hmm het is een crew van 4 mensen . Die kan ik alleen niet echt aan hequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef Folmer het volgende:
Gast opzoeken en hem bedreigen.
'bang en zo'quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik zie mijzelf terug in een youtube filmpje waarin ik bedreigd wordtIk ben nu best wel bang en zo. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om mij weer veilig te voelen ?
quote:
dat ik zo met een bloemetje langsgaquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
'bang en zo'
Kun je geen youtube filmpje maken waarin je zegt dat het je spijt enzo?
Black bandana crew wel te verstaan.quote:
Ehm fiets, snap je nog steeds niet dat hij het over DuShaury met zijn black bandana crew heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
link naar het filmpje of gtfo
Sure, Fiets gaat zich op heel het forum inlezen omdat alle topcis van josties wel eens een 'inhoudelijke' boodschap zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ehm fiets, snap je nog steeds niet dat hij het over DuShaury met zijn black bandana crew heeft?
Zoniet, ga je eens inlezen in de 3 'kansenjongeren op hyves' topics.
kom ik ze daar weer tegenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef F04 het volgende:
Stuur hem naar Australie
HAHAHAHAHA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |