Nee, je had mijquote:
Ja het was nog een best milde versie van mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l was mijn tafelheer en die heeft zich verrassend goed gedragen.
Ik heb een aantal dingen gezien waar op te rellen valt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Nee misschien was er buiten het diner zelf te weinig drama!
Noem ze eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dingen gezien waar op te rellen valt.
Chrisquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hevig aan het Chris Garneau'en.
black and blues, and yellows too fade the stain as embers do wake up tommrow, and feel new
Het is een erg mooie manquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie man, mooie muziek
Ok, start!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Katten
De staat van de keuken
De non-FoK!-ers
http://www.givesmehope.com/quote:Today I was babysitting for a 5-year-old and a 7-year old. The 5-year-old is really afraid of thunder. When it started to thunder, I was surprised when she didn't come ask me to lay in her bed. I went to check and saw her big sister cuddling with her and telling her that thunder was just angels bowling. GMH
Op men hoofdpijn na wel goedquote:
Ik ben er niet in geweest. Ik durfde niet.quote:
Heftige nacht gehad dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op men hoofdpijn na wel goed
en met jou? Vlarpje?
De non-FoK!-ers waren aardig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er niet in geweest. Ik durfde niet.
Ik eet nu restjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |