Da's mijn sixpack ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
TS is dik en heeft viezigheid op z'n buik.
ik citeer:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik citeer:
" hahaha
mijn ma zag mijn topic !"
Richt je eens op de klacht, niet op de kwaliteitspaint.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:06 schreef Tokamak het volgende:
Dat lijkt meer op een 9-pack.
En wat voor dingen liggen dr naats je benen, pannenkoeken?
Kan niet, vastgeschroefd in de hoogste stand. En nee, dit pand is 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef rozenijlpaard het volgende:
Dan draai je de douchekop los en hang je 'm een stuk hoger. Opgelost.
Als dat niet kan dan woon je in een oud krot.
Gvd, jij bent een van de snuggersten of niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef TheKC het volgende:
Trouwens, wat een kutlemming:
Lange mensen
Gvd, jij bent een van de snuggersten of niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef memrtn het volgende:
[..]
Gvd, jij bent een van de snuggersten of niet.Kijk eens in de OP!
Losschroeven en hoger hangenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef memrtn het volgende:
[..]
Kan niet, vastgeschroefd in de hoogste stand. En nee, dit pand is 20 jaar oud.
Veel succes met je reis naar de aanleiding!quote:
Inderdaad en anders koop je een nieuwe douche en hang je die goed op. Heb hier een stortdouche gemonteerd net onder het plafond en daar past makkelijk iemand van 2 meter zonder problemen onder en voor pakweg 180 euro ben je klaar en als je minder geld heb koop je gewoon een brakke douche van een tientje en een ophanghaaje van 2,50 euro en klaar ben je toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef rozenijlpaard het volgende:
Dan draai je de douchekop los en hang je 'm een stuk hoger. Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |