Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Basilicumman het volgende:
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan!Voor de rest een terecht klacht.
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Waar de fuck gaat die tunnel nou naartoe?quote:
Ik loldequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef knep het volgende:
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden. Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13
en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens
.
_
Door 2 grote havens,een zootje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging...quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Ow man, praat me er niet over, al die idioten op de wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen.
Dàt levert ook files op.
Zou het graag voor je uittekenen, maar ik zit momenteel even vast aan een waardeloze bagger PC waar ik Photoshop niet eens durf op te starten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.
Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
En over OV ben ik het met je eens. Veel te duur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Door o.a. 2 grote havens,een zooitje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging en flink wat asfalt...
...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
Of idioten die het niet kunnen bedenken dat 4 of 5 banen op de Ring van A'dam wel handig zou zijn, want sommige mensen hoeven er pas na 10km af ipv de volgende afslag te hebben. Scheelt ook weer files.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Omdat het een achterlijke kankerinfrastructuur heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Een dapper antwoord, zo slecht is het nou ook weer niet en hier wordt weer een beetje eenzijdig verhaal afgestoken. Ze gaan die A2 eindelijk eens verbreden, wat ook hard nodig is en wat ook de reden is van die werkzaamheden.quote:
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:16 schreef OldJeller het volgende:
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Maar die lampen gaan ook pas knipperen als het verkeer langzaam rijdt. Kip-ei.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen.
Dàt levert ook files op.
bij Eindhoven komen 3 banen voor het doorgaande verkeer dus dat wordt weer de a2 waar je 120kmh magquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef Evertje het volgende:
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....
Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.![]()
Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):quote:En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
M'n eerste post hier was:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):![]()
[..]
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:
1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer
2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.
Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.quote:Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Hieruit:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
M'n eerste post hier was:
[..]
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Tot hoever heb jij de middelbare school gevolgd eigenlijk? Nooit gehoord van het verschil tussen emoties, cynisme, sarcasme en dergelijke? Ik typte bewust geen neutrale zin nee, maar ik bespotte wel bewust jouw neutrale zin omdat die in mijn ogen kant noch wal raakte.quote:Dus de rest van je "betoog" kan linea recte de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.
Ik weet niet wat je mankeert hoor, met je gebrabbel over emotioneel worden en huilen, maar ik lach me ondertussen de pleuris hier.quote:Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hieruit:
[..]
Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)![]()
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.quote:Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad.
Juist, er wordt dus niet beargumenteerd waarom je vind dat ie uit het niets kwam, deze opmerking heeft dus dezelfde waarde als dat een kleuter tegen je zegt 'ik vind jou stom'quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
[..]
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Tweede fout, alleen maar lezen en reageren op dingen die je goed uitkomen, selectief discussiëren noemen ze datquote:Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Jij dus duidelijk niet!quote:Verder: je bent een student.
Eind december alweer 4 jaar in het bezit van een autoquote:Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.
Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.quote:Op zondag 18 oktober 2009 07:48 schreef Ellatjuh het volgende:
ik lees het alweer...![]()
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Grote meid, je eerste auto. Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.quote:
Euh...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
In Houten, dáár hebben ze pas kwadranten. Heel dat dorp is ingericht om de automobilist zoveel mogelijk te zieken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Renesite het volgende:
Euh...
Juist.
Daar gaat het niet over. Groningen is evenmin een vrij lastige stad met zijn 'kwadranten' waar je alleen komt door over een 'diepenring' te rijden.
Juist ja, dat was dus in 2005quote:
Weer twee posts vol met goedkope beledigingen en dooddoeners...'blijkbaar kan je nog wel....', waaruit blijkt dat bijvoorbeeld? Welke tips, welke ervaringen?quote:Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.
Dus je kan alleen maar vreugde beleven als je in en in droef bent? Een van nature blij persoon nog blijer maken door zo incompetent als jij te reageren, volgt je hersenpan dat?quote:En ik ben blij dat deze berichtjes op een internetforum je zoveel vreugde in je (klaarblijkelijk) lege leven brengen. Doet mij deugd.
Lijkt me een prima idee, neem eens een voorbeeld aan mij zou ik zeggen, argumentatie tov zwammen, moet aardig verhelderend voor je zijn lijkt mequote:Wel is het een idee om minder te zwammen
Bij wie is er weinig over gekomen van mijn hele boodschap? Oh bij jou, ja maargoed dan noem je ook iemandquote:want van je hele boodschap (als je die überhaupt had) is weinig overgekomen.
Als dit hier niet meer op deze wijze besproken dient te worden dan hoor ik dat wel van een (onpartijdig) lid van de crew lijkt mequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Treinkopper het volgende:
Ga anders even via de PM verder?
jullie zijn allebei jankerdsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
Jankerd.
Aangenaam, Van Bartolhovenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
Jankerd.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef deepart het volgende:
OldJeller zegt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heer_van_Bartolhov zegt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wil je zonder werkzaamheden een betere krijgen, precies?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Zeker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Ik zeg: TREIN. Ik zeg: VERHUIS!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef teamlead het volgende:
Ik zou zó graag de verantwoordelijke ambtenaar die bedacht heeft om de hele A2 in 1x te verbouwen eens een half uurtje onder z'n ballen trappen, alvorens hem verplicht een maandje of 3 dagelijks van limburg naar Amsterdam te laten rijden
Wat een nachtmerrie dat trajectIn plaats van 2 en een half uur normaal, rij ik nu met enige regelmaat 4 uur of langer door die kloterige files en snelheidsbeperkingen.
ik zeg: wordt niet vergoed met leasauto helaasquote:
Ze pakken het in het noorden beter aan: gewoon weekenden helemaal afsluiten en voor de rest steeds maar 1 baantje versmallen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg: wordt niet vergoed met leasauto helaas
ik zeg waarom? om vervolgens op een andere snelweg stil te staan zodra ik een nieuwe klus krijg
ik zeg: ambtenaren moeten leren plannen!
Werkzaamheden zijn soms nodig, maar dit is debiel
hahahah daar heb je wel weer een punt, maar er wonen 2 hele goede vriendinnen van mequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.
Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat als ze het in 10 stukken verdelen het 10 jaar later pas klaar is?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:30 schreef teamlead het volgende:
ik vind het best dat ze die A2 aanpakken hoor, dat was ook keihard nodig.. maar wie het verzonnen heeft om over een traject van pakweg 250 kilometer ongeveer 130 km wegwerkzaamheden te plannen heeft iets te lang met z'n kop boven een lijmpot gehangen
En dan iedere maandag weer afwachten waar je nú weer terechtkomt, aangezien de rijbanen tegenwoordig iedere week verplaatst worden
waar zeg ik dat ze het over 10 jaar moeten verdelenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat als ze het in 10 stukken verdelen het 10 jaar later pas klaar is?
nou nee... dat kiest mijn werkgever voor mequote:Zeiksnor dat je bent
P.S. Je kiest er zelf voor om met de auto 250KM te rijden op drukke snelwegen
en nu in plaats van pakweg 10 kilometer op de standaardplekken, dagelijks 20 km. En nee.. ook de stukken waar ze wél al klaar zijn rijden nu niet doorquote:. Daarbij stond het voor de wegwerkzaamheden ook al vast.
Het is ook nooit goed hier in Nederlandquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ze het over 10 jaar moeten verdelen3 knelpunten kun je makkelijk verdelen in pakweg 3 jaar...
[..]
nou nee... dat kiest mijn werkgever voor me
[..]
en nu in plaats van pakweg 10 kilometer op de standaardplekken, dagelijks 20 km. En nee.. ook de stukken waar ze wél al klaar zijn rijden nu niet door
Die discussie had ik gisteren dus ook in de auto met mijn vriendin, toen we in Eindhoven op de snelweg reden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:
Ik rij ook liever op de pikkedonkere snelwegen, overige auto's zie je gewoon stukken beter. En niet voor de helft met die vage gele lampen waar je geen stront mee ziet.
Waarom geen witte lampen ook he..![]()
Mja, 's avonds staan die verraders er altijd wel om je even te pakken als er geen fuck voorbij komt rijden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |