SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef leetzors het volgende:
Dit vraagt gewoon om een paint TS....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:Wat zielig die man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
Welke gast bedoel je? Zijn krantjes moet ik hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef r3gi3boy het volgende:
bla bla
Overigens, ik zou zo'n krant nooit willen aanraken omdat deze al besmet is met meerdere lagen cocaïne en mexicaanse griep natuurlijk.
Ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.
hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef rozenijlpaard het volgende:
Hier vallen ze je lastig met een mondharmonica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk rent hij er achteraan en nadat hij hem oppakt gooit hij hem tegen je hoofd aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horen
Ik vraag me altijd af waarom ze wel geld hebben voor zulke dingen maar niet voor een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |