Met je hoofd onder een kussen gaan liggen en heel hard LALALALALALALALALALA LALALALALLALALALALLALA zingen. Dat werkt voor mij altijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik zie mijzelf terug in een youtube filmpje waarin ik bedreigd wordtIk ben nu best wel bang en zo. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om mij weer veilig te voelen ?
Beetje moeilijk te zien, alles was zo donker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, maar het kost hem zichtbaar moeite.
datwas wel een hoogtepunje hequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Zero17 het volgende:
Hoe die gast postmortum uitsprak. Hilarisch.
quote:
Als er minimaal 4 mensen/FOK!kers komen om je te helpen, help ik je wel en dan maken we ze af.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm het is een crew van 4 mensen . Die kan ik alleen niet echt aan he
Ik denk dat hij ze met een black bandana aan de kerktoren had gehangen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef Raznet het volgende:
Wat zou hitler gedaan hebben met de Black Bandana Crew?![]()
En ik heb die Kansjongeren topics doorgelezen, is er geen vervolg ofzo?
We hebben een dictator nodig in Nederlandquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze met een black bandana aan de kerktoren had gehangen.
fok losers lachen om hyves gangster losersquote:
Bedankt, toch wel leuk dat ze dat maken voor FOKquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fok losers lachen om hyves gangster losers
gangster losers lezen het en maken een video voor fok
Die blanke wigger verdient echt een schop op zijn tanden met een paar werkschoenen met stalen neuzen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat een loser... kan mij het verrotten waar je vandaan komt... je bent een kneusje!
nu een grote bek hebben op youtube en zaterdam middag mijn auto weer wassen voor 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |