foei kind! snel ga iets doen, het is nog net geen nacht!quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben ook vandaag begonnen, nog niets gedaan..
whehe ik las dodenquote:
nou vertel eens asjquote:
Ja die heb ik niet op m'n lijstje staan. Die liggen in de kelderquote:
Wasabi eten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Jimbo het volgende:
oh om dr gelijk 2 af te strepen hier, kan iemand even een opdracht voor me bedenkendan kies ik de tofste / extreemste
Afschuwelijkste opdracht ooit! :pquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Afschuwelijkste opdracht ooit! :p
pak een instrument en ga 5 minuten meespelen met een willekeurige straatartiest, waarna je de eventuele muntjes die je ophaalt aan hem geeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Jimbo het volgende:
oh om dr gelijk 2 af te strepen hier, kan iemand even een opdracht voor me bedenkendan kies ik de tofste / extreemste
Je hebt wel een van de tofste lijsten die ik gezien heb!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En nu moet niemand meer een opdracht voor 'm roepen, hehe
Danku. Ik heb er alleen verder niks meer aan gedaan..quote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt wel een van de tofste lijsten die ik gezien heb!
wee ninjaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
[..]
Danku. Ik heb er alleen verder niks meer aan gedaan..
jij houd trouwens wel veel van plastic / bubblewrapquote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En nu moet niemand meer een opdracht voor 'm roepen, hehe
Huh, how do you know?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij houd trouwens wel veel van plastic / bubblewrap
plasticman stuart anyone?
ik weet allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |