abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73772357
Heeft iemand van een bestuur van een bestaande VvE al een uitnodiging van de KvK gehad om zich formeel in te schrijven?

Bestaande VvE's zouden door de KvK's uitgenodigd worden om zich in te schrijven vanaf ong. mei 2009, maar tot op heden heb ik voor onze VvE nog geen spullen gezien. Misschien ligt het aan mijn KvK (Haaglanden)?
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:15:30 #2
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_73772390
Uitnodiging? of dwangbevel? gewoon weer een manier gevonden om wat geld binnen te halen,
maar nee, heb ook nog niks gehoord. ook haaglanden
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:19:34 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_73772408
Ja, hier de uitnodiging wel gehad. Ze hadden het wel naar een ander appartement gestuurd, omdat de bestuurders uiteraard nog niet bekend zijn en ze maar een willekeurig VVE-lid adres uit het kadaster gebruikt hebben. Informeer eens bij je buren.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_73772413
Kan een Vereniging van Eigenaren zich nu al inschrijven?
Een Vereniging van Eigenaars (VvE) kan zich nu al inschrijven. VvE´s die na 30 juni 2008 zijn opgericht, moeten zich al direct registreren in het Handelsregister. Vaak zorgt de notaris voor de nodige formaliteiten.
VvE´s die voor 1 juli 2008 zijn opgericht, hebben een overgangstermijn die loopt tot en met 31 december 2009.

http://www.kvk.nl/nieuwei(...)genvve/default.asp#8

zou er zelf maar even achteraan gaan.
pi_73772426
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:19 schreef eNaSnI het volgende:
Ja, hier de uitnodiging wel gehad. Ze hadden het wel naar een ander appartement gestuurd, omdat de bestuurders uiteraard nog niet bekend zijn en ze maar een willekeurig VVE-lid adres uit het kadaster gebruikt hebben. Informeer eens bij je buren.
Onze VvE bestaat uit 2 appartementen en ik weet zeker dat de buren direct bij mij langskomen als zij KvK spullen zouden krijgen, dat is niet echt hun 'ding' namelijk Echt niks dus.

Zelf erachteraan gaan laat ik ff lopen, omdat men nu al een jaar lang communiceert dat je zelf niets hoeft te doen, dat je gewoon mag afwachten. Maar ik was gewoon nieuwsgierig.
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
pi_73772431
mwa, als ik binnenkort eens zin heb moet ik toch ff bellen.
Van de site van de KvK:

Wanneer kan ik een brief van de Kamer van Koophandel verwachten?
In augustus 2009 verstuurt de Kamer van Koophandel brieven naar de VvE´s.

Wat moet ik doen als mijn VvE nog geen bericht van de Kamer van Koophandel heeft ontvangen?
Als u in oktober 2009 nog geen bericht over de inschrijving heeft ontvangen, neem dan contact op met de Kamer van Koophandel.
(Roos Vonk)
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:35:32 #7
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_73772737
Toch leuk dat het antwoord op de site van de KvK te vinden is.

(Onze VVE staat al van het begin af aan (jaar of 5) ingeschreven dus heb niet te maken met eventuele herinneringen.)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_73772789
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:27 schreef Essebes het volgende:
mwa, als ik binnenkort eens zin heb moet ik toch ff bellen.
Van de site van de KvK:

Wanneer kan ik een brief van de Kamer van Koophandel verwachten?
In augustus 2009 verstuurt de Kamer van Koophandel brieven naar de VvE´s.

Wat moet ik doen als mijn VvE nog geen bericht van de Kamer van Koophandel heeft ontvangen?
Als u in oktober 2009 nog geen bericht over de inschrijving heeft ontvangen, neem dan contact op met de Kamer van Koophandel.
Waarom open je dit topic eigenlijk?
pi_73772857
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 09:42 schreef nelisb het volgende:

[..]

Waarom open je dit topic eigenlijk?
ook goedemorgen!

gewoon omdat ik ervaringen van anderen wilde horen?
(Roos Vonk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')