Nah dat dan gelukkig niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef Sigmund666 het volgende:
TS heeft/had een rekening bij DSB met 2 miljoen en heeft nu nog maar 100.000 euro
Prik die dijken daar desnoods door, dat dooie West Friesland is toch al kansloos.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef Gizmore het volgende:
Inderdaad, steeds dat 'oh wij geloven in Dirk, hij kan alles goed maken'. Zijn die mensen gehersenspoeld of hebben ze gewoon allemaal een te hoge lening afgesloten bij Postkrediet
Ja, want alle Fok!kers zijn rijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef Sigmund666 het volgende:
TS heeft/had een rekening bij DSB met 2 miljoen en heeft nu nog maar 100.000 euro
Een grote aanname die je daar doet. Patheticquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ze doen net alsof het bedrijf en Scheringa hun allemaal erg aan het hart gaan, maar die (voornamelijk) Noord-Hollandse boeren maken zich enkel druk om hun baantje en mogelijk hun spaargeld. Pathetic.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Prik die dijken daar desnoods door, dat dooie West Friesland is toch al kansloos.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:34 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Vieze kkflikker kkhoerenzoon.
Hoorn.
Eerst ga je werken voor een criminele organisatie en vervolgens ga je lopen piepen dat die prutsbank wordt opgedoekt (hopelijk). Je had een echt vak moeten leren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Samm-r het volgende:
he niet zo over mij he! Eerst ben je blij dat de bank omvalt en nu heeft de pers ineens meer intresse in het personeel en dan ga je weer zeuren.
Ik heb er ook allemaal niet voor gekozen en hoop dat er een overname komt. Ik heb ook een gezin en rekeningen
Ja. Dat heb je mooi gezegd hoor. Enig idee wat ik daar doe voor werk? En of ik een vak geleerd heb?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Eerst ga je werken voor een criminele organisatie en vervolgens ga je lopen piepen dat die prutsbank wordt opgedoekt (hopelijk). Je had een echt vak moeten leren.
Je werkt daar. Dat is het enige dat relevant is.. En het zou mij verbazen idd als jij een noemenswaardig vak hebt geleerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Samm-r het volgende:
[..]
Ja. Dat heb je mooi gezegd hoor. Enig idee wat ik daar doe voor werk? En of ik een vak geleerd heb?
Erg kortzichtig. Een slecht product binnen een bank en al het personeel is slecht en ondeskundig. Ik neem aan dat je deze mening ook hebt over al het personeel van ABN/Fortis/Dexia/Aegon etc ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je werkt daar. Dat is het enige dat relevant is.. En het zou mij verbazen idd als jij een noemenswaardig vak hebt geleerd.
Maar veel succes met solliciteren de komende weken.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef Samm-r het volgende:
[..]
Erg kortzichtig. Een slecht product binnen een bank en al het personeel is slecht en ondeskundig. Ik neem aan dat je deze mening ook hebt over al het personeel van ABN/Fortis/Dexia/Aegon etc ?
En solliciteren is wel nodig ja!
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen die bij banken werken mogen we niet serieus nemen.
Oke, dat is dan wel weer consequent. Wel gek evengoed dat je er zo over denkt. Maar we hebben al meer geleerd in de afgelopen 70 jaar dat er mensen zijn die anders denken over bepaalde groepen mensen. En daar krijg je rare dingen vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen die bij banken werken mogen we niet serieus nemen.
Als je net zo'n dramaqueen bent in real life, dan zul je gisteren wel met een spandoek en een brok in de keel voor de rechtbank hebben staan te koekeloeren met nog een paar honderd andere dorpsidioten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Samm-r het volgende:
[..]
Oke, dat is dan wel weer consequent. Wel gek evengoed dat je er zo over denkt. Maar we hebben al meer geleerd in de afgelopen 70 jaar dat er mensen zijn die anders denken over bepaalde groepen mensen. En daar krijg je rare dingen van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |