Om even voor mijzelf te praten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die vrijwilligers... hoe doen ze dat? Doen die dat naast hun reguliere werk?
wahahahah dat laatste stukje film! met eric D.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
Angela Alice Vlemmix wordt op 13 november 1982 geboren in Eindhoven. Haar ouders Johan Vlemmix en Ellen Greven scheiden van elkaar als ze nog erg jong is.
Van kleins af aan houdt ze ervan om intensief met sport bezig te zijn. Zo was ze als kind fanatiek turnster en vond daarna haar passie in het kunstschaatsen.
Ook heeft ze zich altijd bezig gehouden met modellenwerk. Ze heeft in de jaren verschillende fotoshoots en commercials gedaan en doet dit nog steeds met veel plezier.
Maar naast beauty vind Angela brains net zo belangrijk, dus een diploma mocht dan ook zeker niet ontbreken. Na de HAVO heeft ze haar propedeuse behaald voor de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Toen dit niet bleek te zijn wat ze zocht, is ze haar HBO diploma gaan halen op de Hogeschool voor Toerisme in Breda.
Tijdens haar opleiding is Angela aan het werk gegaan bij de regionale televisiezender RTV10, waar ze tot op heden programma’s presenteert. Ook is ze meerdere keren op de nationale zender te zien geweest.
Daarnaast heeft ze 1,5 jaar in een ‘Coyote Ugly’ bar gewerkt. Op dit moment is Angela fulltime aan het werk als presentatrice, model en entertainer en is ze haar eigen onderneming ‘Presentainment’ gestart.
Dit was in het kort een beschrijving van het verleden en heden, maar in de toekomst zit er nog veel meer aan te komen. Dus hou de site in de gaten om op de hoogte te blijven!
Inderdaad dat 'Welk concept', gecombineerd met eerdere uitlatingen van Mera die suggereerden dat Bram er niks meer mee van doen heeft ('horen niks van B&B', iets in die strekking).quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef Dottey het volgende:
Welke woorden?
Ik vroeg alleen welk concept. Omdat ik dat niet wist.
Nee, ik heb nooit gezegd dat Bram er niets mee van doen heeft, alleen dat dit hele project Johan's ding is en niet van Bramquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad dat 'Welk concept', gecombineerd met eerdere uitlatingen van Mera die suggereerden dat Bram er niks meer mee van doen heeft ('horen niks van B&B', iets in die strekking).
Kwam op mij een beetje over alsof Brams rol totaal is uitgespeeld, terwijl ik ook weer andere berichten hoor. Verwarring alom.
Dus de muurschildering wordt wel onderdeel van een decor? Goed om te horen!
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus de muurschildering wordt wel onderdeel van een decor? Goed om te horen!
Maar niet erg helder, want dit had ze al gepost.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, met recht 't zonnetje in huis.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Stefan het volgende:
En dit keer is er WEER geen budget voor regie? Wie gaat de regie doen dan?
Of wordt dan iemand met een map vol gebruiksaanwijzing op schoot.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef Dottey het volgende:
Ja, ik ben aan het schilderen van vier muurtjes die weekend.
Ik kan het niet helemaal afmaken vandaag, maar ga na mijn vakantie het nog afmaken
voor ik achter de knoppen duik.
Ja maar geen antwoord. Dus denk ik dan nog maar een keer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Had je dat al niet eerder ergens gepost?![]()
Ik weet niet precies wat Bram allemaal van plan is, maar vind het wel tof dat hij in elk geval het lef heeft om steeds net weer wat ánders te maken![]()
En ja of dat topt of flopt is dan altijd even afwachten he
Ja, en? Dat hadden er wel meer en die zijn ook niet allemaal het verlengstuk van Bram.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:07 schreef sunny16947 het volgende:
Ik dacht dat bij TBO die ene B toch wel zijn aandeel had in de content.
Weet je of dat Bart betrokken is bij dit Vlemmix-project?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Bram is geen B&B ... Enjoy Media is van Bram.
Vooralsnog niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet je of dat Bart betrokken is bij dit Vlemmix-project?
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |