En Buzzer, bedankt voor de laatste zin bovenaan.
quote:
op 02-28-2000 om 12:06 AM schreef itsme het volgende:
Zoals jullie zagen dacht ik ook een beetje te helpen maar achteraf lijkt het of het niet goed gedaan is of zo. Ik zag dat er al een half uur niets meer te lezen was, emn dacht oke ik probeer het wel heb met mijnoude p.c tje goed beeld en geluid. Viel met mijn neus in de boter!! groepsgesprek!! Dus 10 mensen door elkaar lullen. Geprobeerd heel snel te typen. zweet zweet, Maar tot mijn verbazing kijk ik net even en zie dat Bagwan het nog maar eens dunnetjes over gedaan heeft. Ja begrijp je dan denk ik van blijkbaar niet goed genoeg ofzo, maar zie toch ook vragen om hulp. Tell me more.
Ik heb persoonlijk niets tegen dubbele verslagen, de ene persoon vind dingen belangrijker als de andere, dus kan het juist een hele goede aanvullig zijn!!
Als ik ga vergelijken wat wij schrijven en wat er gelijktijdig op andere forums verschijnt denk ik dat onze verslagen toch behoorlijk uitvoerig zijn.
Dus, itsme, gewoon lekker doortypen!!!
Zo gaat er ook weinig text van de bussers verloren
Overigens Itsme, petje af voor jou en voor Bagwan,ikzelf typ dus absoluut niet letterlijk, en schrijf vaak alleen maar de dingen die ik belangrijk vind....(niet omdat ik niet wil, alleen mij typsnelheid is daarvoor gewoon echt veelste laag
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 28 Februari 2000).]
succes vandaag!!
Inderdaad iedereen schrijft anders en dat is ook wel leuk. Ik bekijk beide fora en zo krijg je een nog beter beeld van de streams. Dat is wel leuk.
Die noodkreet begreep ik ook met een knipoog. Het is eenzaam werk, I know. Maar ik waardeer absoluut je input. Je ICQ had ik al gevonden ja. Wachten is op authorisatie
volgens mij had de BB story heeeel anders verlopen, als bijvoorbeeld Mona had communiceren over de schutting met haar man en kids, of hadden we een live "wip door de schutting met Ruud" mogen aanschouwen
Ik denk dat Mona dan echt niet was weggegaan, en dat bijvoorbeeld Willem zich toch, ietsje anders had opgesteld als zijn broer hem had kunnen waarschuwen.
Ik verbaas me erover dat Willeke continu kan praten met iedereen, familie, buren etc....en dat er op deze manier allerlei informatie naar binnen komt.
Ik weet niet of er behalve gele kaarten ook RODE KAARTEN zijn, maar die had vanmorgen dan wel uitgedeelt mogen worden.
Willeke riep gisteravond tegen alle anderen dat "zij er toch nix aan kan doen",maar ging dus net wel ruim 10 minuten op haar buik liggen om op deze manier te kletsen met haar vriendinnen.
Het feit dat de bussers mogen bellen vind ik op zich al een luxe, vooral voor de mensen met kinderen, omdat je op die manier toch misschien een "gevoel van rust hebt"doordat je weet dat alles goed gaat.
Maar het enige wat deze mensen 200% bezig houd is, "hoe kom ik over".
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 28 Februari 2000).]
Dat ze geregeld mogen bellen is inderdaad een hele luxe. Maar ze kunnen zelfs bladen kopen, krnaten lezen enz. Er wordt ook heel veel gepraat over de schutting. Vreselijk gewoon. Bij BB deden ze dat ook wel eens, maar daar was het meer om even hallo te schreeuwen. Nu komt er gewoon informatie binnen.
Wat mij betreft mag de redactie een rode kaart uitreiken (die hebben ze inderdaad). En ik vind ook dat ze eigenlijk geen bladen enzo mogen lezen. Hoezo geen contact met de buitenwereld, ze hebben het wel degelijk.
Maar ja, ze vinden het o zo belangrijk om te weten hoe ze overkomen op tv. Jak
Groeten voor nu. Ik heb weer lang genoeg verslagen. Ik kap er voor vandaag mee!
quote:
op 02-28-2000 om 08:58 PM schreef itsme het volgende:
Hoe doe jij het dan Quenda schrijf je het eerst op of zo?. Ik kan blind typen maar niet echt snel en wel met fouten. ben alleeen na 20.00 online dus kijk soms wel of er hulp nodig is. Keep up the good work o.a Bagwan en Quenda en de anderen niet te vergeten. Oliebol tijdens bb, dat was echt knap!!!!
