Zit je wel bij de juiste chipper. Er zijn veel knoeiers in Nederland maar daar behoord Squadra niet toe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:26 schreef vannelle het volgende:
Die chip komt idd van Squadra, echt een groot verschil met een niet gechipte 156!![]()
Klopt idd, er zit zelfs een beveiliging ingebouwd; Bij een te koude of te warme motor geeft ie niet al z'n vermogen af maar slechts beperkt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:28 schreef dimage het volgende:
[..]
Zit je wel bij de juiste chipper. Er zijn veel knoeiers in Nederland maar daar behoord Squadra niet toe.
Geen idee, eigenlijk nooit sprintjes mee getrokken of gemeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe snel is hij nu bij de 100 ongeveer?
Oh ruk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Geckoo het volgende:
dude... het is de alfa welke ik heb gekocht van jou...
inmiddels zonder bekrachting maar ook zonder lekkage (nergens) nieuwe banden voor nieuwe remmen achter en apk tot september
En we hebben duidelijkheid, mijn vrouw ziet het niet zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Geckoo het volgende:
prima, want er is wel serieuse interesse voor me vriendin...
(rijd elke dag tilburg-oss)
Ik ben niet van het zuinige rijden maar rij gewoon lekker door en dan haal ik zo'n 1:16/17quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat voor verbruik haal je zo ongeveer en met wat voor rijstijl? Ik ben aan het twijfelen of het rendabel kan zijn om over te stappen naar diesel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |