Waar precies in de gebruiksvoorwaarden van kroegen staat dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef ynuhh het volgende:
Je gaat ten slotte naar een kroeg om met anderen te communiceren/ouwehoeren, niet om de hele avond stil te zijn en dan bij dat ene nummer als een idioot domme teksten te blèren.
Ja, dat doen ze nog erg veel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doen ze dat serieus nog ergens?
Logisch als het midden in de nacht is en iedereen heeft gedronkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef ynuhh het volgende:
Normaal gesproken is dit een rustige kroeg waar mensen bij elkander komen om gezellig te praten en lol te hebben.
Niks mis met dat nummer, maar dat domme geschreeuw wat sommige mensen erbij produceren.
Van dat “Alle Duitsers zijn homo” geschreeuw enz. Het valt me ook op dat alle stille mensen ook als een gek beginnen te blèren. Nu zullen jullie zeggen: “ga dan niet naar de kroeg”, maar ik vind dat zulke achterlijke meezing praktijken in een stadion thuis horen. Je gaat ten slotte naar een kroeg om met anderen te communiceren/ouwehoeren, niet om de hele avond stil te zijn en dan bij dat ene nummer als een idioot domme teksten te blèren.
Dit is het nummer ervoor:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wist niet eens dat dat kon op dit nummer
Ja, ik had inmiddels zelf ook uitgevogeld dat het "liedje" zo moest gaanquote:
Ik ken toevallig iemand die dj is, wil je problemen ofzo ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:09 schreef mirved het volgende:
alle DJS zijn homo's moet je gewoon zingen als hij die plaat op zet.
Bij hem is het wel erg toepasselijk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ken toevallig iemand die dj is, wil je problemen ofzo ?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Bij hem is het wel erg toepasselijk!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ken toevallig iemand die dj is
hij moet vanavond draaien in de cliniqeu. Ik ga misschien eens even bij hem langs voor mijn wekelijkse beurt zijn geweldige platen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]laat hem dit maar niet lezen !
Hij zou je oraal bevredigen gans in mekaar schoppen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |