cobol programmeurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:45 schreef GuidooH het volgende:
Bagger topic, TS wat voor 'n werk doe je?
Nou vertel wat voor vette baan heb jijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:07 schreef bas-beest het volgende:
@ts, doe je dit dan ook?
[ afbeelding ]
sinds 1959?quote:
Cobol is (een van) de meest toegepaste taal (in het bedrijfsleven), daarnaast moet ook oude zooi af en toe hergebruikt of aangepast wordenquote:
Ik zie mezelf er niet echt in, lijk meer op Brad Pitt (niet om arrogant te doen maar het is gewoon zo)quote:
iig. minder wereldvreemd dan die van jouquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nou vertel wat voor vette baan heb jij
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is cobol? Een of andere computertaal of zo?
Dat dus. Dik doen over programmeren maar een woordenschat van ver beneden het vriespunt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:18 schreef djoxygene het volgende:
TS snapt niet helemaal wat "Inteelt" is![]()
Inteelt
Paring van verwanten zoals zuster en broer, moeder en zoon, dochter en vader
Zie hierboven; Ts weet niet wat inteelt is.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/COBOLquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Wikipedia: COBOLquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Hey, ik spaar foto's en zo te zien heb jij die dubbel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meen je hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Cobol is (een van) de meest toegepaste taal (in het bedrijfsleven), daarnaast moet ook oude zooi af en toe hergebruikt of aangepast worden
In tegenstelling tot een natte vlek als jij die wel denkt een breder perspectief op de wereld te hebben maar toch niet voorbij stereotypes en vooroordelen kan zien met z'n vooringenomen verhevenheid boven het zogenaamde klootjesvolk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik snap wel wat TS bedoelt. De gemiddelde gozer komt niet verder dan zijn zo genaamde top functie als manager lege dozen en in het weekend een beetje te zuipen. Enig intellectualisme of echt kritisch en objectief naar dingen kijken e.d is ver te zoeken bij de gemiddelde werknemer.
Kijk naar het gemiddelde loodsen volk of andere laag opgeleid volk. Het is gewoon zielig hoe die mensen elke dag weer hun pauper baantje uit staan te voeren en naar het weekend toeleven om te gaan zuipen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:21 schreef tisauch het volgende:
[..]
Zie hierboven; Ts weet niet wat inteelt is.![]()
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/COBOL
Ach, ik durf tenminste tijd te investeren om een vaardigheid te leren, in tegenstelling tot vrijwel iedereen die zich met vrijwel nutteloze zaken bezig houdt zoals zich lamzuipen vanavondquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:23 schreef BlueMage het volgende:
Ach ik ben blij dat ze voor autisten ook leuke baantjes hebben.
fritzl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vandaag dus naar mijn nichtje geweest maar zij was er niet, ik heb wel de msn van mijn nichtje kunnen kraken waardoor ik het e-mail adres heb kunnen achterhalen van het meisje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef Daniane het volgende:
Ja, doei.
obvious troll is obvious
hoe is het nou met je 15jarige chick
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey, ik spaar foto's en zo te zien heb jij die dubbel.
Mag ik er eentje hebben?
Ik zou naar haar huis rijden en haar wakker maken met een serenade zo rond een uurtje of 3 in de nacht want dat is het uur van de liefdequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus naar mijn nichtje geweest maar zij was er niet, ik heb wel de msn van mijn nichtje kunnen kraken waardoor ik het e-mail adres heb kunnen achterhalen van het meisje.
Ik zit me nu af te vragen hoe of wat ik alles moet brengen via msn, het is toch internet he
Wie maakt speciaal napraat topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef Daniane het volgende:
Ja, doei.
obvious troll is obvious
hoe is het nou met je 15jarige chick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |