Beetje laat als die nu wil douchenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef leetzors het volgende:
Op zaterdag zijn de bouwmarkten open hoor, dus dan doe je het morgen even alsnog.
Ze is best wel handig hoor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
En wat had jij dan willen doen als de bouwmarkten wel open waren geweest?
Niet stiekem voor jouw vriendinnetje opkomen he!quote:
Gaat hem niet worden aangezien ik geen plakband in huis heb. En me kamergenoot ook geen plakband heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef Herkauwer het volgende:
Plakband? Moet wel lukken voor 1 douchebeurt?
De oorlog is al 65 jaar voorbij, helaas zit er niks anders op voor vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:19 schreef Bill_E het volgende:
Mensen die niet weten hoe je je met een washandje, zeep en water wast
Ik heb nog even gezocht maar ik heb geen VOC schip kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Vroeger, op VOC schepen, pakte ze de stang van een tafelvoetbal en sloten deze aan op de leiding.
goh ja, wat een lekker wijfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:22 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het valt me behoorlijk mee dat er nog geen mannen hebben aangeboden dat ze bij hun wel mag douchen.
Dat gaat je zelfs nog meer verbazen als je haar foto ziet.. We moeten dan namelijk concluderen dat het best een schattig en toch ook wel lekker wijf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |