Zeg maar tegen hem dat hij gewoon te kleine kutoortjes heeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
Nee ik wil wel iets origineels hebben. Dat is zo ordinair, ik ben geen tokkie.
Ja maar ik moet wel een voorbeeld hebben. Ik was aan het zoeken naar de tegenhanger van Dumbo, maar dat is nog niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat hij gewoon te kleine kutoortjes heeft
Inderdaad, TS is stupide. Daarnaast zijn ze vast wel in te ruilen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:48 schreef TNA het volgende:
Bij mijn Sennheisers zaten gewoon drie maten opzetstukjes.
Zul je zien, passen de oren van TS er niet onderquote:
Ikkequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:05 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die oordopjes gebruiken om muziek te luisteren
Jij bent zeker zo'n (wannabe) neger die gewoon de boxjes van zijn telefoon gebruikt in de metroquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:05 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die oordopjes gebruiken om muziek te luisteren
Muziek via een telefoon luisterenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n (wannabe) neger die gewoon de boxjes van zijn telefoon gebruikt in de metro
Dan is het goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:21 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Muziek via een telefoon luisteren![]()
Muziek luister je via een goede hoofdtelefoon en niet via die kleine kutdopjes en anders via een goede muziekinstallatie
Nee ik ben een neger en een wanna be blanke dus ik wil graag goeie oordopjes !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n (wannabe) neger die gewoon de boxjes van zijn telefoon gebruikt in de metro
Dat jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:48 schreef TNA het volgende:
Bij mijn Sennheisers zaten gewoon drie maten opzetstukjes.
Muziek luister je live, in een concertzaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:21 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Muziek luister je via een goede hoofdtelefoon en niet via die kleine kutdopjes en anders via een goede muziekinstallatie
Mensen die niet weten dat er uitstekende oordopjes bestaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:21 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet mee over straat lopen,?!?!? Je maakt jezelf op die manier wel extreem belachelijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |