Vuig jongquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef Verbatim. het volgende:
HOER!!!!!!!
Pardon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef Herbstmeister het volgende:
Kansloos topic. Je weet het.
Precies ik eis meer tietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:52 schreef GuidooH het volgende:
Trouwens zwaar oneens met de klacht, integendeel... te weinig tieten op fok!
Tjah tis een harkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame...
uren kwijlen bij blote tieten pics is geen probleem...dan ben je stoerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef WurM het volgende:
TS is een slet. En wat voor een
Ik ben bereid dit alles terug te nemen, als TS haar tieten post.
Door de week ben ik volwassen. Nu is het weekend, nu wil ik tieten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uren kwijlen bij blote tieten pics is geen probleem...dan ben je stoermaar als een meid toegeeft ook graag naar bepaalde dingen te kijken dan is ze meteen een slet...erg volwassen hoor
uhmmmm nee ik hou van wat meer verbeeldingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
Glij weg over me stoel!!!!!!!!!!!
Ah, doe dat in een spoiler ofzo...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
iemand die me een slet noemt heeft al zijn kansen om ooit mijn tieten te zien totaal verknaltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Door de week ben ik volwassen. Nu is het weekend, nu wil ik tieten.
En zoals ik al zei: Post je tieten en ik neem alles terug
Je valt op behaarde zakken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
Als je nou echt zo van piemels houdt.... dan mag je ook wel langskomen hoor..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah but no but!
[ afbeelding ]
Ollie en de b des bommels!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |