quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook.
Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgespdie praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is
. En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden
.
Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook.
Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgespdie praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is
. En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden
.
Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
Echte gangsters zijn niet zwartquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:38 schreef prupke het volgende:
Heeft er ook iemand een nederlandse vertaling van de filmpjes??
Ow en als dat goed was dan had die gast al lang op zijn knieen gezeten ipv kunnen schudden met zijn ballekes die de bitches zouden moeten zuigen.....
Groeten aan de black (verrot dus ) banana (altijd een goeie split waard) crew??(loverboy circuit? nee zelfs dat kunnen ze niet eens waarmaken .... )
en aso..jezus is dat al droog achter den euren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef On het volgende:
Dat filmpje.Echt de hele wereld is verrot.
En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 stequote:
Snoepkettingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 ste
ik zag nog een een ander filmpje van de Bsplitgang : http://www.youtube.com/user/ItszBrandO#p/a
is dat dezelfde gast?
qua ketting zeg ik ja.... maar ik kan het niet goed zien
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Oke, welke geniale gast heeft www.blackbandanacrew.nl online gezet?![]()
![]()
heyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Oke, welke geniale gast heeft www.blackbandanacrew.nl online gezet?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |