quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet echt tekstueel aangelegd?
Muziek zegt meer dan 1000 woorden.
Ik heb alleen een PC, Wii en Nintendo DS.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
XBOX 360 of Playstation 3. Ik heb 'em zelf op die eerste.
Een PC-versie is er helaas niet. Volgens mij is dat trouwens uniek in het oeuvre van Tim Schafer.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BENEN, ja!
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat?!
Gut, gut, wat zijn we weer negatiefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
If a picture paints a thousand words, then why can't I paint you.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:06 schreef sig000 het volgende:
Waar gefokt wordt daar gebeuren ongelukken, een veulen wat achterbeen breekt is einde verhaal.
Klinkt hard maar eet zonder probleem het vlees daarvan.
Is een songtekst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Gut, gut, wat zijn we weer negatief
Nachtoverdenkingen ER.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut, gut, wat zijn we weer negatief
Oh, I see!!quote:
Ik heb al wat foto's bekeken trouwens, ernstig goed! (mag ik zonder sitevermelding wel zeggen toch? )quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En:
'A Picture paints a thousand words'
Da's mijn nieuwe lijfspreuk!
Ongetwijfeld zou ik mensenvlees eten om te overleven, net als die lui in de Andes. Maar als het niet hoeft, liever niet.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb al wat foto's bekeken trouwens, ernstig goed! (mag ik zonder sitevermelding wel zeggen toch? )
Als je het zo had gedaan, was het dan zoveel minder geweest?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
If a picture paints a thousand words, then why can't I paint you.
Ik had ook veel moeite toen het beter was om ze uit hun aardse leven te verlossen, toch weet je dan wel wat er op de barbeque ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er zelf moeite mee hebben.
Jepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PC, Wii en Nintendo DS.
Moet ik er nu gvd ook nog een PS3 of X-box bij gaan kopen om alle coole spellen te kunnen spelen?
Je man?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:21 schreef svann het volgende:
[..]
Je brengt hem aan de rand van nóg een afgrond!
Momenteel wil hij alles dubbel hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |