abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:57:43 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_73800604
ik heb m ook nooit gezien ja ik werk op de ok,dus ik heb de eerste x de chirurge laten kijken en de tweede keer geloofde ze me wel en gaf ze me dit recept. Dit is geen zalf die je bij de drogist krijgt,je moet ervoor naar de huisarts en apotheek.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:02:10 #52
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_73800690
Hallo scrub_nurse,

Hoe kom je aan je naam? van Betadine_Scrub?

Ik begrijp je antwoord overigens niet helemaal met de chirurge etc?
Je werkt dus op een o.k. en laat een collega dat probleem van je aanschouwen, en die geeft je dan ondanks bedenkingen toch een zalf, of hoe en wat bedoel je???
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:07:36 #53
131066 scrub_nurse
pi_73802265
ik ben operatie-assistent oftewel scrubnurse zo noem je dat int engels. de 1e x heb ik dus ipv mijn huisarts,gewoon op mn werk een chirurge laten kijken. De tweede keer zei ze,ik hoef niet te kijken ik geloof je wel dat je het weer hebt,ik geef je nu andere zalf. Zo wel duidelijk?
  maandag 2 november 2009 @ 20:13:51 #54
131066 scrub_nurse
pi_74326855
hoe ist nu?
pi_74339076
Hmm ik heb hier wel ervaring mee... helaas Maar ben er ook weer vanaf gekomen, zonder medische hulpmiddelen/ medicijnen.

er zijn een aantal simpele dingen die je kunt doen, altijd douchen nadat je naar de wc bent geweest en zorgen dat het GOED schoon wordt daarbeneden. Veel laxerend/gezond voedsel eten.. elke dag naar de wc gaan.. dit wellicht icm een zalfje oid en je bent er binnen 2 weken vanaf.

en natuurlijk rustig doen in de toekomst

succes
pi_74339080
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik ben in Azië op vakantie geweest en heb daar een extreme voedselvergiftiging opgelopen.
Vanuit een taxi ben ik met hoge nood naar mijn hotelkamer ingestormd en heb op de pot plaats genomen.
Ik had toen zo'n spanning op mijn darmen staan dat de ontlasting als een soort raket de pot in vloog.
Hierbij voelde ik een scherpe pijn en zag een bende bloed in de pot liggen.
Schrok me dood.
Dacht dat ik een scheur in darm had of zo?
Gelukkig hield dat bloeden al snel op.
Maar daarna was het elke keer bij ontlasting zowat schreeuwen van de pijn...
Blijkt dus dat het iedere keer weer open springt.
Ik raad het niemand aan iig.
Dit vertellen ze natuurlijk niet in de gids he.. GVD, wat heb je gegeten? Ga binnenkort ook naar Azie en dan wil ik deze shit achterwege laten
  dinsdag 3 november 2009 @ 06:08:37 #57
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_74339131
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 22 november 2009 @ 22:52:47 #58
195140 skattebaut
pi_74925419
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe ist nu?
Wisselend, de ene dag wel last, de andere niks.
Maar over is het niet, dat voel ik.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  zondag 22 november 2009 @ 22:53:58 #59
195140 skattebaut
pi_74925475
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:26 schreef PjotrXII het volgende:

[..]

Dit vertellen ze natuurlijk niet in de gids he.. GVD, wat heb je gegeten? Ga binnenkort ook naar Azie en dan wil ik deze shit achterwege laten
Een soort van Gado Gado, een salade met pindasaus.

[ Bericht 0% gewijzigd door skattebaut op 22-11-2009 23:35:31 ]
pi_74937488
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef Seam het volgende:
Is dit ongeveer wat je hebt?
Let op, dit zijn geen smakelijke beelden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben ik altijd zo nieuwsgierig?
pi_74953101
Bij mij ging het vanzelf over na een weekje. Maar hij was ook helemaal niet groot.. Ik zou toch maar teruggaan naar de dokter.
pi_74953798
shit !!!!

is het nog niet genezen ????
  maandag 23 november 2009 @ 23:26:00 #63
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_74954524
Iemand in mijn familie heeft het ook gehad. Zij is er uiteindelijk met een candidadieet vanaf gekomen. En daarbij natuurlijk veel spoelen, kopje lauw water mee als ze moest poepen. Nu ben ik niet zo van dat soort diëten, maar haar heeft het (na 1,5 jaar zitten op een koelelement) toch goed geholpen!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_74954699
*nooit meer perst bij het schijten

pi_74956574
Ik heb ook last (gehad?) van aarskloven. Bij mij kwam het denk ik wél door anale sex (zonder oprekken of zo en zonder glijmiddel, dus dan vraag je er ook om) maar weet niet zeker meer wanneer en waarna ik er toen last van kreeg...of dat echt na anale sex was (is al paar jaar terug).
Weet nog wel dat het een keer na de sex daar jeukte en steekte als de tyfus...was echt niet grappig en ook bloedde bij mn ontlasting dus denk dat het toen begonnen is.
Anyways heb t dus wel gehad, ook zalfje toen voor gekregen maar was geen heftige zalf of zo. Volgens mij heb ik daarna nog wel es anale sex 1 keer gehad en toen ging het meteen weer open, dus ik doe er echt niet meer aan.... T kan best lekker zijn maar t doet mij gewoon teveel pijn en als ik aan de gevolgen denk....tis gewoon niet onschuldig want die uitgang is gewoon niet bedoeld als ingang!

Als ik nu anale sex zou hebben zou het gegarandeerd weer opnieuw opengaan. Tis gewoon een kutplek wat genezing van sneetjes betreft aangezien er toch wel zo'n 1 keer per dag de boel weer opnieuw opengerekt wordt omdat je naar de wc moet (het ophouden heeft ook weinig zin, dan krijg je harde poep en wordt je alsnog uitgescheurd ).
Als ik last heb van heel harde ontlasting of gewoon last van mn darmen gaat het soms ook opnieuw weer open bij mij (dat er dus bloed bij mn ontlasting zit en het enigzins pijnlijk aanvoelt). Poos terug had ik dat nog...schrok me dood toen er een enorme plas bloed in de wc leek te liggen.
Wat ik dan doe is daar smeren met baby zinkzalf. Maar er helemaal vanaf komen weet ik niet of ik doe...

Hoop dat mijn verhaal dan ook een beetje bijdraagt aan bewustwording van mensen dat anale sex niet zonder gevaren is.....iedereen doet er wel aan tegenwoordig lijkt het maar tis wel een uitgang die niet bedoeld is als ingang....zeker niet als je daar onvoorbereid aan de slag gaat. Dus
  woensdag 25 november 2009 @ 07:36:26 #66
274073 Dr.Punani
... makes your pussy say yeah!
pi_74982939
@skattebout:

Het gaat over..... uiteindelijk. Ik heb hetzelfde gehad jaren geleden. Een fissura ani zoals dat dat zo mooi heet. Ik heb het op ongeveer dezelfde manier als jij opgelopen. Wat verkeerd eten en een leuke koli-bacterie later, lig je in de beugels met twee verpleegsters om je heen en schuiven ze een paar meter camera in je reet. Nooit weer.

Enfin, ik heb er destijds ook een zalf voor gehad. Volgens mij zit er nogal wat lidocaine in wat een verdovende werking heeft uiteraard. Daarbij heb ik ook een tijdje laxeermiddel gehad om m'n ontlasting zo zacht en dun mogelijk te laten passeren. Want dat is wat uiteindelijk nodig is. De fissuur heeft tijd nodig om te helen, maar die tijd krijgt het nauwelijks omdat je dagelijks naar het toilet gaat. Als je dus zorgt dat je altijd meteen gaat als je moet (en er dus niet teveel druk op staat) en je zorgt ervoor dat je ontlasting zo zacht mogelijk is gaat het UITEINDELIJK over. Bij mij heeft het een halfjaar geduurd ofzo. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')