abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73772690
Ik ben in verleden benaderd door een Engels bedrijf om een wazige link naar een poker site op mijn site te plaatsen, tegen betaling van een leuk bedrag per jaar. De site gebruik ik eigenlijk niet meer en mijn pagerank in Google kan me niks schelen, dus ik heb het toentertijd uit nieuwsgierigheid gedaan. We hebben na wat onderhandelingen een bedrag afgesproken van $100,- per jaar voor de link. Ik heb het geld netjes gekregen en de link staat er al sinds februari op, nooit geen problemen gehad verder.

Afgelopen week ben ik weer benaderd door 2 concurrenten en ook die willen tegen hetzelfde bedrag links plaatsen op mijn site, ik verdien dalijk gewoon 300 dollar per jaar met een flut site met 5 bezoekers per dag.

Wat ik me afvraag, wat voor voordeel zit er voor hun in? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze ergens die $100 terug verdienen, dus de pagerank van hun eigen website opkrikken lijkt me te ver gezocht.
Ik dacht zelf dat ze misschien zo geld willen witwassen, maar dan moeten ze wel behoorlijk wat voordeel hebben van die link, en dat hebben ze (in mijn geval iig) totaal niet. Volgens mij kunnen ze beter die 100 dollar uitgeven aan een goedkope host en daar zelf wat prut sites op maken.

Iemand een idee hoe dit werkt?
-
pi_73772992
Ik heb geen idee hoe dit kan, maar als ik jou was zou ik als de sodemieter aan de gang gaan met die website, om je pagerank wél hoog te krijgen en actief te houden.
pi_73773059
Bedoel je dat ze het gewoon fout hebben ingeschat en er vanuit zijn gegaan dat mijn pagina eigenlijk meer bezoekers krijgt dan in werkelijkheid het geval is? Toch wel vreemd dat 3 verschillende bedrijven er dan "intrappen", hun benaderen mij immers.

De site zelf kan me niks schelen.. die hou ik alleen online omdat op een ander deel van dezelfde site nog een forum draait van een nostalgisch spelletje, dus daar komen toch nooit nieuwe mensen meer bij via google ofzo.
-
pi_73773150
Wat voor voorwaarden zitten eraan? Je hebt geen minimum aantal clicks nodig oid? Als dat allemaal niet het geval is, zeg ik:

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_73773223
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:15 schreef splendor het volgende:
Bedoel je dat ze het gewoon fout hebben ingeschat en er vanuit zijn gegaan dat mijn pagina eigenlijk meer bezoekers krijgt dan in werkelijkheid het geval is? Toch wel vreemd dat 3 verschillende bedrijven er dan "intrappen", hun benaderen mij immers.

De site zelf kan me niks schelen.. die hou ik alleen online omdat op een ander deel van dezelfde site nog een forum draait van een nostalgisch spelletje, dus daar komen toch nooit nieuwe mensen meer bij via google ofzo.
Nee, ik bedoel dat je, ondanks het feit dat de site je niets kan schelen, blijkbaar behoorlijk zou kunnen verdienen door er wél wat meer tijd en moeite in te steken. Dat is natuurlijk altijd de moeite waard om uit te proberen. Als je er nu al 3 hebt, dan zijn het er over een aantal maanden misschien wel een veelvoud van.
pi_73775116
Dit gebeurt wel vaker met goksites. Elke (kleine) goksite wordt wel benaderd door bedrijven om hun link te plaatsen. Ze hebben echt geld zat en hebben dus miljoenen voor online promotie...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:12:21 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73775189
Ik zou hem rechts plaatsen.
pi_73775451
Ik ben meerdere keren al benaderd door zulke bedrijven ook, heb op mijn forum een topic over pokeren staan waar al sinds 2004 niet meer in is gereageerd, en daar willen ze dan graag een linkje. Tot nu toe altijd geweigerd btw, werk liever met adverteerders die bij de doelgroep aansluiten (heb wel meer dan 5 bezoekers per dag )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')