Ik type het gewoon in Notepad in en pas de tekst op rustige momenten even aan. kijken naar taalfouten enzo. Het chatverslag is niet te lezen als ik het net getypt heb, dus dat kost me nog een kwartier editten. Dat werkt het snelst en ook Hiz en Oliebol werken via Notepad.
Je mag best dingen missen, dat zal niemand je kwalijk nemen.
Itsme, ik heb er genoeg van voor vandaag, ben nu alweer lang genoeg achter de streams gaan zitten. Je mag weer als je wilt
Gelukkig zijn de streams nu wel weer goed
quote:
op 02-28-2000 om 12:06 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik lees net dat ze bang zijn voor donderdagavond. Heeft Veronica dan weer een donderdagavond uitzending ?
* Artemisia is Quenda met mps.
om je vraag te beantwoorden, de bussers zijn nogal bang voor donderdagavond omdat het volgens Willeke dan koopavond is.
Men is dus bang dat er veel mensen onder invloed van alcohol zullen komen om de bus te bestormen.
Baghwan, er is blijkbaar iets misgegaan met icq, want ik kan je op m'n lijstje niet terugvinden....nog een keer?
Overigens typ ik dus gewoon in het postgedeelte, en plaats het als het spannende momenten betreft direct, schrik me vervolgens meestal rot van de stupide typfouten, en edit dus dan pas, en vul het meestal dan weer aan met de dingen die ik tijdens het editen hoor.
Door direct de dingen te plaatsen die gaande zijn, hoop ik een gezonde nieuwsgierigheid op te wekken bij de lezers, zodat er bijvoorbeeld in de gevallen van spannende momenten, meerdere mensen gaan luisteren en/of kijken naar de streams, zodat er mogelijk nog meer smeuige dingen gehoort worden en uiteindelijk ook geregistreerd worden, en op het forum worden geplaatst.
(vele oren maken het verhaal compleet
* Artemisia groet namens Quenda iedereen die dit leest.
[Dit bericht is gewijzigd door Artemisia (Datum 28 Februari 2000).]
Heb je wel een gehoord van internet verslaving?
Heb je een baan?
En hopenlijk toch wel kabel internet?
Waar haal je al die tijd vandaan?
Waarom wordt je geen bewaker in de gevangenis? Kun je geld verdienen met mensen observeren en verslagen van maken.
Toch vind ik het leuk om af en toe een gedeelte van je verslagen te lezen, maar de bus blijft een zuur kut programma...
en lang leven BIG BROTHER 2000
Dan ging het wel heel erg snel want ik zit te kijken/luisteren maar dan heb ik het ook gemist. Ik hoor wel steeds geluid van de dekens maar daar let ik geeneens meer op. Zal ik toch maar eens beter opletten dan!
[Dit bericht is gewijzigd door lupus (Datum 29 Februari 2000).]
quote:
op 02-29-2000 om 12:29 AM schreef jan1980 het volgende:
Lees deze post wel op een positieve toon:
uh Bagman? Heb jij nog wel een leven?Heb je wel een gehoord van internet verslaving?
Heb je een baan?
En hopenlijk toch wel kabel internet?
Waar haal je al die tijd vandaan?
Waarom wordt je geen bewaker in de gevangenis? Kun je geld verdienen met mensen observeren en verslagen van maken.Toch vind ik het leuk om af en toe een gedeelte van je verslagen te lezen, maar de bus blijft een zuur kut programma...
en lang leven BIG BROTHER 2000
Als iemand het adres weet van de internetjunks rehab kliniek.......
En Quenda: Ik heb weer op je deurtje geklopt (tnx voor het meehelpen!
)
Kan jij vanavond de streams doen? Quenda en ik kunnen geen van beiden. Na 23:00 kan een van ons het weer overnemen.
Alvast bedankt, je bent geweldig
toch?
ze hebben lekkernijen meegenomen voor hun medepassagiers....terwijl dat de vorige keer uitdrukkelijk is verboden.....
Willeke praat continu (onder de schutting) met buitenstaanders......
overigens was er op dat moment iemand van (tv of radio) brabant (omroep brabant wellicht?) die naast de twee vriendinnen van Willeke stond met een gigantische microfoon
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 01 Maart 2000).]
Vanmorgen dacht ik enthousiast een topic te openen voor de streams, en daarna bleek, dat ik de gehele bussite niet kan benaderen (incl de streams)
Hoop de site het strax "weer doet"
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 01 Maart 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |