Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik heb een tijdje geleden over 2007 een leuk bedrag van de belastingdienst teruggekregen (tijdelijke teruggaaf). Vandaag kreeg ik een brief waaruit blijkt dat ik een foutje heb gemaakt in mijn opgaaf. Hierdoor valt mijn belastbaar inkomen 500 euro hoger uit dan in de orginele opgaaf.
Werkt dit nu in mijn nadeel of in mijn voordeel? Ik woonde in 2007 trouwens in het België maar werkte in NL, mocht dit belangrijk zijn.
nadeel. je moet over 500 euro extra belasting betalen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
Tenzij je natuurlijk onder die grens zat dat je helemaal geen belasting hoeft te betalen. Dan heb je over die 500 wel eerst afgedragen, maar krijg je dit vanwege allerlei kortingen (die belastingvrije grens dus) weer terug.