abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3958206
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Grootste probleem is dat mensen elkaar niet in hun waarde laten en meteen persoonlijk gaan lopen aanvallen. Verder zijn er figuren als ulx en verbal die blijkbaar als doel hebben om flames uit te lokken om zo snel mogelijk een slotje op een bepaald topic te krijgen.

Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3958232
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:11 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

het gebeurd gewoon niet. yvonne is zelfs een van die personen die hartelijk mee zit te doen. en ik heb nog nooit gezien dat iemand glg eens de mond snoert. je kan gewoon niet zonder beledigingen te krijgen een rechste mening posten. dat is gewoon hier op fok. ik beledig toch ook niet iedereen die niet op pim stemt. djezus, dan zou ik de hele dag bezig zijn.

Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Admin donderdag 25 april 2002 @ 11:13:51 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3958239
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat er niemand, maar dan ook echt niemand (me included hoor) is die een keer de hand in eigen boezem steekt en bij zo'n flame-opmerking gewoon doorloopt en niet omkijkt. Altijd moet er op de man gespeeld worden, altijd moet het mis gaan. Alsof we er van genieten.

zeker doen we dat, maar wel met z'n allen, we kijken allemaal tot hoe ver we kunnen gaan, maar klaar is klaar, ik wil eik zo graag eens een discussie volledig kunnen volgen zonder offtopic geruzie van ons allemaal

Wat trouwens ook te gek voor woorden is, is dat ik regelmatig de zin 'ja maar hij begon' lees. Alsof we potdomme op de kleuterspeelplaats staan zeg.

en ik ben geen kleuterjuf, noch zijn alle modjes dat

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_3958249
Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)

Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.

Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.

pi_3958260
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:12 schreef Jarno het volgende:
Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3958268
Eigenlijk een simpele oplossing BANNEN die hap ..

6 users die je banned en voila het is een stukkie rustiger geworden

Maar veel topics worden idd op die manier om zeep geholpen !

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_3958275
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:

Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)

Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.
pi_3958282
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:

Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.

Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.

In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.

Omgekeerd daarentegen...

pi_3958283
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.

ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong. nou trek ik me niet snel iets persoonlijk aan, maar anderen zouden daar best pissig over kunnen worden denk ik. en jij hebt je daar gelukkig ook niet kwaad om gemaakt. toch?
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_3958287
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!

Ik weet het, ik had er net ook even last van, maar 't zou niet nodig mogen zijn.
pi_3958288
Ow, en uiteraard doe ik er vrolijk aan mee om lekker te treiteren.

Maar goed, ik reageer niet in elk topique.

Admin donderdag 25 april 2002 @ 11:17:10 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3958295
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.

Waarop we weer beginnen met hullie en zullie, zo schieten we niets op.

Wat jij net zei, diep ademhalen en doorlopen is een wijze raad!!

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_3958296
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.

Omgekeerd daarentegen...

*cirkeltje tekent*
pi_3958314
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong.

Dat was idd zo. Kennelijk voelde niemand zich geroepen er wat van te zeggen, aangezien het gewoon begint te worden.
  donderdag 25 april 2002 @ 11:18:26 #65
272 R@b
No-nonsens
pi_3958317
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:

Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_3958334
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:

[..]

En jij mag ook wel eens wat vaker de hand in eigen boezem steken. Pardon my french.
  Admin donderdag 25 april 2002 @ 11:21:09 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3958356
Strolie, ik ben , naar ik meen, ergens in januari een post van je tegengekomen over dat gedoe naar V toe, je schreef zoiets dat je het zat was en er mee zou kappen.

Dat heb ik toen een van de mooiste posts ever gevonden.

Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?

We zouden hypocriet zijn als we niet toe zouden geven dat we op een zekere hoogte genieten van rellen en dellen op FOK!, maar ooit is het genoeg, zeker als leuke discussies iedere keer weer door ons allemaal om zeep worden geholpen.

donderdag 25 april 2002 @ 11:21:26 #68
17166 error
gewoon fout!?
pi_3958357
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kom eens met de gouden tip?
En dit bedoel ik zeer serieus!!

gewoon objectief modden. <- dit is serieus
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
  Admin donderdag 25 april 2002 @ 11:21:29 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3958358
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

pi_3958363
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.

daar ben ik het wel mee eens!
pi_3958365
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:

Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?

pi_3958367
Goed dat je de afzonderlijke stokpaardjes met dit topic onder de aandacht van desbetreffende users brengt, maar het lijkt me onjuist om aan te nemen dat discussieren onmogelijk wordt zodra deze users zich in het gesprek mengen. Het staat andere users vrij om zelf wat genuanceerder te reageren, dan wel bepaalde posts te negerenen terug te keren naar de essentie van het verhaal. En elke user heeft wel een of ander stokpaardje.

De desbetreffende users reageren veel en vaak in de genoemde forums, en doen dit volgens hun subjectieve beleving. Je kunt moeilijk verwachten dat een discussie in een topic louter wetenschappelijk en objectief gevoerd wordt. Desondanks maakt het commentaar wat je op de genoemde users hebt hen misschien wel bewust van de richting waarin ze een discussie steeds lijken te manoevreren en daarom kan het ook geen kwaad het aan te stippen. Ik steek meteen even de hand in eigen boezem.

De posts van desbetreffende users zijn trouwens toch vaak te lang om echt te lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 25-04-2002 11:23]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_3958383
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:
Strolie, ik ben , naar ik meen, ergens in januari een post van je tegengekomen over dat gedoe naar V toe, je schreef zoiets dat je het zat was en er mee zou kappen.
Dat was voor die posts waar we nog een mailwisseling over hebben gehad. Maar ik negeer hem zoveel mogelijk.
pi_3958390
wat het "probleem" om rob betreft zou het er niet zijn als de andere moderators op fok ook eens wat artikels zouden posten die niet altijd even positief zijn over een aantal allochtonen standpunten. maar hij is op dit moment de enige die het nieuws durft te posten. daarom word je dan meteen als rasistisch afgestempeld. zo is onze maatschappij gewoon. daarom wordt pim ook zo afgestempeld. want je mag het tegenwoordig nog niet eens zeggen. behalve als meerdere mensen het doen, dan komt er opeens geen commentaar meer. nieuws is nieuws, of het nu negatief of positief is. we zitten op fokzine, dus hier kan alles besproken worden.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_3958406
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:

[..]

[..]

Prima hoor, be my guest. Ik had ook niets anders van je verwacht, o foutloze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')