abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73767977
Ik zie het steeds vaker de laatste tijd.
Van die zwervers die voor supermarkten zitten om de daklozen krant te verkopen. Heb er zelfs al een paar meegemaakt die vraagje om het blikje drinken dat jij in je handen hebt.

GA WEG VOOR MIJN SUPERMARKT!
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:37:47 #2
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_73768034
Hallo, goedemiddag, straatkrant?
Ok stelletje hokboeren
pi_73768048
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
GA WEG VOOR MIJN SUPERMARKT!
Hoax, TS bezit geen supermarkt.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:39:36 #4
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73768088
Zitten er nu ook al krakers in een supermarkt ?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:39:59 #5
248738 Fragile.
Lekker aanwezig!
pi_73768104
Even een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!!!!!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:40:17 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73768116
Niet eens meer je boodschappen kunnen doen zonder lastig gevallen te worden.
pi_73768121
Staat ook zo een lul bij onze supermarkt, maar hij kan wel sigaren en een telefoon betalen, en een buskaartje, kankerallochtoon
pi_73768141
Jouw supermarkt? Jij komt er hooguit een half uur per dag. Die kerel staat er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Zijn supermarkt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_73768151
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!!!!!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:42:14 #10
265514 leipeshitouwess
Echte shit, ouwe.
pi_73768177
Ja, weetik hiero bij de appie staan altijd een man en wijf, best triest, dat wijf ken ik nog van vroeger, die hosselen daar geld om vervolgens met die euroshopper blikjes bier over straat te lallen.
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_73768181
Dit vraagt gewoon om een paint TS....
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  Donald Duck held vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:47:57 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73768375
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73768386
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef leetzors het volgende:
Dit vraagt gewoon om een paint TS....
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73768439
Hoe kan je in Nederland eigenlijk een zwerver worden? Dan doe je iets echt goed fout.

Zelfs met een uitkering plus alle subsidies en dergelijke kan je ruim 1100 euro p. maand binnen slepen.
pi_73768472
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef Fragile. het volgende:
Even een spoiler:
SPOILER
!!!!!!
Wat zielig die man..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:53:44 #16
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_73768546
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon wat dollen met ze. 10 cent op de grond gooien, kijken of ze erachteraan rennen
Dat jij het beter hebt geeft je niet het recht ze mensonwaardig te behandelen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_73768703

Daklozen-krant !

Man ik heb een auto , een huis , een kajuitboot en een caravan . Wat moet ik nou met een daklozenkrant?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73769031
Nou verdomme! Dit heb ik ook bij mijn albert heijn op de molenweg in Nijmegen. Altijd óf die verlepte gast met z'n kutkrant, of hij heeft die gore chick bij zich die nóg onvriendelijk is.

Hij wenst je een fijne middag als je naar binnen loopt, én als je weer eruit loopt!

Tegenwoordig krijgt hij van mij een stoļcijns gezicht toegeworpen want ik baal ervan dat hij MIJ verplicht om een reactie uit te lokken. Als deze zwerver nou wat harder zijn best deed bij het uitpluizen van de lokale vuilnisbakken, dan had hij waarschijnlijk een beter leven dan dat hij heeft met het verkopen van zo'n gore kutkrant.

Overigens, ik zou zo'n krant nooit willen aanraken omdat deze al besmet is met meerdere lagen cocaļne en mexicaanse griep natuurlijk.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:12:33 #19
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73769150
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef r3gi3boy het volgende:
bla bla

Overigens, ik zou zo'n krant nooit willen aanraken omdat deze al besmet is met meerdere lagen cocaļne en mexicaanse griep natuurlijk.
Welke gast bedoel je? Zijn krantjes moet ik hebben
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73769168
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel grappig
Lekker om die mensen eens te laten weten dat ik het beter heb dan hen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_73769547
Hier vallen ze je lastig met een mondharmonica
pi_73769609
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef rozenijlpaard het volgende:
Hier vallen ze je lastig met een mondharmonica
hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horen
SPOILER
pi_73769629
Eens bij de C1000 gehad dat een Turkse (of Marokkaanse) gehad die aan de uitgang vroeg of ik mijn karretje mocht hebben. Ik denk, geen probleem. Geef karretje aan haar, wil ze direct weg gaan met mijn karretje en 50 cent
Ik zei, ehm, mijn 50 cent...
Betaalde ze me terug en zie ik haar direct karretje in de rij duwen

Probeert ze me af te troggelen voor 50 cent
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:34:29 #24
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_73769702
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk rent hij er achteraan en nadat hij hem oppakt gooit hij hem tegen je hoofd aan

Waarschijnlijk pakt ie eentje uit zijn broekzak en gooit ie hem naar je hoofd

Ik zag een keer iemand wat kleingeld geven aan een zwerver, vraagt die zwerver vervolgens: "Is dit alles???
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_73769714
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

hier met een accordeon en het is niet eens om aan te horen
SPOILER
Ik vraag me altijd af waarom ze wel geld hebben voor zulke dingen maar niet voor een leven
pi_73769777
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar zo
stel jij wordt ook ooit zo wat dan?
Wil je dan dat mensen je zo slecht behandelen?
Ik vind dat heel zielig dat mensen hen belachelijk maken..kan ik niet tegen gewoon! Ik vind het duiden op simpelheid in je eigen ziel nml.
Wat geeft jou het recht om hen te zien als minderwaardig?
Misschien zijn ze wel heel intelligent en kunnen ze de kutmaatschappij zoals deze is niet aan..juist omdat zij inzien hoe het anders kan en beter...en als jij tegen hen bent!
Ben jij een van de redenen dat zij zo geworden zijn!
Denk daar maar eens over na!

pfff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73769806
Psje..je weet niet waarom mensen zo verworden nml....
niemand blijft altijd zichzelf zoals in het nu zijn!
Die arrogantie mag je niet hebben nml..dat weet je ook niet zeker..
je kunt zoveel shit meemaken in je leven en zoveel ellende dat je er echt kapot aan gaat...
ik wens zwervers altijd het beste!
Echt!
pi_73769828
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar zo
Ik vind dat heel zielig dat mensen hen belachelijk maken..kan ik niet tegen gewoon! Ik vind het duiden op simpelheid in je eigen ziel nml.
Misschien zijn ze wel heel intelligent en kunnen ze de kutmaatschappij zoals deze is niet aan..juist omdat zij inzien hoe het anders kan en beter...en als jij tegen hen bent!

pfff
In Amsterdam worden ze georganiseerd op straat gezet. Denk maar niet echt dat al die zwervers zo zielig zijn.

Sterker, ik heb wel eens een hongerig uitziende zwerver mijn overheerlijke belegde en best dure broodje in een schoon zakje aangeboden, kant en klaar eetbaar, nog niet eens opengemaakt. Wat zegt meneer? Nee, ik wil geld hebben. Sterf dan, eikel
pi_73769858
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af waarom ze wel geld hebben voor zulke dingen maar niet voor een leven
tja...ik ben gewoon een zacht eitje denk ik
pi_73769873
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

In Amsterdam worden ze georganiseerd op straat gezet. Denk maar niet echt dat al die zwervers zo zielig zijn.

Sterker, ik heb wel eens een hongerig uitziende zwerver mijn overheerlijke belegde en best dure broodje in een schoon zakje aangeboden, kant en klaar eetbaar, nog niet eens opengemaakt. Wat zegt meneer? Nee, ik wil geld hebben. Sterf dan, eikel
het was een maro...
oh sorry nee dan mag het!
Als ze zo doen dan zijn ze errug lullig dat dan weer wel
pi_73769898
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar zo

pfff
leuke trollpost
Maar natuurlijk ben ik beter dan zij, zij hebben hun eigen leven verknald en ik moet hard werken voor mijn succes.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_73769987
Jij ziet het steeds vaker de laatste tijd . Ik zie het hier al jarenlang, vanmiddag nog weer een andere ingang genomen in een winkelcentrum omdat voor de AH weer iemand bezig was die straatkrant te verkopen (en dat is zijn vaste plek). Ik koop het ding toch niet en ik had geen zin in weer een discussie als ik zo vriendelijk ben om ze wel goedemiddag te wensen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_73770029
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

het was een maro...
oh sorry nee dan mag het!
Als ze zo doen dan zijn ze errug lullig dat dan weer wel
Nee, geen Marokkaan.

Maar er zijn serieus organisaties die gewoon mensen vanuit oa. Roemenie hier naartoe halen om ze te laten bedelen. Het is zielig voor de echte zwervers die er weinig aan kunnen doen, maar ik geef niets meer, tenzij iemand echt blij is met een broodje / drinken ofzo en het ook echt duidelijk nodig heeft.

Zo'n lul ben ik dan ook weer niet. Als iemand echt serieus zou zijn dan zou ik 'm zelfs wel willen helpen om wat beter voor de dag te komen zodat ie een baan kan krijgen, maar verder zullen ze 't toch echt zelf moeten doen.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

tja...ik ben gewoon een zacht eitje denk ik
Kan maar je kan ook (zoals ik hierboven min of meer zei) met jezelf afspreken om ipv geld alleen voedsel te geven. Jouw gevoel blij, zwerver blij

Dan financieer je en geen criminelen, en je financieert ook niet meer de teloorgang van het gehoor van nietsvermoedende klanten bij de supermarkt
pi_73770076
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Nee, geen Marokkaan.

Maar er zijn serieus organisaties die gewoon mensen vanuit oa. Roemenie hier naartoe halen om ze te laten bedelen. Het is zielig voor de echte zwervers die er weinig aan kunnen doen, maar ik geef niets meer, tenzij iemand echt blij is met een broodje / drinken ofzo en het ook echt duidelijk nodig heeft.

Zo'n lul ben ik dan ook weer niet. Als iemand echt serieus zou zijn dan zou ik 'm zelfs wel willen helpen om wat beter voor de dag te komen zodat ie een baan kan krijgen, maar verder zullen ze 't toch echt zelf moeten doen.
[..]

Kan maar je kan ook (zoals ik hierboven min of meer zei) met jezelf afspreken om ipv geld alleen voedsel te geven. Jouw gevoel blij, zwerver blij

Dan financieer je en geen criminelen, en je financieert ook niet meer de teloorgang van het gehoor van nietsvermoedende klanten bij de supermarkt

Ik zag een tijd geleden een zwerverige vrouw, met vage kledij, duidelijk pools
Niet eens schoenen aan...ze bedelde op de straat en met dat geld ging zij dus even later voor mij boodschappen doen..
Wat kocht ze denk je?

Flesjes water!!!!!!!

Ik dacht goh als jij zo arm bent drink jij echt wel gewoon water uit de kraan hoor en niet in flesjes duh!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:54:57 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73770130
Welke kraan? Ze heeft toch geen huis, laat staan een badkamer/keuken met kraan?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73770285
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef Seam het volgende:

[..]

leuke trollpost
Maar natuurlijk ben ik beter dan zij, zij hebben hun eigen leven verknald en ik moet hard werken voor mijn succes.
Kan jou ook gewoon gebeuren. Je hoeft maar een schakel van tegenvallers te hebben en daar ga je al.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73770677
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

dat is idd waar
pi_73770810
wat zal er eigenlijk in de daklozen krant staat?
pi_73770831
geen idee eigenlijk ik neem hem nooit aan
pi_73770885
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Kan jou ook gewoon gebeuren. Je hoeft maar een schakel van tegenvallers te hebben en daar ga je al.

dat is zo eng!
je kunt vroegtijdig dement worden bv...of een beroerte krijgen...of
een ongeluk?
Waarom staat niemand hierbij stil?
Pff
snap ik dus niet men leeft maar voor het wilde weg en staat niet stil bij eventuele tegenslagen nu die komen heus wel in het leven
hoewel bij sommigen niet!
Dan heb je geluk!
Maar ja het kan ook zo gebeuren dat alles mis loopt...dat JIJ het niet aan kunt en...
Ik hou niet zo van oordelen over mensen!
pi_73771041
Ik zie dat hier ook steeds vaker ( woon in een kleine stad) mensen met de daglozenkrant voor de supermarkt, jonge vrouwen en mannen uit Oosteuropa en soms wel een "echte zwerver".
Ik krijg er nog een slecht geweten van als ik langsloop, maar geef nooit wat, omdat ik het ook niet breed heb op dit moment. Ik weet eigenlijk niet wat erger is. De kinderen die in hordes voor de supermarkt staan voor de voetbalstickers of dat ik 3 keer per week langs de daglozenkrantverkoper moet.
Ze "doen" in elk geval iets om in hun levensonderhoud te voorzien en groeten iedereen heel vriendelijk, maar eerlijk gezegd wil ik er niet mee lastig worden gevallen, soms groet ik terug, maar soms kijk ik ook bewust de andere kant op.
pi_73771051
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat is zo eng!
je kunt vroegtijdig dement worden bv...of een beroerte krijgen...of
een ongeluk?
Waarom staat niemand hierbij stil?

Velen staan hier echt wel bij stil hoor. Alleen niet te lang. En terecht ook

Toen ik HAVO deed voor een x aantal jaren geleden moesten we een dag op bezoek bij het DELTA (inrichting) met als doel oriėntatie voor je latere studierichting.
Was dr een zo een meisje , plaatje om te zien , populair bij zowel de jongens als de meisjes als de leraren , erg sociaal en ook nog eens intelligent .

Ik vond het wel interessant daar en kan me goed herinneren dat het best veel indruk gemaakt heeft ook. Maar bij haar bljkbaar niet . Terug in de bus alleen maar lachen en daar ook totaal geen interesse of fatsoen.

Nu getrouwd met een knappe kerel met dito job en zelf een droombaan als ontwerpster (iets dat ze toen ookal wilde)
Afgelopen jaar heeft ze een kindje gekregen hoorde ik van een vriendin , gezond kindje niets aan de hand. Toen heeft ze afgelopen zomer een PD gekregen en is ( in diezelfde inrichting) opgenomen geweest.

2 weken geleden stond haar rouwadvertentie in de Telegraaf. Ze heeft zichzelf tegen een boom kapot gereden.

Het kan verkeren in je leven
pi_73771079
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:47 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Velen staan hier echt wel bij stil hoor. Alleen niet te lang. En terecht ook

Toen ik HAVO deed voor een x aantal jaren geleden moesten we een dag op bezoek bij het DELTA (inrichting) met als doel oriėntatie voor je latere studierichting.
Was dr een zo een meisje , plaatje om te zien , populair bij zowel de jongens als de meisjes als de leraren , erg sociaal en ook nog eens intelligent .

Ik vond het wel interessant daar en kan me goed herinneren dat het best veel indruk gemaakt heeft ook. Maar bij haar bljkbaar niet . Terug in de bus alleen maar lachen en daar ook totaal geen interesse of fatsoen.

Nu getrouwd met een knappe kerel met dito job en zelf een droombaan als ontwerpster (iets dat ze toen ookal wilde)
Afgelopen jaar heeft ze een kindje gekregen hoorde ik van een vriendin , gezond kindje niets aan de hand. Toen heeft ze afgelopen zomer een PD gekregen en is ( in diezelfde inrichting) opgenomen geweest.

2 weken geleden stond haar rouwadvertentie in de Telegraaf. Ze heeft zichzelf tegen een boom kapot gereden.

Het kan verkeren in je leven
pfff ja dat soort drama's gewoon....daar sta je normaal niet bij stil
dan lijkt alles zo goed te gaan maar alles kan zomaar ineens omdraaien in het leven!
Geloof ik heb veel meegemaakt!
Echt heel veel!
Godzijdank ben ik positief ingesteld!
Echt daar dank ik God voor op mijn blote knieeen want het kan ook zo anders verkeren!
pi_73771092
thats life
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:57:31 #45
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_73771156
Zhe-Devilll, ik denk dat er niet een iemand is op Aarde die een zorgeloos leven heeft. Je ziet alleen niet van iedereen welke nare dingen deze persoon mee maakt.

Ik denk dat je er zelf ook wel schuldig aan bent als je als zwerver/dakloze eindigt.....
:-)
pi_73771185
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:57 schreef Dartanion het volgende:
Zhe-Devilll, ik denk dat er niet een iemand is op Aarde die een zorgeloos leven heeft. Je ziet alleen niet van iedereen welke nare dingen deze persoon mee maakt.

Ik denk dat je er zelf ook wel schuldig aan bent als je als zwerver/dakloze eindigt.....
Het ligt imo aan iemands instelling in het leven.
Ook ik heb een rugzak, een volle zelfs, en door mijn ex had ik ook zo kunnen belanden als ik er mijn schouders niet onder had gezet.
Maar er zijn ook wel gevallen die er echt niks aan hebben kunnen doen, al zijn die denk ik ver in de minderheid.

Ik ben echter een erg emotioneel persoon en geef dan toch maar weer wat.
Misschien is het egoistisch en doe ik het meer voor mijn eigen goede gevoel?
pi_73771187
ik geef altijd geld aan die mensen, vind ze altijd zo zielig

liever aan hun, dan aan het goede doel, waar toch alleen maar kanker nederlanders van profiteren
en al is het alleen maar omdat ik als buitenlander wat geef, want volgens mij lopen er 1000 blanken voorbij en geeft er niet 1 wat!!
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:06:03 #48
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_73771214
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Het ligt imo aan iemands instelling in het leven.
Ook ik heb een rugzak, een volle zelfs, en door mijn ex had ik ook zo kunnen belanden als ik er mijn schouders niet onder had gezet.
Maar er zijn ook wel gevallen die er echt niks aan hebben kunnen doen, al zijn die denk ik ver in de minderheid.

Ik ben echter een erg emotioneel persoon en geef dan toch maar weer wat.
Misschien is het egoistisch en doe ik het meer voor mijn eigen goede gevoel?
Nagenoeg alle mensen geven aan goededoelen omdat ze er een goed gevoel van krijgen over zichzelf. De barmhartige Samaritaan bestaat eigenlijk niet. Je bent altijd uit op persoonlijk gewin...
:-)
pi_73771289
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:50 schreef Muzz_ het volgende:
Hoe kan je in Nederland eigenlijk een zwerver worden? Dan doe je iets echt goed fout.

Zelfs met een uitkering plus alle subsidies en dergelijke kan je ruim 1100 euro p. maand binnen slepen.
Hoewel ze er natuurlijk ook tussen zitten van wie het volledig eigen schuld het is door ontverantwoord met hun geld omgaan, hoef je maar heel even zonder woonruimte te komen zitten wil je permanent dakloos worden. Relatie voorbij en het huis uit gezet, of brand gehad en je moet al een tijdje bij iedereen logeren. Zonder huis geen (nieuwe/andere) baan, problemen met een eventuele uitkering en dat escaleert verder.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_73771333
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Hoewel ze er natuurlijk ook tussen zitten van wie het volledig eigen schuld het is door ontverantwoord met hun geld omgaan, hoef je maar heel even zonder woonruimte te komen zitten wil je permanent dakloos worden. Relatie voorbij en het huis uit gezet, of brand gehad en je moet al een tijdje bij iedereen logeren. Zonder huis geen (nieuwe/andere) baan, problemen met een eventuele uitkering en dat escaleert verder.
Nee , 90% van de zwervers kiest er echt zelf voor. De meeste hebben ook gewoon een kamertje bij het Leger des Heils etc omdat op straat slapen verboden is .

Ik kende een zwerver in Delft die bij mijn lokale AH stond en die gaf aan daar te staan omdat hij geen zin had zijn handje bij gemeenschap op te houden door een uitkering te vangen.
Hij vroeg ook nooit geld aan mensen maar verkocht houten beeldjes die hij zelf maakte of hij speelde wat gitaar met zijn hoed voor zich.

Zwervers met principe's bestaan dus ook . Je moet even zoeken maar ze bestaan
pi_73772119
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:21 schreef Winner_Taco het volgende:
Nee , 90% van de zwervers kiest er echt zelf voor.
Als ze eenmaal een tijdje op straat leven wel ja, dan willen ze niet meer anders. Dat ze oorspronkelijk op straat terecht zijn gekomen niet, dat ontstaat vrijwel altijd toevallig. Dat er ook zwervers zijn die als gevolg van een principe op straat leven ontken ik niet, maar dat is eerder 10-90 dan 90-10.

Behalve dat zou ik ook niet zomaar geloven wat een willekeurige zwerver tegen je zegt, ze willen elk verhaal wel tegen je ophangen als ze denken dat ze daardoor iets van je gaan krijgen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')