abonnement Unibet Coolblue
pi_249635
Bart is een tweede Willem, ik zal mezelf even nader verklaren.
Er is een miljoen te winnen zoals men allemaal al weet, ik denk namelijk dat bart de poulairste (esmeralda) gek probeert te maken, (wat hem goed lukt ) tot zover is hij met zijn liefdes verklaring in de groep van de mannen als een held onthaald, waar hij voorheen nooit iets echt mee had (Aziz, Jop, Seki, Bullent) Bart zat altijd op de achtergrond stilletjes, Vervolgens wijst Esmeralda hem af en is zij opeens de slechterik, dus dat betekent dat zij (in bart zijn gedachtegang) in poulariteit zal dalen bij zowel de passagiers en televisie kijkend nederland.
kijk maar naar het gesprek tussen jop seki en aziz ze liepen al en beginetje te maken qua negativiteit, over esmeralda, en wat was bartje zielig, en dapper niet te vergeten! echt hier zie je al die onwikkeling, het was bart zijn bedoeling Esmeralda van haar troontje van onschuld en zuiverheid te ontdoen, wie is er nou al na 10 dagen halsoverkop verliefd op een volstrekte onbekende! dat kan gewoon niet en als het dan toch gebeurt, pak je het niet zo aan ( tenzij je bijbedoelingen hebt) o ja Bart drukte het ook nog op Esmeralda's hartje dat hij het vreselijk zou vinden als zij een van de andere jongens aan zou halen, waarom!!?? omdat een liefdesaffaire interresant is, en als Esmeralda dat zou krijgen met bijvoorbeeld Bullent, zit zij (en Bullent zeker gebeiteld, want wie wil een liede op tv niet zien opbloeien) mark my word people!!
Mensen wees gewaarschuwd en hou mijn theorie in gedachten! want ik weet het bijna zeker!
DENK ERAAN HET GAAT OM EEN MILJOEN = ZEKERHEID VOOR HET LEVEN, MENSEN DOEN DAAR HEEEL VEEL VOOR!

THE ANALYST.

pi_249636
Helemaal mee eens Erich, Bart speelt een spelletje met de passagiers en met de kijkers. Hij heeft Job al helemaal naar zijn hand gezet alhoewel Job vliegt met alle winden mee. Esmeralda hoeft maar 1 keer in de gevarenzone te zitten en ze heeft al 4 stemmen tegen want dan zullen Job,Aiz,Iwan en Sjekkie het Bart wat "makkelijker" maken door Esmeralda eruit te stemmen
"ach wat weet ik er nou van"
pi_249637
Tja, Erich, je hebt daar geloof ik echt een puntje, man !
Met de kanttekening weliswaar, dat Esmeralda het Bart wel erg gemakkelijk maakt.... Met haar "pleaser-natuur" - (MirrorM.: altijd anderen willen behagen ook al gaat dit tegen je eigen wensen in) -
liet ze zelfs een stoeipartij met Bart toe, die zonder meer een vorm van 'ongewenste intimiteit' was, en ook zo bedoeld door Bart (dat met die afwas-borstel). Het is tragisch te zien trouwens, hoe de meeste vrouwen in de Bus steeds terugkeren tot dit gedrag van "vlooien van de alpha-mannetjes" als een laatste toevlucht om hun plaats in de 'kudde' of 'pik-orde' veilig te stellen. Om de haverklap zie je misplaatste knuffels, geforceerd massage-aanbod, niet-gemeende troost-akties, alles om maar in de pik-orde buiten schot te blijven. En niet dat e.e.a. nu gebaseerd is op intelligentie m.i., ik zie het als zuiver instinctieve strategieėn.

MirrorM : ik leen je wel wat geld voor het uitlezen van deze moeilijke-woorden-post

  zondag 27 februari 2000 @ 20:09:00 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_249638
Je bent nogal zeker van je zaken; tevens in het engels maak je dat duidelijk .
Ben het hier niet mee eens. Barts emoties zijn naar mijn mening echt, en niet gespeeld.
Overigens net zo echt als het gedrag van Willem destijds.
Was het niet meer Karin, die het de winnaar ( Bart ) moeilijk maakte...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_249639
Sorry Harry, als ik me verkeerd uitdruk, maar dat is precies wat ik bedoel: de emoties ZIJN ook echt, m.i., juist als ze gespeeld zouden zijn, zou dat een teken van 'bewuste manipulatie' zijn, en dat zie ik dus niet bij Bart. Maar ook andere vormen van 'ongewenste intimiteit' zie ik niet als 'gespeeld', maar gewoon als instinctief 'animaal gedrag' - geen schande, maar niet erg 'vanuit het hart'. Gewoon verliefde avances dus. Mijn point was, dat veel van de vrouwen in de Bus, met name Esmeralda, geen enkele 'bewaking van hun eigen grenzen' schijnen te hebben, ofschoon ze daar de mond van vol hebben als ze met elkaar praten (gesprek tussen Esmeralda en Antonette paar dagen geleden).
Ik ben het dus helemaal met je eens, Harry.
(Als je begrijpt wat ik bedoel).

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Februari 2000).]

  zondag 27 februari 2000 @ 22:02:00 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_249640
Even ter verduidelijking Moor : ik reageerde op de topic, en niet op jouw reaktie later.
Bedoelen beiden hetzelfde !

Bedankt voor je reaktie !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 27 februari 2000 @ 23:20:00 #7
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_249641
uhm... een paar jaar geleden zou ik net zo knullig als Bart uit de hoek zijn gekomen. Ook zou ik dan waarschijnlijk in eerste instantie op Esmeralda zijn gevallen. (Nog steeds denk ik ) Dus of het opzet van hem is weet ik niet. Zouden ze daar echt van die helemaal uitgeplande scenario's bedenken??? Ik weet het niet, maar misschien ben ik wel enorm naief!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_249642
Moor, daar zit inderdaad wat in, wat de vrouwen betrefd, misschien Tessa in iets mindere mate maar ze stellen inderdaad niet duidelijk waar hun grenzen zijn, meer vrouwen last van trouwens. Voorbeeld: Antoinette in bed, Jop zit aan haar, +het is duidelijk dat ze er niet echt van gediend is, maar reageert erg slapjes, door zijn hand weg te halen en wat lacherig te doen.En vooral Esmeralda, denk dat ze ook gek word van Bart, maar ze is niet duidelijk genoeg.
pi_249643
Tessa is inderdaad anders, veel meer "rebel" dan "pleaser" en reageerde ook dienovereenkomstig tijdens de algehele verslagenheid bij het uitdelen van de eerste Gele Kaarten. Grappig dat het juist Tessa is, die een aanvaring krijgt met Seki, omdat dat ook een tamelijk assertief persoon is. Beetje "vuur" tegen "vuur", lijkt het.
pi_249644
ik vind dat jullie erg afdwalen hoor!!!!!
  maandag 28 februari 2000 @ 19:32:00 #11
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_249645
Esmeralda is een domme cockteaser. Ze vindt het allemaal veel te leuk om Bart te zien lijden. Toch ben ik het met Erich eens. Die Bart zou wel eens een slim spel kunnen spelen (zonder het zelf te weten overigens). Hoewel ik zijn pathetisch gedrag te triest voor woorden vind, gun ik het hem wel. Welke vent is niet eens een loer gedraaid door het verwaande type Esmeralda?

Groet,

Lafayette

  maandag 28 februari 2000 @ 21:36:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_249646
Het is duidelijk dat Bart ver over de grenzen van Esameralda heen gaat. Zoals als vanavond te zien is. Zij is een goedzak die dit nog niet helemaal door heeft. Ik trek een fles champagne open op het moment dat ze de veiligheid bij de andere heren opzoekt en daar een relatie uit ontstaat.
Heeft Bartman dan zelf op gang gezet.

(resistance is futile)

pi_249647
quote:
op 02-27-2000 om 05:47 PM schreef erich het volgende:
Bart is een tweede Willem, ik zal mezelf even nader verklaren.
Er is een miljoen te winnen zoals men allemaal al weet, ik denk namelijk dat bart de poulairste (esmeralda) gek probeert te maken, (wat hem goed lukt ) tot zover is hij met zijn liefdes verklaring in de groep van de mannen als een held onthaald, waar hij voorheen nooit iets echt mee had (Aziz, Jop, Seki, Bullent) Bart zat altijd op de achtergrond stilletjes, Vervolgens wijst Esmeralda hem af en is zij opeens de slechterik, dus dat betekent dat zij (in bart zijn gedachtegang) in poulariteit zal dalen bij zowel de passagiers en televisie kijkend nederland.
kijk maar naar het gesprek tussen jop seki en aziz ze liepen al en beginetje te maken qua negativiteit, over esmeralda, en wat was bartje zielig, en dapper niet te vergeten! echt hier zie je al die onwikkeling, het was bart zijn bedoeling Esmeralda van haar troontje van onschuld en zuiverheid te ontdoen, wie is er nou al na 10 dagen halsoverkop verliefd op een volstrekte onbekende! dat kan gewoon niet en als het dan toch gebeurt, pak je het niet zo aan ( tenzij je bijbedoelingen hebt) o ja Bart drukte het ook nog op Esmeralda's hartje dat hij het vreselijk zou vinden als zij een van de andere jongens aan zou halen, waarom!!?? omdat een liefdesaffaire interresant is, en als Esmeralda dat zou krijgen met bijvoorbeeld Bullent, zit zij (en Bullent zeker gebeiteld, want wie wil een liede op tv niet zien opbloeien) mark my word people!!
Mensen wees gewaarschuwd en hou mijn theorie in gedachten! want ik weet het bijna zeker!
DENK ERAAN HET GAAT OM EEN MILJOEN = ZEKERHEID VOOR HET LEVEN, MENSEN DOEN DAAR HEEEL VEEL VOOR!

THE ANALYST.


JA!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')