Nouuu, ik vind sommige echt zo grappigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Crack_ jij hebt een opening... fffuuuuuuuuu vergeten.
Niemand kan zeggen dat ik saai ben.quote:
Spetteren met sperma?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
RONDJES RENNEN EN NIET SPETTEREN !!!
Ik ga haar niet in de fik zetten.quote:
Hai, feestje in je kont, mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen "Hai, feestje in mn mond kom je ook?"
Die is leuk!
Zei MAB.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaloezie is niet voor iedereen.
En doe niet net alsof jij de beste bent, nu begin ik het ook echt irritant te vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat ik saai ben.
Maar feit:
Ik deed moeite voor een goed uitgelegde post.
Iemand vond het moeilijk, maar zou er op reageren.
Deed dat niet, ondanks die belofte.
Resultaat: niet eerlijk dus.
Feestje in je kont klinkt niet zo heel frisjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hai, feestje in je kont, mag ik ook komen?
True that.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat ik saai ben.
moet je eerst ff de doucheslang erin hangenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feestje in je kont klinkt niet zo heel frisjes
/ facepalmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spetteren met sperma?
[..]
Ik ga haar niet in de fik zetten.
Nouja, in vuur en vlam.
Ik lik hem wel schoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feestje in je kont klinkt niet zo heel frisjes
PIAN !!!!quote:
Het regent zonnestralen, woohohooo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouuu, ik vind sommige echt zo grappig
En niet dat ik er op in zou gaan, maar een gesprekje kan er dan wel van af!
JA WAT DAN.quote:
Wij kregen vandaag werkcollege over klysma inbrengen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
moet je eerst ff de doucheslang erin hangen
DAT WAS GEWOON SNEL GETYPT.quote:
Je mag haar niet onderspetterenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA WAT DAN.
Je zei zelf gisteren nog dat ze er leuk uit zag!
[..]
Wij kregen vandaag werkcollege over klysma inbrengen.
En? gelukt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:26 schreef Zotheid het volgende:
Wij kregen vandaag werkcollege over klysma inbrengen.
Ja, net als laggen zeker...quote:
Kusjekroeliequote:
SPETTERPOEP.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag haar niet onderspetteren![]()
Neh, we gingen alleen oefenen met katheters.quote:
Het is lagen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, net als laggen zeker...
Ik zeg gewoon wat je niet gedaan hebt en wel beloofte, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En doe niet net alsof jij de beste bent, nu begin ik het ook echt irritant te vinden
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SPETTERPOEP.
[..]
Neh, we gingen alleen oefenen met katheters.
[..]
Het is lagen.
Zotheid.quote:
Sorryquote:
? Alsof ik van te voren ging denken "ik ga niet reageren maar ik zeg van wel"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat je niet gedaan hebt en wel beloofte, niets meer, niets minder.
Je hoeft er geen drama van te maken, maar zo liggen de feiten gewoon.
Geeft niks, maar had dan gewoon gezegd, "Ik kan niets met die PM, dus ik kan er ook niet op antworden."
Dat was eerlijk geweest.
En vreselijk emo:
Daarmee lok je toch echt iets uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijmerend over een meisje dat ooit zo volwassen en lief leek, maar heel anders bleek te zijn.
[ afbeelding ]
Ik kwam vandaag achter een nieuw begrip, ik ben alleen het juiste woord weer vergeten.quote:
Me2quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel een squirtle op Pokémon Red. Telt dat ook?
Bel Dana anders even.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat je niet gedaan hebt en wel beloofte, niets meer, niets minder.
Je hoeft er geen drama van te maken, maar zo liggen de feiten gewoon.
Geeft niks, maar had dan gewoon gezegd, "Ik kan niets met die PM, dus ik kan er ook niet op antworden."
Dat was eerlijk geweest.
En vreselijk emo:
Lacterenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag achter een nieuw begrip, ik ben alleen het juiste woord weer vergeten.
Het uit je tepels spuiten van melk, lacto...
Precies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bel Dana anders even.
Doei
Je was niet eerlijk, en daarmee is het klaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:34 schreef Crack_ het volgende:
? Alsof ik van te voren ging denken "ik ga niet reageren maar ik zeg van wel"
Ok, dan ga ik ook zielig doen en ga ik ook zeggen dat jij niet eerlijk bent omdat je zei dat je mij wel wou zien en toen niet, jezus..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je was niet eerlijk, en daarmee is het klaar.
Daarom zijn dieren ook beter dan mensen, die zijn niet vals, mensen wel.
Dat komt omdat dieren niet de intelligentie hebben om vals te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je was niet eerlijk, en daarmee is het klaar.
Daarom zijn dieren ook beter dan mensen, die zijn niet vals, mensen wel.
JOAH!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Mij verbaasde dat smsje nog wel.
Dat was trouwens werkcollege.
Je hebt anders wel valse honden!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat komt omdat dieren niet de intelligentie hebben om vals te kunnen zijn.
Slapen!
Hee, kom op zeg, jij begon ermee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook zielig doen en ga ik ook zeggen dat jij niet eerlijk bent omdat je zei dat je mij wel wou zien en toen niet, jezus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |