abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73757698
Ik zit momenteel ziek thuis van werk en sta op wachtlijst (1 a 2 mnd) voor een psycholoog. Met mijn werkgever is een plan van aanpak gemaakt, en hun gaan akkoord met het feit dat er een wachtlijst is voor de psycholoog.

Nu vind de arbo arts dat ik een andere psycholoog moet zoeken zodat ik sneller terecht kan, terwijl degene waarbij ik al op de wachtlijst sta nu al enigzins van de situatie afweet. hij was het eigenlijk ook al niet eens met een psycholoog, had mij liever naar bedrijfs maatschappelijkwerk gestuurd.

Kan de arbo arts nog dingen tegen het plan van aanpak inbrengen momenteel of niet? Hij wil natuurlijk dat ik zo snel mogelijk weer aan het werk ga, en kijkt niet of ik mij wel op mijn gemak voel bij een psycholoog. Overigens kon hij me ook geen psycholoog aanraden met een kortere wachttijd. Dat moest ik dan zelf maar gaan uitzoeken.
pi_73757838
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef suus84 het volgende:
Kan de arbo arts nog dingen tegen het plan van aanpak inbrengen momenteel of niet?
Hij kan er best iets over roepen, maar als de werkgever het goed vindt dat je blijft wachten tot je aan de beurt bent is er toch niets aan de hand? Uiteindelijk beslist de werkgever of hij het eens is met het plan van aanpak, en niet de arbo arts.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Boks-Chick vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:31:56 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73758940
Een arbo arts mag idd alleen een advies brengen dacht ik
lolwut
pi_73759262
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef suus84 het volgende:
Overigens kon hij me ook geen psycholoog aanraden met een kortere wachttijd. Dat moest ik dan zelf maar gaan uitzoeken.
Opgelost dus. Bij het volgende bezoek aangeven dat je gezocht hebt naar een psycholoog die je sneller kan helpen, maar dat je die niet gevonden hebt. Goeie wil getoond, niks te verwijten.

Beterschap toegewenst
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:59:42 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73774929
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Opgelost dus. Bij het volgende bezoek aangeven dat je gezocht hebt naar een psycholoog die je sneller kan helpen, maar dat je die niet gevonden hebt. Goeie wil getoond, niks te verwijten.

Beterschap toegewenst
Dit dus. Voor de volledigheid geef je aan welke psychologen je hebt gebeld en klaar.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')