niet alles staat op nieuwsgroepen he maat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Gebruik nieuwsgroepen zou ik zeggen. Een week over een film doen
ik stuur tim op je af hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dat is toch juist de essentie van P2P
Stout hoor.quote:
Dan nog, een week voor één download. Koop het dan gewoon..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niet alles staat op nieuwsgroepen he maat.
niet alles is te koop he maat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan nog, een week voor één download. Koop het dan gewoon..
kan er nog mee door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Rijpie het volgende:
Ik gebruik trouwens nog steeds azureus, hoor ik er dan nog wel een beetje bij?
nee, gewoon op nieuw downloaden.. gaat niet werken denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef IntercityAPT het volgende:
Kan ik die torrent misschien verplaatsen naar Utorrent? Of moet ik weer opnieuw beginnen?
Dat heb ik dus een uurtje geleden bij vuze gedaan. Staat nu op z'n maximum(65534). Daarnaast nog een lullig dingetje gedownload dat 'vuze turbo booster' heet. Werkt voor geen meterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:15 schreef the_clone het volgende:
[..]
nee, gewoon op nieuw downloaden.. gaat niet werken denk ik![]()
By the way, kijk op google naar : "goede port keuzes", dan gaat ie sneller, dan pak je een port boven 5000 ofzo (even googlen he) en dan neem je die als UCP (of zoiets) port bij de instellingen van Utorrent. Daarna
authorize je die port bij al je spyware/virus apps en bij de configuratie site van je router
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |