quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Steve het volgende:
Wat veel hartjes en liefjes en dingetjes ineens hier.
Hoi!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Steve het volgende:
Wat veel hartjes en liefjes en dingetjes ineens hier.
quote:
Jaja.quote:
quote:
Ik niet hoor, zo ben ik niet!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik wilde net al reageren, maar nu ben ik steeds bang dat bepaalde mensen mij er weer van gaan betichten van bepaalde dingen. Enzo.![]()
Mijn imago, wat doe jequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer je was wel lief gisterenavond.
Nee, toen jij de slet uithingquote:
Ja we hadden gewoon een goed gesprekje en dat vond ik fijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn imago, wat doe je
Ik ben me er trouwens niet van bewust dat ik iets bijzonders heb gedaan dus ik ben bang dat dat authentiek en oprecht wonderer-gedrag was
Ik hing de slet niet uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, toen jij de slet uithing![]()
Maar ik ben blij voor je, TMM moet even rustig tot 100 (of tot 2938023) tellen.
Mijn goedkeuring is inderdaad veel waardquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hing de slet niet uit
Het was één iemand, whore hoor.
Ja? Jeej
Het was gewoon heel gezellig. We hebben gelachen, vonden veel muziekjes leuk, het eten was lekker en de wijn ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn goedkeuring is inderdaad veel waard![]()
Maar hoe was het verder dan? Ik lees alleen maar heel veel overdreven reacties
Ik ook. Ik hoop ook echt dat je er wat aan hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja we hadden gewoon een goed gesprekje en dat vond ik fijn.
Overdreven wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was dit keer toch niet zo overdreven? Ja, misschien toen ik net thuis kwam, maar het viel wat mij betreft wel mee toch
?
Nee, tijdens het dinay was ik niet zo overdreven denk ik. Maar ik bedoelde hier op 't forum, toen de drama's werden ingezet (als een duivelsorgels mwuhahahahaa!). Want ik weet dat ik nog wel eens de neiging heb om... ietwat dramatisch te zijn onlinequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overdreven wat?Ik vond je helemaal niet overdreven, in niks. Leuk juist
Ooh. Ik heb alleen maar vluchtig teruggelezen net.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, tijdens het dinay was ik niet zo overdreven denk ik. Maar ik bedoelde hier op 't forum, toen de drama's werden ingezet (als een duivelsorgels mwuhahahahaa!). Want ik weet dat ik nog wel eens de neiging heb om... ietwat dramatisch te zijn online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |