Dankje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Slaap lekker Lamon, ik duik er ook zo in, morgen cursus
Breathtaking, succes met je presentatie morgen!!
Dat was al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo, the big three-o dit jaar he liesje?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
ik had een 8,5 voor de presentatie!
Maar je bent gezakt voor de newbietest.quote:Beetje tegen de regels om hier overdag te posten
Oh ja? Zit je niet in het verkeerde topique?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil 2009 best wel afsluiten met Clocks van Coldplay, op Radio 2.
Een 8,5 voor een presentatie, zonder het juiste boek in handen te hebben, maar posttijden aanhouden lukt dan weer niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje tegen de regels om hier overdag te posten, maar ik had een 8,5 voor de presentatie!
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja? Zit je niet in het verkeerde topique?
De economische sector, nooit een toonbeeld van loyaliteit geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een 8,5 voor een presentatie, zonder het juiste boek in handen te hebben, maar posttijden aanhouden lukt dan weer niet.
Nee, ik dacht dat je je vergiste omdat ik je ook zag posten in het Top 2000-topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk wel.
Maar Ofyles2 zou Ofyles2 niet zijn als hij zich niet opnieuw tegendraads zou gedragen.
En dan al in het eerste topic wat ze zelf opent, inclusief posttijden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De economische sector, nooit een toonbeeld van loyaliteit geweest.
Waarom dan toch doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje tegen de regels om hier overdag te posten, maar ik had een 8,5 voor de presentatie!
Hee! Hoe is het in Griekenland nu, ook zo'n last van een economische krisis?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom dan toch doen?
Schrijf het volgende keer lekker in je dagboek..
Werkzoekend?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan al in het eerste topic wat ze zelf opent, inclusief posttijden.
Ik voorzie een cum laude afgestudeerde BT, maar hoe zal het daarna aflopen?
Daar heb ik een mooi woord voor: de 700-generatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee! Hoe is het in Griekenland nu, ook zo'n last van een economische krisis?
Een béétje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
N.a.v. de stand van de AEX?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar heb ik een mooi woord voor: de 700-generatie.
Prachtig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens heb ik gisteren een foto gemaakt waar ik dus echt wel trots op ben!!
[ link | afbeelding ]
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |