Dat meisje kwam naar mij toe, niet andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:06 schreef Kabolter het volgende:
Mensen die zulk gedrag vertonen schijnen onzeker te zijn.
Zelfde hadden ze laatst nog een keer getest door een bordje op de wc te hangen met een tekst je er op wees dat als je je handen na een wcbezoek niet wast, je buurman (waar je naast stond te pissen) dat wel zou opvallen.
Jij durfde geen nee te zeggen, omdat er mensen bij waren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat meisje kwam naar mij toe, niet andersom![]()
En na al dat gezeur over dit [ afbeelding ] vond ik het ook flauw om nee te zeggen
Waarom niet? vangt ze iig 10x meer als ze nu doet, ik zou haar ook zeker bezoeken (mits ik weet waar ze dan "werkt")quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Gefeliciteerd TS je hebt haar aangespoord om later te tippelen.
Als ik donateur wil worden ga ik wel naar de site toe, val mij er niet mee lastigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Jij durfde geen nee te zeggen, omdat er mensen bij waren.
Wel een heel mooie metafooor dat door een meisje+vrienden jij je grenzen verlegd.
Overigens vind ik het continent Afrika heel mooie grenzen hebben.
Ik zat idd ff in z'n history te kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef BlueMage het volgende:
Ah weer 'n topic van D.D.W, kwaliteit gegarandeerd.
Tja, ze keek me erg lief aan enzo.. en het was ook voor een goed doel he.. toegegeven, ik ging liever friet halen voor die 5 euro maarjaquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Oh, ben jij er zo eentje TS. Zo een zwak type die geen nee durft te zeggen tegen een knap meisje?
WEET JE WEL HOEVEEL FRIET JE HEBT VOOR 5 EURO GEK!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ze keek me erg lief aan enzo.. en het was ook voor een goed doel he.. toegegeven, ik ging liever friet halen voor die 5 euro maarja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |