quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:33 schreef Pugg het volgende:
Onthou wel dat wat geld betreft er NOOIT iets gratis is.
......................let op de kleine lettertjes,
ik geloof dat ze 15% reten rekenen.
Mijn visa is helemaal niet gekoppeld aan een bankrekening.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, maar zo te lezen kan 'ie ook als debetcard fungeren. Je kunt er tot 450 euro op storten. Dat hoeft dus niet. Je kunt hem gewoon direct gebruiken en dan wordt het, al naar gelang of je gespreid wilt betalen, direct of in termijnen van je rekening gehaald.
Linkje naar de aanbieding?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:36 schreef dulce1987 het volgende:
Ik wil graag een Visa cc aanvragen, nu lees ik dat ik 25 euro op de kaart krijg + het eerste jaar geen bijdrage. Vervolgens staat er dat ik een spaarrente krijg etc...
En waar zeg ik ook alweer iets over het persé gekoppeld zijn aan een bankrekeningquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn visa is helemaal niet gekoppeld aan een bankrekening.
Ik krijg gewoon een acceptgiro. En dan betaal ik niks, een deel of het geheel (bij niks of gedeeltelijk betalen word me een pittige rente en administratiekosten in rekening gebracht dus ik betaal altijd het geheel).
Is het bedrag dat je er op hebt staan ook verzekerd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:41 schreef marietje85 het volgende:
http://www.creditcardvergelijking.nl/visa/
Heb zelf ook zo'n card en heb er een flink bedrag op staan (450 is niet het maximum hoor!). Krijg daar idd 3% rente op en het geld opnemen in het buitenland is veel goedkoper als je een pos. saldo heb, maar niet gratis. Ik meen 1% van het opgenomen bedrag oid. Voor sommige landen (Afrikaanse m.n.) is het de enige mogelijkheid om te pinnen, dus dan scheelt het wel veel.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En waar zeg ik ook alweer iets over het persé gekoppeld zijn aan een bankrekening
Je liet de optie dat het helemaal niet van je rekening wordt gehaald erbuiten.quote:Je kunt hem gewoon direct gebruiken en dan wordt het, al naar gelang of je gespreid wilt betalen, direct of in termijnen van je rekening gehaald.
Klopt helemaal, wist het niet helemaal zeker(de % dan)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:00 schreef Essebes het volgende:
[..]
niet als je je uitgaven direct na afloop van de maand laat incasseren van je bankrekening. Dit geldt alleen als je je uitgaven gespreid terugbetaald.
Het Visa-logo komt erover heen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:30 schreef dulce1987 het volgende:
ooh ik heb nog een vraag!
Ik ben even aan het kijken wat voor Visa card ik neem.
En ik kwam de photocard tegen waar je dus je eigen foto kunt uploaden.
Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben? Ik ben namelijk een beetje bang dat het straks niet geaccepteerd word in het buitenland (ondanks het VISA logo etc).
Ik ga namelijk vooral naar Spanje en ik ken de spanjaarden zo langzamerhand wel....
OP? Sorry ik kom hier nooit bijna Dus ik heb ff geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OP weghalen is niet echt netjes dulce
Klopt maar wel een stukje maar En ik las iets op de site van visa, dat er stond dat je op moest letten omdat in het buitenland niet alle afbeeldingen worden geaccepteerd die in Nederland wel worden geaccepteerd.quote:
Oohh maar het gaat nu toch ergens anders over en ik dacht dat hierna het topic gewoon gesloten werd Anyway my badddd excusezzzz moiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OP = openingspost.
Laat je over het algemeen staan zodat mensen die het topic pas lezen snappen waar het over gaat.
Thnx ik was het alweer aan het zoeken in het topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |