"Zowiezo"....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Cacciatore het volgende:
ik zweer het je ouwe ik kan een volwassen man met zachte g echt niet serieus nemen hoor, buschauffeur hiero had dat ook haha hij krijgt ZOWIEZO fittie met een lijpe mocro binnenkort :p
ik kan jou met je taalverkrachting niet serieus nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Cacciatore het volgende:
ik zweer het je ouwe ik kan een volwassen man met zachte g echt niet serieus nemen hoor, buschauffeur hiero had dat ook haha hij krijgt ZOWIEZO fittie met een lijpe mocro binnenkort :p
Geert durft ten minste voor zijn mening uit te komenquote:
Limburgers de mooiste vrouwen?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:36 schreef postmortum het volgende:
Waarom is er altijd die haat tegen Limburgers ? Terwijl wij Limburgse de mooiste vrouwen hebben , het beste bier en de leukste steden. Daarnaast heeft ieder dorpje nog zijn eigen taal en niet zoals in sommige steden straattaal.
Kun je in Zeeland, Groningen, Drenthe en Friesland ook doen..quote:Ook ken je je buren nog in Limburg en kun je gewoon je deur open laten staan overdag als je even naar boven bent.
quote:
Jammer alleen dat zijn 'mening' per dag verandert. Ligt er een beetje aan hoe hij meer stemmen kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
Geert durft ten minste voor zijn mening uit te komen
Ik zal voor jou eens een uitzondering maken, en je met een harde g in je nek rochelen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Cacciatore het volgende:
Ik kan mensen die typen zoals jij niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Cacciatore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |