quote:Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
Op donderdag 25 april 2002 11:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Grootste probleem is dat mensen elkaar niet in hun waarde laten en meteen persoonlijk gaan lopen aanvallen. Verder zijn er figuren als ulx en verbal die blijkbaar als doel hebben om flames uit te lokken om zo snel mogelijk een slotje op een bepaald topic te krijgen.
quote:Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
Op donderdag 25 april 2002 11:11 schreef daburnd88 het volgende:[..]
het gebeurd gewoon niet. yvonne is zelfs een van die personen die hartelijk mee zit te doen. en ik heb nog nooit gezien dat iemand glg eens de mond snoert. je kan gewoon niet zonder beledigingen te krijgen een rechste mening posten. dat is gewoon hier op fok. ik beledig toch ook niet iedereen die niet op pim stemt. djezus, dan zou ik de hele dag bezig zijn.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:05 schreef Jarno het volgende:[..]
Wat mij opvalt is dat er niemand, maar dan ook echt niemand (me included hoor) is die een keer de hand in eigen boezem steekt en bij zo'n flame-opmerking gewoon doorloopt en niet omkijkt. Altijd moet er op de man gespeeld worden, altijd moet het mis gaan. Alsof we er van genieten.
zeker doen we dat, maar wel met z'n allen, we kijken allemaal tot hoe ver we kunnen gaan, maar klaar is klaar, ik wil eik zo graag eens een discussie volledig kunnen volgen zonder offtopic geruzie van ons allemaalWat trouwens ook te gek voor woorden is, is dat ik regelmatig de zin 'ja maar hij begon' lees. Alsof we potdomme op de kleuterspeelplaats staan zeg.
en ik ben geen kleuterjuf, noch zijn alle modjes dat
![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.
Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.
quote:Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!
Op donderdag 25 april 2002 11:12 schreef Jarno het volgende:
Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
6 users die je banned en voila het is een stukkie rustiger geworden
Maar veel topics worden idd op die manier om zeep geholpen !
quote:Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)
quote:In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:
Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.
Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.
Omgekeerd daarentegen...
quote:ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong. nou trek ik me niet snel iets persoonlijk aan, maar anderen zouden daar best pissig over kunnen worden denk ik. en jij hebt je daar gelukkig ook niet kwaad om gemaakt. toch?
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
quote:Ik weet het, ik had er net ook even last van, maar 't zou niet nodig mogen zijn.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!
Maar goed, ik reageer niet in elk topique.
quote:Waarop we weer beginnen met hullie en zullie, zo schieten we niets op.
Op donderdag 25 april 2002 11:15 schreef Jarno het volgende:[..]
Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.
Wat jij net zei, diep ademhalen en doorlopen is een wijze raad!!
quote:*cirkeltje tekent*
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.
Omgekeerd daarentegen...
quote:Dat was idd zo. Kennelijk voelde niemand zich geroepen er wat van te zeggen, aangezien het gewoon begint te worden.
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef daburnd88 het volgende:[..]
ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong.
quote:Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:Ow, en uiteraard doe ik er vrolijk aan mee om lekker te treiteren.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:Ow, en uiteraard doe ik er vrolijk aan mee om lekker te treiteren.
quote:En jij mag ook wel eens wat vaker de hand in eigen boezem steken. Pardon my french.
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:[..]
Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
Dat heb ik toen een van de mooiste posts ever gevonden.
Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?
We zouden hypocriet zijn als we niet toe zouden geven dat we op een zekere hoogte genieten van rellen en dellen op FOK!, maar ooit is het genoeg, zeker als leuke discussies iedere keer weer door ons allemaal om zeep worden geholpen.
quote:gewoon objectief modden. <- dit is serieus
Op donderdag 25 april 2002 11:01 schreef yvonne het volgende:[..]
Kom eens met de gouden tip?
En dit bedoel ik zeer serieus!!
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
quote:daar ben ik het wel mee eens!
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?
De desbetreffende users reageren veel en vaak in de genoemde forums, en doen dit volgens hun subjectieve beleving. Je kunt moeilijk verwachten dat een discussie in een topic louter wetenschappelijk en objectief gevoerd wordt. Desondanks maakt het commentaar wat je op de genoemde users hebt hen misschien wel bewust van de richting waarin ze een discussie steeds lijken te manoevreren en daarom kan het ook geen kwaad het aan te stippen. Ik steek meteen even de hand in eigen boezem.
De posts van desbetreffende users zijn trouwens toch vaak te lang om echt te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 25-04-2002 11:23]
quote:Dat was voor die posts waar we nog een mailwisseling over hebben gehad. Maar ik negeer hem zoveel mogelijk.
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:
Strolie, ik ben , naar ik meen, ergens in januari een post van je tegengekomen over dat gedoe naar V toe, je schreef zoiets dat je het zat was en er mee zou kappen.
quote:Prima hoor, be my guest. Ik had ook niets anders van je verwacht, o foutloze.
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:[..]
Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |