Van FOK! wat minder dan irl, maar waarom deze opmerking?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er iemand is die vrijwillig met jou om wil gaan, laat staan van FOK!
Waarom mensen uitnodigen die je niet mag en die jou niet mogen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets. Ik nodig gewoon wat mensen uit, en ze zeggen dat ze willen komen, en dan zie ik vanzelf wel of dat waar is.
Ik doe maar wat, mij maakt het niets uit verder.
Nee, Pushquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zeg, mooi op tijd
Jullie gingen die vrouw onvriendelijke film kijken ?
Hoezo? Zotheid heb ik helemaal niets tegen, en hij woont in de buurt, en hij wilde wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom mensen uitnodigen die je niet mag en die jou niet mogen?
Stiekem om te laten zien dat je toch wel een goeie gozer bent?
Oh we gaan meteen het bed in ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Push
Maar idd, dan ben je op tijd om in bed te kruipen
Ik vatte Gers zn mieters heel anders op dan jijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo? Zotheid heb ik helemaal niets tegen, en hij woont in de buurt, en hij wilde wel.
Gers zegt mieters, dus ik neem totdat hij het tegendeel beweert ook aan dat dat een ja is, en ook tegen hem heb ik helemaal niets.
Ik snap niet waar je het over hebt eigenlijk, als ik heel eerlijk ben...
IK zei net dat we wel zouden wachten met de film, maar blijkbaar heeft madam andere plannenquote:
Jij bent voortvarend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Best, dan blijft ie maagd, zijn vrijheid, zijn keuze.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vatte Gers zn mieters heel anders op dan jij
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent voortvarend!
Mja,om 1 uur kunnen we nog wel even op blijven. Ik heb vanmiddag al liggen slapen ookdus ik houd het wel even vol
Dus, zal ik zorgen dat ik rond die tijd op t station sta?Ok, dan zie ik je zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgen jullie voor een lekker drankje, dan hou ik het ook nog wel even vol!Baby darling doll face honey
Dat doorgaan erover van je, wijst op iets heel andersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Best, dan blijft ie maagd, zijn vrijheid, zijn keuze.
Het maakt mij ECHT geen bal uit, graag of niet.
Jij bepaald of hij maagd blijft of niet ? ;pquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Best, dan blijft ie maagd, zijn vrijheid, zijn keuze.
Het maakt mij ECHT geen bal uit, graag of niet.
Ja hallo, en nu ?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
IK zei net dat we wel zouden wachten met de film, maar blijkbaar heeft madam andere plannen
Lust je smirnoff ice?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik je zo!
Zorgen jullie voor een lekker drankje, dan hou ik het ook nog wel even vol!
Ik distantieer me maar even van de discussie en hoor wel of ik de drank in kan gaan schenken voor jequote:
Hele drankvoorraad, en ja ik lust het al, alleen bier vind ik niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lust je smirnoff ice?
Er is ook wijn, bier, malibu, passoa... Ik weet het niet precies eigenlijk
Drink niet zo vaak.
Even een Smirnoff pakken
Jij stelt een vraag, ik vertel je dat ik via PM Zotheid uitgenodigd heb, en dat het hem wel geinig leek, Gers zegt mieters, en jij wil er weer een verhaal van maken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doorgaan erover van je, wijst op iets heel anders
twee over half 12 is de laatste reismogelijkheid!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele drankvoorraad, en ja ik lust het al, alleen bier vin ik niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!
mijn punt was al klaar toen ik zei dat ik Gers zn mieters anders opvatte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag, ik vertel je dat ik via PM Zotheid uitgenodigd heb, en dat het hem wel geinig leek, Gers zegt mieters, en jij wil er weer een verhaal van maken...
Ik ben er toch wel, en nodig vriendelijk mensen die ik niet persoonlijk ken uit om ook te komen als ze zin hebben...wat is je punt nu eigenlijk?
Okeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
twee over half 12 is de laatste reismogelijkheid!
Zie je om half 2 op t station
Ow, je komt dus toch niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga maar aan de blue curcaueuowuaouao, mn grote verdriet weg drinken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga maar aan de blue curcaueuowuaouao, mn grote verdriet weg drinken
Dat ik zelfs een mod een tr moet geven...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:58 schreef Adolecens het volgende:
't Is rustiger hier trouwens, op een paar leuke meiden en een nageboorte na...
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets sterkers voor hebben?
Dat móet helemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat ik zelfs een mod een tr moet geven...
Volgens mij hebben ze bij jouw geboorte de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom doe je dat uberhaupt, als iemand onaardig tegen mij is doe ik dat ook niet hoor ..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
hm. Kun je het maar beter in 1 keer achteroverslaan, dan hoef je maar 1 keer zo'n gezicht te trekkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar geen ijs, geen citroen, geen jus
Anders zit ik hier met een gezicht van "![]()
" wel vijf minuten lang!
Dan drink ik wel een hele fles van dit spul leeg
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso niet tequila puur in kleine slokjes drinkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm. Kun je het maar beter in 1 keer achteroverslaan, dan hoef je maar 1 keer zo'n gezicht te trekken
Wel zicht op een andere afspraak?
Sneue hypocriete mafketel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lees dat maar na in het semi-bikkeltopic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat uberhaupt, als iemand onaardig tegen mij is doe ik dat ook niet hoor ..
Lekkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso niet tequila puur in kleine slokjes drinken! Dan puur in een keer!
Hm, volgende week waarschijnlijk
Dan heb ik vakantie
Whehe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij jouw geboorte de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sneue hypocriete mafketel.![]()
Ze moeten je hier niet, jij hebt er tabak van en verdwijnt (good choice) , vervolgens zit je KLB constant af te zeiken maar omdat je het eigenlijk niet kan uitstaan ga je hier weer een potje lopen slijmen en zieken.
En don't worry, een note heb ik hier graag voor over.
Maar ik snap niet waarom je het niet gewoon laaaat ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lees dat maar na in het semi-bikkeltopic.
Ik hou gewoon niet van nodeloze onvriendelijheid, zo steek ik in elkaar.
Vandaar dat wij elkaar ook als enkel vrienden toch niet konden vinden, omdat je precies deed waar ik je over mailde.
En voor de duizendste keer, dat betekent niet dat ik een hekel aan je heb, alleen dat ik (misschien onterecht) meer van je verwachtte.
Ja is lekker he, ik ga het denk ik vooral gebruiken voor school, de week erop toetsen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekker
Kindjes hebben ook vrij, ik een paar dagen
Kan het wel gebruiken
Nee hoor, ik heb een liefdevolle jeugd gehad, omdat ik een aardig kind was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij jouw geboorte de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
Dit is het volgens mij inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je het niet gewoon laaaat ?
Zo blijft het doorgaan (of het nu aan jou ligt of niet, het houdt zo echt niet op hoor) als je je zelf zo geweldig vindt, hou er dan mee op..
En mijn mening is meer dat ik jou niet meer zoveel aandacht gaf en toen was ik volgens jou ineens anders ..
Ik vind je wel aardig, en ik heb het volgens mij ook altijd voor je opgenomen, TOTDAT je ineens ging beweren dat ik toch anders was ..
Nou sorry, maar ik was ook heel lief, met 2 blonde staartjes enzo, maar ík ben wel geslagen. Toen werd ik ineens minder liefquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een liefdevolle jeugd gehad, omdat ik een aardig kind was.
Ook nu heb ik nooit ruzie met mensen, en kan ik met gepaste trots zeggen dat ik nog nooit iemand geslagen heb, of geslagen ben.
De rest van die post mag je lekker op kicken, maar dat is je eigen "genot".
Jij vindt dit niet onterecht onvriendelijk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lees dat maar na in het semi-bikkeltopic.
Ik hou gewoon niet van nodeloze onvriendelijkheid, zo steek ik in elkaar.
Vandaar dat wij elkaar ook als enkel vrienden toch niet konden vinden, omdat je precies deed waar ik je over mailde.
En voor de duizendste keer, dat betekent niet dat ik een hekel aan je heb, alleen dat ik (misschien onterecht) meer van je verwachtte.
Ik snap best dat rotte ervaringen met anderen je wat harder maken hoor, maar ik keer dan liever spreekwoordelijk de wang toe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik was ook heel lief, met 2 blonde staartjes enzo, maar ík ben wel geslagen. Toen werd ik ineens minder lief
Je hebt een jeugd gehad waarin je niet genoeg aandacht kreeg van je vader en moeder. Liefdevol, maar aandachtloos. Aardig, maar saai. Trots op iets wat vanzelfsprekend is? Geef jezelf een schouderklop namens mij, omdat je opstaat voor ouderen in het openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een liefdevolle jeugd gehad, omdat ik een aardig kind was.
Ook nu heb ik nooit ruzie met mensen, en kan ik met gepaste trots zeggen dat ik nog nooit iemand geslagen heb, of geslagen ben.
De rest van die post mag je lekker op kicken, maar dat is je eigen "genot".
Met je dikke reet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
Dikzakssss.
Same ol' same ol' hier, I see.
O!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap best dat rotte ervaringen met anderen je wat harder maken hoor, maar ik keer dan liever spreekwoordelijk de wang toe.
Ik ben dan ook niet in het leger geweest vanwege de wet gewetensbezwaren (vroeger moest je als man nog het leger in als je stopte met een studie.)
ja dat weet ik hoor, ik heb ook ouders gehad en mn vader heeft ook geweigerd, toen moest ie met gehandicapten werken en daar werkt hij nu nog mee. Afgelopen jaar heeft hij persoonlijk met een groepje van 4 man de koningin ontmoet (nee echt, ik heb een foto van haar en mn vader waar ze elkaars hand schudden, ik zal hem een keer posten) maar dat zegt echt geen ene reet hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap best dat rotte ervaringen met anderen je wat harder maken hoor, maar ik keer dan liever spreekwoordelijk de wang toe.
Ik ben dan ook niet in het leger geweest vanwege de wet gewetensbezwaren (vroeger moest je als man nog het leger in als je stopte met een studie.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |