Wilders zegt precies hetzelfde als die gasten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja en als wilders het tegenovergestelde roept is het racistisch en discriminatie
Want het is verplicht voor buitenlanders om vriendjes te willen zijn met iedereen en vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor blanken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Goofisch het volgende:
Dat ze het niet eens zijn met wilders ok , maar om nou dat te gaan roepen maak je geen vrienden in het land waar je woont natuurlijk...
Neehoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Wilders zegt precies hetzelfde als die gasten.
juistem. ze zijn allemaal/-bei even ergquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja en als wilders het tegenovergestelde roept is het racistisch en discriminatie
Deden maar meer moslims dat!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
Van die moslim zwakzinnigen die door te protesteren het gelijk van Wilders aantonen.
Toont dus alleen maar aan dat er meer mensen zijn dan alleen Gee:rtje die de islam niet begrijpen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
In de krant stonden ook een paar mooie fotos van spandoeken:
SHARIA FOR THE NETHERLANDS
De lokale haatbaard had ook te vertellen dat Geert Wilders dood moest voor het beledigen van de Islam.
Die eikel in dat filmpje zit dus ook nog echt te zeggen "hij zou moeten leren van wat er gebeurd is met Theo van Gogh" en daarna zegt ie "dat mohammed gezegd heeft dat iedereen die de profeten beledigd dood moet"
Toont dus alleen maar aan dat Geertje gelijk heeft.
Ow?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
SHARIA FOR THE NETHERLANDS
De lokale haatbaard had ook te vertellen dat Geert Wilders dood moest voor het beledigen van de Islam.
Die eikel in dat filmpje zit dus ook nog echt te zeggen "hij zou moeten leren van wat er gebeurd is met Theo van Gogh" en daarna zegt ie "dat mohammed gezegd heeft dat iedereen die de profeten beledigd dood moet"
Ja mag toch niet hopen dat ze allemaal zo denkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef Triggershot het volgende:
En dan niet begrijpen waarom hij en vele mensen de islam als dreiging zien, dan wel een deel van de islam, idioten.
Daarom ook een nuance na de komma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja mag toch niet hopen dat ze allemaal zo denken
Mening uiten door te roepen dat de islam de wereld gaat veroveren in het land waar de cultuur anders ligt lijkt mij geen goede nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Want het is verplicht voor buitenlanders om vriendjes te willen zijn met iedereen en vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor blanken?
niet ALLE moslims denken zo. zet dat nou is uit je hoofd man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
SHAiRIAH FOR THE NETHERLANDS
Die eikel in dat filmpje zit dus ook nog echt te zeggen "hij zou moeten leren van wat er gebeurd is met Theo van Gogh" en daarna zegt ie "dat mohammed gezegd heeft dat iedereen die de profeten beledigd dood moet" Toen heb ik het maar afgezet wat een mongolen.
Wie heeft het over alle moslims? Jij bent de enige.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
niet ALLE moslims denken zo. zet dat nou is uit je hoofd man.
Enkel deze groepen maakt mij soms wel eens bang. Waar denken ze mee bezig te zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:50 schreef deepart het volgende:
Moslims in de UKWat boeien mij die moslims op dat stomme eiland nou
Ik begrijp de Islam idd niet zal ik ook nooit doen. In mijn ogen moet je vrij dom zijn om te geloven (in welke religie dan ook). Ik wil het ook niet begrijpen en hoef het ook niet te begrijpen. Maar het gevaarlijke aan deze mensen is dat ze het iedereen willen opdringen vanuit hun religie en dat ze andere weten op te hitsen om hun te volgen. Dat is een gevaar voor onze samenleving.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Toont dus alleen maar aan dat er meer mensen zijn dan alleen Gee:rtje die de islam niet begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |