SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef leetzors het volgende:
Dit vraagt gewoon om een paint TS....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:Wat zielig die man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
Welke gast bedoel je? Zijn krantjes moet ik hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef r3gi3boy het volgende:
bla bla
Overigens, ik zou zo'n krant nooit willen aanraken omdat deze al besmet is met meerdere lagen cocaļne en mexicaanse griep natuurlijk.
Ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.
hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef rozenijlpaard het volgende:
Hier vallen ze je lastig met een mondharmonica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk rent hij er achteraan en nadat hij hem oppakt gooit hij hem tegen je hoofd aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horen
Ik vraag me altijd af waarom ze wel geld hebben voor zulke dingen maar niet voor een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk altijd maar zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.
In Amsterdam worden ze georganiseerd op straat gezet. Denk maar niet echt dat al die zwervers zo zielig zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo
stel jij wordt ook ooit zo wat dan?
Wil je dan dat mensen je zo slecht behandelen?
Ik vind dat heel zielig dat mensen hen belachelijk maken..kan ik niet tegen gewoon! Ik vind het duiden op simpelheid in je eigen ziel nml.
Wat geeft jou het recht om hen te zien als minderwaardig?
Misschien zijn ze wel heel intelligent en kunnen ze de kutmaatschappij zoals deze is niet aan..juist omdat zij inzien hoe het anders kan en beter...en als jij tegen hen bent!
Ben jij een van de redenen dat zij zo geworden zijn!
Denk daar maar eens over na!
pfff
tja...ik ben gewoon een zacht eitje denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ze wel geld hebben voor zulke dingen maar niet voor een leven
het was een maro...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
In Amsterdam worden ze georganiseerd op straat gezet. Denk maar niet echt dat al die zwervers zo zielig zijn.
Sterker, ik heb wel eens een hongerig uitziende zwerver mijn overheerlijke belegde en best dure broodje in een schoon zakje aangeboden, kant en klaar eetbaar, nog niet eens opengemaakt. Wat zegt meneer? Nee, ik wil geld hebben. Sterf dan, eikel
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo
stel jij wordt ook ooit zo wat dan?
Wil je dan dat mensen je zo slecht behandelen?
Ik vind dat heel zielig dat mensen hen belachelijk maken..kan ik niet tegen gewoon! Ik vind het duiden op simpelheid in je eigen ziel nml.
Wat geeft jou het recht om hen te zien als minderwaardig?
Misschien zijn ze wel heel intelligent en kunnen ze de kutmaatschappij zoals deze is niet aan..juist omdat zij inzien hoe het anders kan en beter...en als jij tegen hen bent!
Ben jij een van de redenen dat zij zo geworden zijn!
Denk daar maar eens over na!
pfff
Nee, geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
het was een maro...
oh sorry nee dan mag het!
Als ze zo doen dan zijn ze errug lullig dat dan weer wel
Kanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja...ik ben gewoon een zacht eitje denk ik![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee, geen Marokkaan.
Maar er zijn serieus organisaties die gewoon mensen vanuit oa. Roemenie hier naartoe halen om ze te laten bedelen. Het is zielig voor de echte zwervers die er weinig aan kunnen doen, maar ik geef niets meer, tenzij iemand echt blij is met een broodje / drinken ofzo en het ook echt duidelijk nodig heeft.
Zo'n lul ben ik dan ook weer niet. Als iemand echt serieus zou zijn dan zou ik 'm zelfs wel willen helpen om wat beter voor de dag te komen zodat ie een baan kan krijgen, maar verder zullen ze 't toch echt zelf moeten doen.
[..]
Kanmaar je kan ook (zoals ik hierboven min of meer zei) met jezelf afspreken om ipv geld alleen voedsel te geven. Jouw gevoel blij, zwerver blij
Dan financieer je en geen criminelen, en je financieert ook niet meer de teloorgang van het gehoor van nietsvermoedende klanten bij de supermarkt
Kan jou ook gewoon gebeuren. Je hoeft maar een schakel van tegenvallers te hebben en daar ga je al.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef Seam het volgende:
[..]leuke trollpost
Maar natuurlijk ben ik beter dan zij, zij hebben hun eigen leven verknald en ik moet hard werken voor mijn succes.
dat is idd waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Kanmaar je kan ook (zoals ik hierboven min of meer zei) met jezelf afspreken om ipv geld alleen voedsel te geven. Jouw gevoel blij, zwerver blij
Dan financieer je en geen criminelen, en je financieert ook niet meer de teloorgang van het gehoor van nietsvermoedende klanten bij de supermarkt
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kan jou ook gewoon gebeuren. Je hoeft maar een schakel van tegenvallers te hebben en daar ga je al.
Velen staan hier echt wel bij stil hoor. Alleen niet te lang. En terecht ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
dat is zo eng!
je kunt vroegtijdig dement worden bv...of een beroerte krijgen...of
een ongeluk?
Waarom staat niemand hierbij stil?
pfff ja dat soort drama's gewoon....daar sta je normaal niet bij stilquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:47 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Velen staan hier echt wel bij stil hoor. Alleen niet te lang. En terecht ook
Toen ik HAVO deed voor een x aantal jaren geleden moesten we een dag op bezoek bij het DELTA (inrichting) met als doel oriėntatie voor je latere studierichting.
Was dr een zo een meisje , plaatje om te zien , populair bij zowel de jongens als de meisjes als de leraren , erg sociaal en ook nog eens intelligent .
Ik vond het wel interessant daar en kan me goed herinneren dat het best veel indruk gemaakt heeft ook. Maar bij haar bljkbaar niet . Terug in de bus alleen maar lachen en daar ook totaal geen interesse of fatsoen.
Nu getrouwd met een knappe kerel met dito job en zelf een droombaan als ontwerpster (iets dat ze toen ookal wilde)
Afgelopen jaar heeft ze een kindje gekregen hoorde ik van een vriendin , gezond kindje niets aan de hand. Toen heeft ze afgelopen zomer een PD gekregen en is ( in diezelfde inrichting) opgenomen geweest.
2 weken geleden stond haar rouwadvertentie in de Telegraaf. Ze heeft zichzelf tegen een boom kapot gereden.
Het kan verkeren in je leven
Het ligt imo aan iemands instelling in het leven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:57 schreef Dartanion het volgende:
Zhe-Devilll, ik denk dat er niet een iemand is op Aarde die een zorgeloos leven heeft. Je ziet alleen niet van iedereen welke nare dingen deze persoon mee maakt.
Ik denk dat je er zelf ook wel schuldig aan bent als je als zwerver/dakloze eindigt.....
Nagenoeg alle mensen geven aan goededoelen omdat ze er een goed gevoel van krijgen over zichzelf. De barmhartige Samaritaan bestaat eigenlijk niet. Je bent altijd uit op persoonlijk gewin...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Het ligt imo aan iemands instelling in het leven.
Ook ik heb een rugzak, een volle zelfs, en door mijn ex had ik ook zo kunnen belanden als ik er mijn schouders niet onder had gezet.
Maar er zijn ook wel gevallen die er echt niks aan hebben kunnen doen, al zijn die denk ik ver in de minderheid.
Ik ben echter een erg emotioneel persoon en geef dan toch maar weer wat.
Misschien is het egoistisch en doe ik het meer voor mijn eigen goede gevoel?
Hoewel ze er natuurlijk ook tussen zitten van wie het volledig eigen schuld het is door ontverantwoord met hun geld omgaan, hoef je maar heel even zonder woonruimte te komen zitten wil je permanent dakloos worden. Relatie voorbij en het huis uit gezet, of brand gehad en je moet al een tijdje bij iedereen logeren. Zonder huis geen (nieuwe/andere) baan, problemen met een eventuele uitkering en dat escaleert verder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:50 schreef Muzz_ het volgende:
Hoe kan je in Nederland eigenlijk een zwerver worden? Dan doe je iets echt goed fout.
Zelfs met een uitkering plus alle subsidies en dergelijke kan je ruim 1100 euro p. maand binnen slepen.
Nee , 90% van de zwervers kiest er echt zelf voor. De meeste hebben ook gewoon een kamertje bij het Leger des Heils etc omdat op straat slapen verboden is .quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Hoewel ze er natuurlijk ook tussen zitten van wie het volledig eigen schuld het is door ontverantwoord met hun geld omgaan, hoef je maar heel even zonder woonruimte te komen zitten wil je permanent dakloos worden. Relatie voorbij en het huis uit gezet, of brand gehad en je moet al een tijdje bij iedereen logeren. Zonder huis geen (nieuwe/andere) baan, problemen met een eventuele uitkering en dat escaleert verder.
Als ze eenmaal een tijdje op straat leven wel ja, dan willen ze niet meer anders. Dat ze oorspronkelijk op straat terecht zijn gekomen niet, dat ontstaat vrijwel altijd toevallig. Dat er ook zwervers zijn die als gevolg van een principe op straat leven ontken ik niet, maar dat is eerder 10-90 dan 90-10.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:21 schreef Winner_Taco het volgende:
Nee , 90% van de zwervers kiest er echt zelf voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |