abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3962762
quote:
Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven. het gebruik van quotes in je sig om andere users uit te lokken (niet alleen Refrag, dat geldt voor iedereen eigenlijk) vind ik ook nooit bevordelijke voor een "ontspannen" discussie.

En wat de discussies betreft, soms met ik het "rechtse" users eens, en dan weer met "linkse". Vind het lijstje van Strolie wel aardig...

Sorry dat ik niet meer inhoudelijk reageer bij veel discussies, maar dat is omdat ik het simpelweg heb opgegeven, vaak werden m'n beargumenteerde post simpelweg genegeerd of afgedaan als onzin, of ik werd persoonlijk aangevallen omdat ik op PF stem en men al m'n post niet eens leest, tja dan is de lol er al snel vanaf om lange inhoudelijke argumenten te posten.
Ik weet nog goed van zomer vorig jaar toen het nog allemaal wel te doen was, toen was het ook leuk om discussies te voeren e.d omdat men je ook in je waarde liet en er inhoudelijk werd gereageerd op je post.

Denk je soms dat ik het leuk vind om constant voor dom en extreem rechts te worden uitgemaakt, en dat vaak ook nog eens door mensen die hier net nieuw zijn en mij niet eens kennen. Op een gegeven moment houd ik het echt voor gezien.
Of denk je dat ik het leuk vind om echt 10 topics voorbij te zien gaan waar PF maar weer eens voor extreem recht wordt uitgemaakt en alle mogelijk middelen worden gebruikt om iedere PF stemmer daarin voor schut te zetten.

Ik vind het echt heel jammer dat het zover heeft moeten komen, allereerst omdat ik yvonne een aardige modje en het jammer vind dat zij zo over mij denkt, maar ergens vind ik het ook terecht, omdat ik namelijk weet dat ik me niet goed heb gedragen de laatste tijd.
Ik moet me ook maar eens leren inhouden bij bepaalde personen (Ulx, Onschuldig, GLG, Verbal en Lithion, en nu ook weer die nieuwe mensen zoals hagelslag enzo.)
Ik laat me te snel en te makkelijk provoceren, en daar moet ik eens wat meer op letten.

Hierbij wil ik dan ook beloven dat ik alleen nog maar inhoudelijk in zou gaan op hun posts, of ik negeer ze helemaal, het zal moeilijk zijn, maar ik zal het proberen.
Maar dan verwacht ik wel dat men mij in m'n waarde zal laten en mij niet weer voor "weet ik veel" gaat uitmaken.

Ik zal ook dan maar, om te laten zien dat ik ook de ergste niet ben, m'n signature aanpassen.

Sorry Yvonne dat het zover heeft moeten komen, maar ik zal me gaan gedragen.
om het goed te maken

donderdag 25 april 2002 @ 17:01:59 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3962972
En nou dus maar eens afwachten hoelang alle posters die hier beloofd hebben wat meer inhoudelijk en hopenlijk ook wat genuanceerder en minder op elkaars mening, maar meer op de inhoud van het topic-onderwerp te gaan reageren.

Ik ben in ieder geval blij met jullie intenties om ook wat meer naar jullie eigen postgedrag te kijken.

Dat maakt het ook voor mij als modje een stuk leuker om de topics te volgen, want dat geeft mij ook wat meer de kans eens inhoudelijk mee te discussiëren, i.p.v. als een kleuterleider edits, waarschwuingen, slotjes en bans uit te delen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3964041
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:12 schreef zodiaque het volgende:
'Hoe' moet je dan posten om tot een goede disucssie te komen?
Inhoudelijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3964245
Nou, ik weet zeker dat mijn manier van 'hard' posten zeker is gekomen door de rare acties van o.a R@b en X-ray met hun domme gepost. Maar ik zal het ook eens proberen
  donderdag 25 april 2002 @ 19:22:11 #155
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3964623
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die GLG regel is persoonlijk

Ow ja, ik was er een vergeten:

* Zowel extreem-links als extreem-rechts zijn fout en ongewenst.

en dit meen ik

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 25 april 2002 @ 21:18:42 #156
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_3966150
goedzo Yvonne......mocht wel eens gezegd worden
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 25 april 2002 @ 23:24:46 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3967732
We zullen zien... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zegt men.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_3967865

[Dit bericht is gewijzigd door FROSTBITE op 26-04-2002 01:29]

Thunder announces that the storm is coming
  vrijdag 26 april 2002 @ 07:39:14 #159
7966 eRR_
De vaak harde onderlinge meningsverschillen maken discussies vaak juist smeuig vind ik. Als iedereen het met elkaar eens was, was de lol er gauw af. Dat discussie onmogelijk is is onzin, er wordt vanuit vele gezichtspunten juist vaak goed en beargumenterd gediscussieerd.
Waar ik me persoonlijk echter aan stoor zijn topics die als volgt verlopen (maar ok; die moet ik dan gewoon niet lezen; is het enige alternatief, maar ik wil het toch even kwijt)

topic : poes breekt poot

quote:
Amsterdam - een deugniet heeft poes uit raam gegooid die poot brak
bron:krant

- opknopen aan de hoogste boom

- met kleine steentjes doodgooien

- doodstraf weer invoeren !

-

- zoiets doe je niet ! arm beestje

- enz enz enz

Voor dit soort postings waar absoluut niet inhoudelijk over gediscussieerd kan worden zou imo een apart forum mogen komen..het maakt anm een beetje dom af & toe..

the internet makes you stupid
  vrijdag 26 april 2002 @ 09:21:56 #160
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3969885
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
goedzo Yvonne......mocht wel eens gezegd worden
D'r wordt al maaaaanden geklaagd en nu opent yvonne een topic en jij zegt 'mocht weleens gezegd worden'!?

Kijk eens naar dit topic:

Discussies over LN/Pim Fortuyn

I wasn't supposed to BE here today!
pi_3969895
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:21 schreef zodiaque het volgende:

Of naar: Ik haat lekker meer dan jij!.

.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Admin vrijdag 26 april 2002 @ 09:25:53 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3969919
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 07:39 schreef eRR_ het volgende:
De vaak harde onderlinge meningsverschillen maken discussies vaak juist smeuig vind ik. Als iedereen het met elkaar eens was, was de lol er gauw af. Dat discussie onmogelijk is is onzin, er wordt vanuit vele gezichtspunten juist vaak goed en beargumenterd gediscussieerd.
Waar ik me persoonlijk echter aan stoor zijn topics die als volgt verlopen (maar ok; die moet ik dan gewoon niet lezen; is het enige alternatief, maar ik wil het toch even kwijt)

topic : poes breekt poot
[..]

bron:krant

- opknopen aan de hoogste boom

- met kleine steentjes doodgooien

- doodstraf weer invoeren !

-

- zoiets doe je niet ! arm beestje

- enz enz enz

Voor dit soort postings waar absoluut niet inhoudelijk over gediscussieerd kan worden zou imo een apart forum mogen komen..het maakt anm een beetje dom af & toe..

Euh, dit is nu precies waar dit topic over gaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 26 april 2002 @ 09:27:32 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3969938
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:21 schreef zodiaque het volgende:

[..]

D'r wordt al maaaaanden geklaagd en nu opent yvonne een topic en jij zegt 'mocht weleens gezegd worden'!?

Al had pietje puk een topic geopend, wie de topicopener is doet eik niet ter zake, wel belangrijk is, is dat men inziet dat je niet zomaar door kunt gaan ieder topic te verkloten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 26 april 2002 @ 09:44:39 #164
7966 eRR_
Op vrijdag 26 april 2002 09:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euh, dit is nu precies waar dit topic over gaat.

Nee natuurlijk niet, jou probleem is dat je "links" en "rechts" van flaming beschuldigd waardoor de discussie verloren gaat. Ik doel op onbelangrijke berichten waar niets aan af te dingen valt. Als iemand een dier mishandelt vind iedereen dat erg, heeft dus weinig zin meningen daarover te pijlen. Catch my drift?
the internet makes you stupid
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:04:45 #165
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3970263
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al had pietje puk een topic geopend, wie de topicopener is doet eik niet ter zake, wel belangrijk is, is dat men inziet dat je niet zomaar door kunt gaan ieder topic te verkloten.

Daar heb je compleet gelijk in maar dabuzzz moet niet doen alsof jij de eerste bent die er wat van zegt. Verder heb ik bijna geen enkele respons van moderators gekregen in mijn topic. Toen was het volgens jullie waarschijnlijk pais en vree in SCH. Maar goed, dat is een andere discussie .
I wasn't supposed to BE here today!
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:05:54 #166
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3970274
quote:
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef Verbal het volgende:

V.

Verander de wereld, begin bij jezelf!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3973583
Wat mij opbvalt dat nogal wat users (vooral de Fortuyn-gezinden) meteen gaan bleren en roepen dat discussie onmogelijk is waneer ze eens kritiek krijgen. Een inhoudelijke discussie langer dan drie posts volhouden schijnt erg moeilijk te zijn. Binnen de kortste keren vligen de ongefundeerde beweringen, anti-linkse sentimenten, en andere verdachtmakingen etc. over het scherm.

Dat vind ik erg jammer.

vrijdag 26 april 2002 @ 15:27:33 #168
136 V.
pi_3974181
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Verander de wereld, begin bij jezelf!

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_3974230
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:41 schreef Knormen het volgende:
Wat mij opbvalt dat nogal wat users (vooral de Fortuyn-gezinden) meteen gaan bleren en roepen dat discussie onmogelijk is waneer ze eens kritiek krijgen. Een inhoudelijke discussie langer dan drie posts volhouden schijnt erg moeilijk te zijn. Binnen de kortste keren vligen de ongefundeerde beweringen, anti-linkse sentimenten, en andere verdachtmakingen etc. over het scherm.

Dat vind ik erg jammer.

Dat krijg je als je meteen met termen als extreem-rechts gaan strooien. Actie -> Reactie
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 26 april 2002 @ 19:17:36 #170
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3976632
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:41 schreef Knormen het volgende:

Dat vind ik erg jammer.

Jij was de persoon die de term Fortuyn-jügend gebruikte (over mij, om precies te zijn), dus ik denk dat jij wel de laatste bent om te moeten zeuren.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3978198
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:
Misschien is het voor verschillende posters op dit forum niet te bevatten, maar er zijn onderwerpen in ANM en SCH die me interesseren.
Welnu, je opent zo'n topic en wilt eens lezen wat men er van vindt.

Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
R@B verwerkt zijn islam fobie werkelijk in ieder leuk lopend topic.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GLG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.

Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.

Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
Er zal bij EZBoard vast nog wel plek zijn voor persoonlijke vendetta's.

Maar laat ons eindelijk eens met rust!!

Hey, je hebt mij niet eens genoemd! Het valt dus nog mee.
Ars longa, vita brevis
  zaterdag 27 april 2002 @ 01:26:15 #172
21400 kariem112
Nederlander
pi_3980018
die van mij ook niet!1 valt zeker mee!
......
pi_4013233
quote:
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef Verbal het volgende:

V.

Begin dan zelf eens met wat minder te provoceren.

Stelling: Nederland is vol

Tot nu toe is het mij aardig gelukt om me netjes te houden, al zeg ik het zelf.
Nu jij nog.

dinsdag 30 april 2002 @ 13:27:26 #174
136 V.
pi_4013259
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Begin dan zelf eens met wat minder te provoceren.

Stelling: Nederland is vol

Tot nu toe is het mij aardig gelukt om me netjes te houden, al zeg ik het zelf.
Nu jij nog.

Als je eens wat minder overtrokken en rellerig zou reageren. Zou een heel stuk schelen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_4013282
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:27 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als je eens wat minder overtrokken en rellerig zou reageren. Zou een heel stuk schelen.

V.

Nou je bent al aardig op weg om dat topic te verzieken.
Zoals ik al zei, ik gedraag me, nu jij nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')