Lees de fucking OP nou.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Michielos het volgende:
en dus zet je een reactie op fok ipv je vriendin te geven
Als je zo al begintquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef o.us het volgende:
Ik en mijn vriendin
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef On het volgende:
Ga gewoon over je vriendin heen, en alles is goed. Ben je nu trouwens snel naar de pc gerend om dit te melden?
Echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef On het volgende:
Ga gewoon over je vriendin heen, en alles is goed. Ben je nu trouwens snel naar de pc gerend om dit te melden?
Wie zegt dat dit niet gebeurde? Heeft niks te maken met mijn klachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Pakspul het volgende:
Kansloze bende om dat hier te vermelden als je een zak vlees op de bank hebt zitten wat je ook in de tussentijd had kunnen ballen...
Nu ben jij echt stoer dat jij de moeite hebt genomen om te lezen.quote:
Een hemelse bak met eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach als ts meteen op FOK! zit dan heeft vriendinnetje tenminste zat aan die 1 x kapsalon (wtf is dat trouwens)
Ik wilde dit net nog posten. Dat TS de bezorgturk met z'n worst diep in het keelgat van z'n vriendin zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef tslh het volgende:
Misleidende TT: ik dacht dat je vriendin de bezorgturk eens even lekker had verwend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |