quote:Heb je de rest van m'n stukje gelezen?
Op donderdag 25 april 2002 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat was voor die posts waar we nog een mailwisseling over hebben gehad. Maar ik negeer hem zoveel mogelijk.
quote:Mag ik je dan even wijzen op wat je hier zei:
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:
Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 09:57 schreef R@b het volgende:
Reacties die discussies op voorhand proberen te vermoorden zoals "Alweer een topic over dit of dat''
of
''typisch een topic van die en die'',
zouden verwijderd moeten worden.
quote:Ja ja, ben ik het mee eens.
Op donderdag 25 april 2002 11:25 schreef yvonne het volgende:
Heb je de rest van m'n stukje gelezen?
quote:Er zijn genoeg voorbeelden van positief nieuws, waar gasten nog een negatieve draai aan willen geven....
nieuws is nieuws, of het nu negatief of positief is.
* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen of een roze bril op (die heb ik zelf heel groot opgeschreven).
* Niet alle allochtonen/moslims zijn crimineel of terrorist.
* Niet alle allochtonen/moslims zijn lief, er zijn nu eenmaal veel problemen met integratie en criminaliteit.
* GLG is een ezel, dus negeren!
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen moeten gewoon een post-it papiertje boven hum monitor plakken. Hierop staat het volgende:* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen op (die heb ik heel groot opgeschreven).
* Niet alle allochtonen/moslims zijn lief, er zijn nu eenmaal veel problemen met integratie en criminaliteit.
Ik ben benieuwd wie deze uitdaging (niet letterlijk natuurlijk) aan wil gaan. Ik teken er in ieder geval voor!
quote:Strolie75 kun je best goed mee praten, maar soms vergeet hij dat zelf weleens.
quote:dit heb ik al!
Mensen moeten gewoon een post-it papiertje boven hum monitor plakken. Hierop staat het volgende:* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen of een roze bril op (die heb ik zelf heel groot opgeschreven).
quote:Aantal asielaanvragen blijft verder dalen
Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Hawk het volgende:[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van positief nieuws, waar gasten nog een negatieve draai aan willen geven....
quote:Dit is geen vaststaand feit voor alle Pim-stemmers
edit: en dat kan ik over de meesten niet zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 25-04-2002 11:34]
quote:Onzin, Verbal en ik hebben het amper tegen elkaar hier, behalve als hij weer eens een topic gaat 'verbaliseren'.
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig
De enige die echt godsgruwelijk irritant is, is GLG. En dat komt dus echt voor 100% voor zijn rekening. Het is onmogelijk normaal te doen tegen iemand die op zo'n manier post en NON-STOP enorm, maar dan ook enorm dom doet, 5 decimeter spanbeton voor zijn hoofd heeft, bronnen negeert terwijl hij op IEDERE opmerking 'Bron?' vraagt, 'kid', 'niet zo dom doen kid' en 'off-topic' in ieder topic blert. Vooral omdat 'kid' zichzelf als intellectueel beschouwt, maar nog niet 1 woord zonder extreme spellingsfouten kan schrijven en werkelijk waar over de basis van onderwerpen niks afweet.
quote:Die GLG regel is persoonlijk
Op donderdag 25 april 2002 11:32 schreef Seborik het volgende:
Strolie75 kun je best goed mee praten, maar soms vergeet hij dat zelf weleens.
Ow ja, ik was er een vergeten:
* Zowel extreem-links als extreem-rechts zijn fout en ongewenst.
quote:Het is bijna onmogelijk.....
quote:Probeer het. Alsjeblieft?
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is bijna onmogelijk.....
.
quote:Is inderdaad moeilijk, omdat hij al zijn replies verdeelt over tientallen posts. Als hij ze nu eens in een post zou stoppen zou je er wat makkelijker overheen kunnen lezen.
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:
Het is bijna onmogelijk......
quote:Ik probeer het.....
Op donderdag 25 april 2002 11:35 schreef Jarno het volgende:[..]
Probeer het. Alsjeblieft?
Als die nu ook eens wat normaler doet... zucht....
Ik hoop eigenlijk dat ie dit topic ook even leest.....
quote:Goed idee, ik ga vandaag een poging wagen.
Op donderdag 25 april 2002 11:38 schreef Jarno het volgende:
Misschien kan een crew-lid even in contact treden met GLG om hem aan te spreken op zijn vaak irritante gedrag? Er zijn namelijk nogal wat klachten, zo links en rechts. Ook ik vind dat -ie af en toe wel *erg* z'n best doet om iemand uit z'n tent te lokken...
quote:erg moeilijk.. zelfs Ulx is makkelijker te negeren..
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is bijna onmogelijk.....
.
quote:Af en toe kan het leven zo heerlijk simpel zijn he?
Op donderdag 25 april 2002 11:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Goed idee, ik ga vandaag een poging wagen.
.
quote:Erg sterk allemaal. Vooral die laatste is erg goed
quote:Met Ulx, ach, is nie zoveel mis.
Op donderdag 25 april 2002 11:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
erg moeilijk.. zelfs Ulx is makkelijker te negeren..
quote:juist dat bedoelde ik!
Op donderdag 25 april 2002 11:40 schreef X-Ray het volgende:[..]
Met Ulx, ach, is nie zoveel mis.
Hij post alleen bijna nooit om wat te bespreken maar puur om wat uit te lokken, maar daar trap ik niet in.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die GLG regel is persoonlijk
Ow ja, ik was er een vergeten:
* Zowel extreem-links als extreem-rechts zijn fout en ongewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |