quote:AAAAAAAAAARRrrrrrrrrghhhhhhhhh!!!
Op donderdag 25 april 2002 11:37 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik probeer het.....
Als die
nu ook eens wat normaler doet... zucht....
Ik hoop eigenlijk dat ie dit topic ook even leest.....
quote:Hier valt het nog enorm mee.....
Op donderdag 25 april 2002 11:42 schreef NorthernStar het volgende:[..]
AAAAAAAAAARRrrrrrrrrghhhhhhhhh!!!
Het kan veeeeel erger.... .
quote:Nee, liever niet zelfs. Hoezo?
Op donderdag 25 april 2002 11:46 schreef Manono het volgende:
Zeg, moet je het allemaal met elkaar eens zijn in een discussie?
quote:Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
Op donderdag 25 april 2002 11:02 schreef Jarno het volgende:
Johan Cruijf zeg, 't is ook niet snel goed. Nou, Yvonne, noem ook even Ulx, GLG en onschuldig, dan hebben we dat punt ook weer gehad.Waarom nou continue die scheiding 'hullie' en 'zullie'?
quote:Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik noem weer iemand van het 'rechtse kamp' en jij weer iemand van de 'linkse kerk' enz, enz. Neem het op met een crew-lid als je vindt dat -ie tever gaat.
Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
quote:Ik heb al tienduizend maal aan GLG gevraagd eens te kappen Extreem rechts mag minder dan extreem links
Op donderdag 25 april 2002 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Meningen over GLG zijn nu wel duidelijk. Laten we hier geen afzeik-topic van maken!
quote:IDD, volgens mij is hij in een LSD-trip blijven hangen....
Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
quote:Dat vind ik zo laag, dat soort dingen doormailen.
Op donderdag 25 april 2002 11:50 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik noem weer iemand van het 'rechtse kamp' en jij weer iemand van de 'linkse kerk' enz, enz. Neem het op met een crew-lid als je vindt dat -ie tever gaat.
Dat zien ze zelf wel neem ik aan...
quote:Heeft niks met laag te maken hoor. Je ziet dat het werkt, GLG krijgt vandaag ook nog een mail van Yvonne als het goed is.
Op donderdag 25 april 2002 11:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat vind ik zo laag, dat soort dingen doormailen.
quote:Ik weet het... droom er nog vaak over
Op donderdag 25 april 2002 11:45 schreef X-Ray het volgende:[..]
Hier valt het nog enorm mee.....
.
Het kan veeeeel erger....
.
quote:U bedoelt?
Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef schatje het volgende:
brutaliteit he!!
quote:Of zit jij soms achter die GLG?
Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef schatje het volgende:
brutaliteit he!!
quote:X-Ray heeft je wel geindoctrineerd, hè?
Op donderdag 25 april 2002 12:18 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Of zit jij soms achter die GLG?
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:50 schreef SanderThomas het volgende:
Maar je hebt wel een punt ja, ANM en SCH lijken nogal te verloederen
Dank je
quote:Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven. het gebruik van quotes in je sig om andere users uit te lokken (niet alleen Refrag, dat geldt voor iedereen eigenlijk) vind ik ook nooit bevordelijke voor een "ontspannen" discussie.
Op donderdag 25 april 2002 11:38 schreef Jarno het volgende:
Misschien kan een crew-lid even in contact treden met GLG om hem aan te spreken op zijn vaak irritante gedrag? Er zijn namelijk nogal wat klachten, zo links en rechts. Ook ik vind dat -ie af en toe wel *erg* z'n best doet om iemand uit z'n tent te lokken...
En wat de discussies betreft, soms met ik het "rechtse" users eens, en dan weer met "linkse". Vind het lijstje van Strolie wel aardig...
quote:Dat over Refragmentel kan ik me iets bij voorstellen, en by the way ook over X-ray. Ik zal kijken hoe ik met meer gepaste antwoorden zulke herhaling kan voorkomen.
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:
Misschien is het voor verschillende posters op dit forum niet te bevatten, maar er zijn onderwerpen in ANM en SCH die me interesseren.
Welnu, je opent zo'n topic en wilt eens lezen wat men er van vindt.Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
R@B verwerkt zijn islam fobie werkelijk in ieder leuk lopend topic.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GLG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
Er zal bij EZBoard vast nog wel plek zijn voor persoonlijke vendetta's.
Maar laat ons eindelijk eens met rust!!
Voor de rest vindt ik je betoog zwaar overtrokken. Kijk maar naar Israel discussie, ondanks vele tegenstelling en loopt die discussie prima.
Jullie zijn 'moderators' ik zou zeggen, bestraf dan gewoon de personen die 'puur' persoonlijk op de man inspelen. Ik zal dat bij deze niet meer doen, maar let dan ook beter op!
Topic Israel is paar keer gesloten omdat men te persoonlijk werd, spreek de persoon er zelf dan op aan. Waarschuwing helpt.
Ik ga niet nu zoals andere genoemde dat wellicht wel doen het 'heilige' boontje spelen, nogmaals ik kan wel enigsinds de irritatie voorstellen. Dus ik zal kijken wat ik eraan kan doen. Ik zal mijn mond houden als men op de man gaat spelen, maar ik zal ook kijken wat 'moderators' doen wanneer ik een scheldpartij naar mijn kop geslingerd krijg.
That's all wat ik kan toezeggen. Voor de rest vind ik het wat overdreven dat 'we' topics letterlijk om zeep helpen.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid, en jij neemt jouw verantwoordelijkheid als moderator.
Groet,
GLG
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 18:56 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Fact of life: rechts maakt het leven van mensen dusdanig onmogelijk dat ze nog maar een kant op kunnen. Jullie schoppen ze de criminaliteit in, en als jullie ze er niet in schoppen, dan zorgen jullie er wel voor dat ze op een van jullie vervalste lijstjes terecht komen.
[..]Rechts zorgt voor verpaupering. Waar woont extreem rechts het meest? Juist, in de verpauperde wijken. Jullie zorgen zelf voor de ellende en dan verwacht je van WonderGod Fortuyn dat hij het even komt oplossen.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 17:18 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Het is helemaal geen bullshit. Tenslotte zijn de LPF stemmers degenen die de rotzooi veroorzaken. In Utrecht, waar Leefbaar Utrecht mede-verantwoordelijk is, dus jouw maatjes, wordt een school dicht gegooid. Waarom? omdat jullie met je vieze praatjes en gedachtes er voor zorgen dat de wijken verloederen en verpauperen. Jullie hebben nog nooit IETS positiefs voor iemand anders gedaan, laat staan voor de wijken die JULLIE laten verloederen. Kortom, jullie zijn het uitschot en in plaats dat asielzoekers en allochtonen verdwijnen, stel ik voor dat jullie verdwijnen. Rot op uit dit land.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:22 schreef Hagelslag het volgende:
Ik overdrijf niet. Jij moet gewoon het land uitgeknikkerd worden. Je bent ongewenst.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:26 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Precies dat is jouw standpunt, en daarom moet JIJ weg.
[..]Jij snapt het woord cultuur niet eens. Alleen daarom al zou je weg moeten. Naar het werkkamp.
[..]Ik snap het wel, en daarom moet jij weg. WEG, WEG, VER WEG!!!! Lazer nou toch op met je extreme prietpraatjes.
[..]Jij bent triest. Jij wil wel in je eentje in een ander land wonen toch? Nou, ik zou zeggen: ga je gang en rot op.
[..]Sarcasme? Dan weet jij niet wat sarcasme is.
quote:etc etc etc etc
Op dinsdag 23 april 2002 13:28 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Inderdaad. Om dit te voorkomen dienen de extremen dus in het werkkamp opgesloten te worden. Daar mogen ze de rest van hun leven extreem zijn. Degenen die normaal gedrag vertonen mogen uiteraard het kamp weer verlaten.
[..]Hupla, het stemrecht ontnemen. Gewoon alle rechtse stemmen automatisch de prullebak in laten werpen. En daarna oppakken en in het kamp stoppen.
Hoe moet je hier op reageren dan?
quote:hoog gehalte aan geslijm tref ik op deze topic aan. Je verhaal is duidelijk, alleen jammer dat je niet neutraal blijft in deze.
Op donderdag 25 april 2002 10:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
Strollie75 lokt namelijk ook vaak genoeg flames uit.
De poging van users om hier 'hun' naam in een goed daglicht te brengen en andere des te meer 'af te kraken' is niet alleen kinderachtig het is precies dat wat jij in je betoog afkeurde Yvonne.
Bericht is begrepen laten we het daarbij houden.
GLG
(denkt aan Strolies lijstje...)
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 25-04-2002 13:30]
quote:Niks mis mee.
Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen moeten gewoon een post-it papiertje boven hum monitor plakken. Hierop staat het volgende:* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen of een roze bril op (die heb ik zelf heel groot opgeschreven).
* Niet alle allochtonen/moslims zijn crimineel of terrorist.
* Niet alle allochtonen/moslims zijn lief, er zijn nu eenmaal veel problemen met integratie en criminaliteit.
* GLG is een ezel, dus negeren!
Personal Note: Ik houd me al continu aan al de bovenstaande "regels", maar steevast word ik bejegend als zijnde links, Groenlinks-stemmer, geitenwollen lul, noem het maar op. Wat mij betreft mogen zulke zaken stukken zwaarder bestraft worden (van beide kanten dus!).
quote:Oh God almighty, PLEASE DO!
Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef Doc het volgende:
Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |