Nee, want 4 keer per uur beide kanten op betekent dus 8 keer per uur in totaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gedeeld door 2 rijrichtingen is 2x per uur, dat is bar weinig.
I dunno?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer!!! misschien kan FlorisD wat voor je betekenen?
Hoe laat was 't ook alweer? Hieronder de directe streamlinks naar de eerste 2 uur van gisteravond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
@ MaW; dacht hier wel opgevrolijkt te worden
@ Elies; ja, super grappig! Heb zo in een deuk gelegen achteraf? Kan m alleen zelf niet terug luisteren, 3 voor 12 speler slaat steeds op tilt bij mij
Wie is FlorisD trouwens? Noooooit wat van gehoord!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer!!! misschien kan FlorisD wat voor je betekenen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie is FlorisD trouwens? Noooooit wat van gehoord!
Ligt er meer aan wanneer mijn vriendje klaar is met douchen en ik het aso vind om nog langer met mn laptop op schoot te blijven zitten...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je vriendje weer tv wil kijken toch ?
Operation DJ Sandstorm 16-10-2009quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:26 schreef wwwer het volgende:
aaaa...
Hoe heet dat nummer toch ook al weer wat er nu door die mix heen zit..
Die van Tu Te Tude
En, kan die mysterieuze gast wat voor me betekenen...?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie is FlorisD trouwens? Noooooit wat van gehoord!
Ik kreeg net al een fax met de directe streamlinks die je kan proberen, die staan enkele posts hierboven al.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En, kan die mysterieuze gast wat voor me betekenen...?
Hangt ervanaf hoe groot het aantal in- en uitstappers is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gedeeld door 2 rijrichtingen is 2x per uur, dat is bar weinig.
* Ofyles2 zich schaamt dat hij deze niet heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:29 schreef wwwer het volgende:
Suzanne Vega - Tom's Diner
TNX! muisje-eliza
You're an angel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een fax met de directe streamlinks die je kan proberen, die staan enkele posts hierboven al.
is dat niet beetje oorzaak reden gevolg principequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe groot het aantal in- en uitstappers is.
Die 4x per uur per rijrichting wordt een beetje lastig met cargotreinen en IC's op traject Hilversum-Weesp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat niet beetje oorzaak reden gevolg principe
als jij zorgt dat 4x per uur iets stopt in elke rijrichting , dan komen mensen echt wel met de trein. Doe je dat niet dan loont het toch vaak de moeite om weer in de auto te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |