ik een baantje heb gevonden om de tijd tot september te overbruggen kan ik mooi aan mn doelen werken.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18:18 #282
4177 Jojogirl
pi_79199146
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ik probeer een reactie te plaatsen op jouw blog, maar het lukt niet, omdat ik geen van de accounts heb, die gevraagd worden

Ik vond het heel toevallig dat ik op dezelfde dag voor een keuring was geweest bij de bloedbank, ook in het kader van Day Zero
Hé, wat grappig Benieuwd of we onze eerste donatie dan ook op precies dezelfde dag mogen komen doen
pi_79333709
Ik heb maar even een algemene update gepost, omdat ik nu vooral met doelen op de lange termijn bezig ben.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:36:54 #284
4177 Jojogirl
pi_79777420
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

En, heb jij ook al een oproep voor donatie binnen?

Hier viel die eind vorige week op de mat, ik kon vanaf de 30e langskomen en ik ga vanavond meteen uit m'n werk.
pi_79778169
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En, heb jij ook al een oproep voor donatie binnen?

Hier viel die eind vorige week op de mat, ik kon vanaf de 30e langskomen en ik ga vanavond meteen uit m'n werk.
Geweldig, ik had idd ook vorige week een oproep; mag ook vanaf de 30e komen. Ik ga denk ik maandagavond. Succes vanavond en laat even weten hoe het gegaan is !
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:00:19 #286
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79782167
ik begin donderdag aan 1 maand geen junkfood
pi_79783461
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik begin donderdag aan 1 maand geen junkfood
Gaat het moeilijk worden voor je? Ik wil al een poosje beginnen aan een maand geen onnatuurlijke suiker, maar ik ben net verslaafd geraakt aan black tea latte (dat was een ander doel van me, de perfecte black tea latte leren maken.. en daar gaat dus een hoop suiker in )
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:10:50 #288
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79790216
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Gaat het moeilijk worden voor je? Ik wil al een poosje beginnen aan een maand geen onnatuurlijke suiker, maar ik ben net verslaafd geraakt aan black tea latte (dat was een ander doel van me, de perfecte black tea latte leren maken.. en daar gaat dus een hoop suiker in )
Haha ja, minstens 3x per week naar de McDonalds.. Maar ik houd m'n boekje gewoon elke dag bij me, zodat ik het kan bijhouden haha..
pi_79790604
Haha, nou veel succes ermee dan. Wat eet je dan zoveel bij de Mac? En waarom? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.
pi_79793302
Hier druk bezig met mn doelen. Vorig weekend weekendje weg geweest, naar 2 nieuwe steden geweest ( Haarlem en Beverwijk) en een ansichtkaart meegenomen van 1 van de 12 provinciehoofdsteden ( Haarlem dus) Heb daar nu 2 van, ben ook al in Groningen geweest. Ook heb ik gisteren foto's besteld van de weekendjes weg die ik ben weggeweest met Peter, om die in fotoalbums te stoppen. 9 april ga ik een proefles trampolinespringen doen en wil binnenkort ook een groepsles ( bodybalance) in de sportschool volgen die ik nog niet eerder gedaan heb. Verder vooral bezig met de creatieve doelen ( kleuren/puzzelen enzo) en het reizen ( nieuwe steden/provinciesteden bezoeken)
pi_79794164
Wat leuk dit, had er nog nooit van gehoord maar heb even 'stiekem' gekeken bij jullie blogs.
Lijkt me heel erg leuk om dit ook eens te beginnen, maar ook wel lastig.
Houden jullie ook echt bij dat je alles binnen die 1001 dagen doet?
Ik ga er eens over nadenken..
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_79794650
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef Sylvana het volgende:
Hier druk bezig met mn doelen. Vorig weekend weekendje weg geweest, naar 2 nieuwe steden geweest ( Haarlem en Beverwijk) en een ansichtkaart meegenomen van 1 van de 12 provinciehoofdsteden ( Haarlem dus) Heb daar nu 2 van, ben ook al in Groningen geweest. Ook heb ik gisteren foto's besteld van de weekendjes weg die ik ben weggeweest met Peter, om die in fotoalbums te stoppen. 9 april ga ik een proefles trampolinespringen doen en wil binnenkort ook een groepsles ( bodybalance) in de sportschool volgen die ik nog niet eerder gedaan heb. Verder vooral bezig met de creatieve doelen ( kleuren/puzzelen enzo) en het reizen ( nieuwe steden/provinciesteden bezoeken)
Trampolinespring-les? Wat vet!
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef Lotteu het volgende:
Wat leuk dit, had er nog nooit van gehoord maar heb even 'stiekem' gekeken bij jullie blogs.
Lijkt me heel erg leuk om dit ook eens te beginnen, maar ook wel lastig.
Houden jullie ook echt bij dat je alles binnen die 1001 dagen doet?
Ik ga er eens over nadenken..
Dat is natuurlijk wel de bedoeling. Heb ik ook speciaal op gelet bij het opstellen van de doelen. Maar ja, we zullen zien wat er uiteindelijk van terecht komt. Het is wel leuk om mee bezig te zijn!
pi_79795007
En houden jullie dit allemaal bij op een blog? Is dat zegmaar de bedoeling of kan je het ook gewoon 'voor jezelf' doen en in een boekje o.i.d. bijhouden ?
pi_79795340
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Trampolinespring-les? Wat vet!
[..]
Ja het lijkt mij ook super leuk om een keer te doen. Op de middelbare school vond ik het ook altijd erg leuk als we gingen trampolinespringen. Nu wil ik dus van 10 verschillende sporten een proefles volgen en trampolinespringen lijkt me het leukst, dus dat ga ik als eerste doen
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Lotteu het volgende:
En houden jullie dit allemaal bij op een blog? Is dat zegmaar de bedoeling of kan je het ook gewoon 'voor jezelf' doen en in een boekje o.i.d. bijhouden ?
Ja, ik hou het wel bij op een blog, dat is wel zo leuk vind ik, maar het is niet verplicht natuurlijk.
pi_79795652
quote:
Ik heb geen blog (geen tijd voor en ik denk dat er toch niemand gaat zijn die het zal lezen behalve misschien het handjevol mensen hier) maar hou het gewoon bij in de lijst op de day zero website. Gaat prima.

Echt lachen Sylvana, ik ben ook gek op trampolinespringen Maar ik neem aan dat je hier ook leert salto's maken en zo, dat lijkt me wel eng.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:27:50 #296
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79795886
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef gifkwal het volgende:
Haha, nou veel succes ermee dan. Wat eet je dan zoveel bij de Mac? En waarom? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.
Meestal een hamburger of mcchicken met grote patat en veel frietsaus gewoon omdat het lekker is
pi_79796155
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Echt lachen Sylvana, ik ben ook gek op trampolinespringen Maar ik neem aan dat je hier ook leert salto's maken en zo, dat lijkt me wel eng.
Ja maar daar hebben ze meestal wel van die tuigjes voor, dat je niet heel erg kunt vallen. Maar ik zal het zien wat er allemaal gebeurt in een les
pi_79796237
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:27 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Meestal een hamburger of mcchicken met grote patat en veel frietsaus gewoon omdat het lekker is
Whehe Ik heb alleen heeeel soms een onweerstaanbare zin in hun frietjes. Alleen als ik ze eenmaal op heb vind ik het achteraf nooit de moeite waard, weet niet waarom.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja maar daar hebben ze meestal wel van die tuigjes voor, dat je niet heel erg kunt vallen. Maar ik zal het zien wat er allemaal gebeurt in een les
Ik zag laatst zoiets in een park hier, helaas was het alleen voor kinderen. Het zag er zo leuk uit!
  FOK!fotograaf woensdag 31 maart 2010 @ 23:25:59 #299
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_79812217
quote:
Je doelen doe je in principe voor jezelf, dus je hoeft het echt niet op internet te zetten. Ik vind het zelf wel leuker, want ik vind het lezen van andere blogs ook erg leuk (en het is leuk om aan 'anderen' je voortgang door te kunnen geven. Die anderen zijn dus vooral de mensen in dit topic) en zie het ook wel als een stok achter de deur.
pi_79820237
Ik heb even het hele topic zitten doorlezen en ook op veel van jullie blogs gekeken, ik vind het echt heel leuk!
Ben begonnen met een lijst voor mezelf, ik wil 1 mei beginnen. Ik wil namelijk wel echt even de tijd hebben om een goede lijst te maken. Ik zal het dan ook op een blog gaan bijhouden dus tegen die tijd zal ik de link hier wel even zetten

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel al veel 'gejat' heb van andere lijsten, maar ik zit nog maar op de 30. Dus ik hoop nog wel veel zelf te verzinnen en misschien die 'gejatte' er maar weer afhalen en vervangen door zelfverzonnen. Al vond ik sommige dingen zo leuk dat ik die zelf ook wil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')