Ik lig ook onder mijn dekbed maar het is kouhoud!quote:
Mag ik ook nog even ontbijten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Is iedereen nog zijn roes aan het uitslapen ofzo?
Slet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:35 schreef Keukenkast het volgende:
Kou! Kou! Kou!
Maar ik ruik hem op mijn lippen
Ik ben geen dramastarter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Erik, do your thing honey!
Wat heb ik gesms't?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel nieuwsgierig na die sms van gisteren!!
Yes dear, yo did.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen dramastarter.
(Whehe, did I just say that?)
Dat er iemand in een sling hing terwijl er aardbeien met slagroom werden gegetenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik gesms't?!
*kijkt* Kut, heb sent items gewist
Ik offer tegenwoordig mijn ontbijt op voor later opstaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het na een broodje wel genoeg, en ik ben normaal toch echt een ontbijthoer.
Ik zit met mijn hoofd in de ochtend/middagzon en ik moet zo grijnzen. Ik denk wel dat ik een aantal dagen niet meer eet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes dear, yo did.
You made a fib!
Hebben jullie al ontbeten of vonden jullie het toetje om 1:30 al ontbijt?
Ik merk dat ik nu, na een half uur wakker zijn, een beetje misselijk begin te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het na een broodje wel genoeg, en ik ben normaal toch echt een ontbijthoer.
O ja, sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat er iemand in een sling hing terwijl er aardbeien met slagroom werden gegeten
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn opquote:
Puhlease!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn op
Oh bitch pleasequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |