Ik heb ook last (gehad?) van aarskloven. Bij mij kwam het denk ik wél door anale sex

(zonder oprekken of zo en zonder glijmiddel, dus dan vraag je er ook om) maar weet niet zeker meer wanneer en waarna ik er toen last van kreeg...of dat echt na anale sex was (is al paar jaar terug).
Weet nog wel dat het een keer na de sex daar jeukte en steekte als de tyfus...was echt niet grappig

en ook bloedde bij mn ontlasting dus denk dat het toen begonnen is.
Anyways heb t dus wel gehad, ook zalfje toen voor gekregen maar was geen heftige zalf of zo. Volgens mij heb ik daarna nog wel es anale sex 1 keer gehad en toen ging het meteen weer open, dus ik doe er echt niet meer aan.... T kan best lekker zijn maar t doet mij gewoon teveel pijn en als ik aan de gevolgen denk....tis gewoon niet onschuldig want die uitgang is gewoon niet bedoeld als ingang!
Als ik nu anale sex zou hebben zou het gegarandeerd weer opnieuw opengaan. Tis gewoon een kutplek wat genezing van sneetjes betreft aangezien er toch wel zo'n 1 keer per dag de boel weer opnieuw opengerekt wordt omdat je naar de wc moet (het ophouden heeft ook weinig zin, dan krijg je harde poep en wordt je alsnog uitgescheurd

).
Als ik last heb van heel harde ontlasting of gewoon last van mn darmen gaat het soms ook opnieuw weer open bij mij (dat er dus bloed bij mn ontlasting zit en het enigzins pijnlijk aanvoelt). Poos terug had ik dat nog...schrok me dood toen er een enorme plas bloed in de wc leek te liggen.
Wat ik dan doe is daar smeren met baby zinkzalf. Maar er helemaal vanaf komen weet ik niet of ik doe...
Hoop dat mijn verhaal dan ook een beetje bijdraagt aan bewustwording van mensen dat anale sex niet zonder gevaren is.....iedereen doet er wel aan tegenwoordig lijkt het maar tis wel een uitgang die niet bedoeld is als ingang....zeker niet als je daar onvoorbereid aan de slag gaat. Dus