abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73865056
Dat filmpje. Echt de hele wereld is verrot.
pi_73865088
Legendarisch filmpje
Hier moet ik tvp'en

voor het nageslacht dan
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:30:00 #103
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73865107
Jammer dat ik er niet op tijd bij was.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:34:44 #104
261277 Ill-Bill
The Minister of Chlorine
pi_73865306
ach ja, wss staan ze voor de coffeeshop nu:
Meneer wilt u voor ons wietjes halen? Wij schijten namelijk nog 's nachts in onze luier en mogen dus niet binnen

nog leuk vergelijkingsplaatje voor de blackbananabar:

Zo pauper schat ik ze wel in :p
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:42:15 #105
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_73865554
Die wigger.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_73866329
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook .

Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgesp die praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is . En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden .

Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:09:02 #107
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_73866445
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook .

Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgesp die praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is . En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden .

Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:11:46 #108
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73866523
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_73867158
Heeft er ook iemand een nederlandse vertaling van de filmpjes??

Ow en als dat goed was dan had die gast al lang op zijn knieen gezeten ipv kunnen schudden met zijn ballekes die de bitches zouden moeten zuigen.....

Groeten aan de black (verrot dus ) banana (altijd een goeie split waard) crew??(loverboy circuit? nee zelfs dat kunnen ze niet eens waarmaken .... )
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73867541
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:38 schreef prupke het volgende:
Heeft er ook iemand een nederlandse vertaling van de filmpjes??

Ow en als dat goed was dan had die gast al lang op zijn knieen gezeten ipv kunnen schudden met zijn ballekes die de bitches zouden moeten zuigen.....

Groeten aan de black (verrot dus ) banana (altijd een goeie split waard) crew??(loverboy circuit? nee zelfs dat kunnen ze niet eens waarmaken .... )
Echte gangsters zijn niet zwart
pi_73867589
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef On het volgende:
Dat filmpje. Echt de hele wereld is verrot.
en aso..jezus is dat al droog achter den euren?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73867656
Do-cu-men-taire biiiitch Dat ik dit gemist heb
pi_73867667
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef Raznet het volgende:

[..]

Echte gangsters zijn niet zwart
En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 ste

ik zag nog een een ander filmpje van de Bsplitgang : http://www.youtube.com/user/ItszBrandO#p/a

is dat dezelfde gast?
qua ketting zeg ik ja.... maar ik kan het niet goed zien
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73867796
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef prupke het volgende:

[..]

En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 ste

ik zag nog een een ander filmpje van de Bsplitgang : http://www.youtube.com/user/ItszBrandO#p/a

is dat dezelfde gast?
qua ketting zeg ik ja.... maar ik kan het niet goed zien
Snoepketting
pi_73867819
Tuurlijk, gebeurt er weer iets episch, mis ik het.....

Oh ja en natuurlijk; inkoppertje, heel makkelijk, zal vast al geplaatst zijn en zo maare:
Er is leven na de lach.
pi_73867846
Ik zou naar die 4 pussy negers gaan en ze doodswaffelen met een mes aan je penis.
pi_73867848
Haah!! Gaaf. Ik hoop dat er klappen gaan vallen. (niet tegen mij he, ik vind de kansjongeren-rappers heel cool).
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:10:29 #118
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73867859
Oke, welke geniale gast heeft www.blackbandanacrew.nl online gezet?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73867873
Haha Ozan werd ook nog genoemd .

Ik heb er echt spijt van dat ik niet in dat topic heb gepost. Ik wil ook op Youtube.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:14:54 #120
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_73867940
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73867969
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
hey
jou heb ik nog op msn!

heeft overigens niks met dit topic te maken
pi_73868070
Ik hoop trouwens ook dat het AT een beetje oppast dat ze de spulletjes van pappa en/of mama niet te veel beschadigen bij de invallen.
Er is leven na de lach.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:36:24 #123
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_73868362

Overigens alle plaatjes op blackbandanacrew.nl zijn episch.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_73868394
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:36 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind die bandana zo schattig staan bij pedobear
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:40:50 #125
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_73868438
Hoewel ik moet toegeven dat DuShaury ook wel een cutie in dat ding is.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')